Skip to content

Debatforum

20.6k Emner 126.8k Indlæg

Aktie- og finansdebat

  • Ugekommentar #71 Novozymes og Chr. Hansen - et perfekt match

    0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Mandag kom der en stor overraskelse til det danske børsmarked - meddelelsen om, at Novozymes og Chr. Hansen fusionerer. Noget, som Helge Larsen længe gerne har set ske. Derudover er der lidt om inflationstal fra USA og Danske Bank i denne uges kommentar. Obs! Helge Larsen har ikke aktier i Novozymes eller Chr. Hansen, og denne kommentar er ikke en købs- eller salganbefaling. https://www.youtube.com/watch?v=1TfGbQEow88&t=1s
  • Har Novozymes købt Chr. Hansen for dyrt?

    0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Novozymes har købt Chr. Hansen i danmarkshistoriens hidtil største virksomhedshandel, men var det for dyrt? Derudover har FED holdt møde og resultatet overraskede investorerne. Lyt til det hele - og mere til - i afsnit 148 af Investeringspodcasten. OBS: Ugens afsnit er optaget via telefon, hvorfor lydkvaliteten ikke er lige så god som normalt. 00:00 - 00:54: Intro 00:54 - 11:26: Novozymes fusionerer med Chr. Hansen. 11:26 - 21:18: Inflationsdata og FED-møde 21:18 - 29:06: Har investorerne mistet tilliden til Tesla? https://www.nordnet.dk/blog/investeringspodcasten-afsnit-148-afkastvitaminer-og-fed-moede/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=podcast&utm_content=feed&utm_term=organic&fbclid=IwAR0VNXAlZ6_pnMLKFoL2rDAfEJSUrfykc_1N3Off3aAgdNq_Q2FiCBy_0pc
  • Opløftende inflationsdata ændrer ikke ved 0,5 % renteløft

    4
    0 Votes
    4 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet De amerikanske inflationsdata var bedre end ventet. Det får dog formentlig ikke nogen væsentlig indflydelse på FEDs renteannoncering Tirsdag kom ugens vigtigste nøgletal med amerikanske inflationsdata for november Tallene var noget bedre end ventet og viste en stigning på 0,1/7,1 - opgjort henholdsvis måned/måned og år/år Forventningerne lød på 0,3/7,5 De bedre end ventede tal fik aktierne til at tordne i vejret fra handelsstart med op til 4 % stigning Den raketstigning blev dog bremset og på et tidspunkt var næsten hele stigningen forsvundet, som det fremgår af nedenstående figur 1 over kursudviklingen i netop i går på Nasdaq Composite Aktiedagen sluttede dog i plus og her til morgen viser forventningerne en let stigning Inflationsdata ændrer ikke ved 0,5 % stigning Federal Reserve afslutter i dag årets sidste møde. Flere FED medlemmer havde lagt vægt på gårsdagens inflationstal, som vigtige. På den ene side overraskede de positivt og kan give plads til mindre aggressiv centralbankadfærd. På den anden side er vi fortsat noget under den rentetop på +/- 5 % for FED funds, som fortsat er det mest sandsynlige toppunkt for hvor FED funds topper. Det mest sandsynlige er, at FED hæver med 0,5 og så signalerer, at så måske indirekte sender en venlig tanke til investorerne om at de vil tage en "rente-time-out" og se tiden lidt an de kommende uger og måneder; for at få et bedre datagrundlag og se hvad den samlede effekt af deres rentestigninger er/har været på økonomien Figur 1: Udviklingen i Nasdaq Composite, 13/12 2022 Kilde: Nordnet [image: 108705_image003_20_.png]
  • Tesla kører alene baglæns.

    2
    0 Votes
    2 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet Det kan ske, men det sker ikke så ofte, at en stor/større aktie falder mens markedet generelt stiger. Det kræver specielle årsager og de hedder formentlig Elon Musk i Teslas tilfælde Tesla faldt med 6,27 % i går Det skete på en dag, hvor der generelt var en fornuftig udvikling og hvor investorerne til sidst varmede op til dagens amerikanske forbrugerprisdata for november med stigninger på mere end 1 % på indeksniveau I figur 1 er vist udviklingen i Tesla vs Nasdaq Composite den seneste måned. Nasdaq indekset er faldet let, mens Tesla nærmer sig 15 % nedtur Årsagerne kan være flere Lavere forventet produktion i Kina på kort sigt Uroen om Twitter De andre elbilsproducenter henter ind på Tesla historisk store forspring Elon Musk som en person der deler vandene Nye data, som viser, at varemærket Tesla ikke er helt så godt som tidligere og ikke "ejer" elbilsmarkedet etc Elon Musk stadig et stort aktiv men måske tid til fokusere Elon Musk personificerer stadig Tesla. Bilejerne og investorerne elsker ham, men spørgsmålet er formentlig om det ikke kunne være tiden til at en anden person med mindre rampelys stod i spidsen for Tesla/Space X/Twitter eller nogen af de andre virksomheder som Elon Musk har været så succesfuld med? [image: 108676_image001_32_.png]
  • These are the top 10 stock plays for 2023, according to UBS

    0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    B
    "As the year winds down, investors are looking forward to 2023 and wondering where they should place their top bets. Analysts that cover companies are mulling the same question, prompting UBS to put together a list of its top conviction picks for 2023. The list includes the firms "most compelling Buy-rated investment ideas for the year ahead," strategist Keith Parker wrote in a Dec. 13 note. "We've focused on stocks where we believe our analysts have a differentiated view vs. consensus, and where we have interesting or proprietary data sources (from UBS Evidence Lab or elsewhere)," he said. "We have also considered potential upside to price target and risk/reward skew as well as a stock's exposure to key themes and factor preferences from a strategy perspective." Read more: https://www.cnbc.com/2022/12/14/these-are-the-top-10-stock-plays-for-2023-according-to-ubs.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_content=Main&utm_source=Twitter#Echobox=1671041337
  • Cassava

    5
    0 Votes
    5 Indlæg
    0 Visninger
    H
    Er der nogen tråd over Cassava her proinvestor? Kunne ikke finde noget Tag.
  • Så blev toppen omsider kappet af den inflationsbølge

    23
    0 Votes
    23 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Så blev toppen omsider kappet af den inflationsbølge, der er skyllet ind over Danmark det seneste år. Men kun toppen. I november var priserne steget med 8,9 pct. i forhold til samme måned sidste år. Og det er en noget lavere stigningstakt end i oktober, hvor inflationen snød økonomerne ved at kravle videre i vejret og lande på 10,1 pct. Med det lille fald følger den danske inflation mønsteret i resten af Europa. For to uger siden kom der nye tal for de 19 eurolande, og her er årsinflationen også faldet en anelse fra 10,6 pct. i oktober til 10 pct. i november. Og det kommer efter, at både gas, olie og el er faldet i pris i løbet af efteråret. Men det ændrer ikke på, at priserne stadig er steget i det kraftigste tempo i Danmark i fire årtier, og at en dansk børnefamilie stadig skal have over 40.000 kr. mere op af lommen i år for at kunne købe de samme varer som sidste år.
  • Så er der julerally... 12-month increase in CPI slows to 7.1%

    0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Det var lige den nyhed vi manglede for at tænde julerally....der var ventet CPI på 7,3% og CPI landede på 7,1%
  • North media i frit fald

    7
    0 Votes
    7 Indlæg
    0 Visninger
    L
    Det lader til at samtlige investo rer har mistet tilliden til bestyrelsen i det selskab? Selskabet er gået til at blive ledet af advokater og jurister
  • ASH22-Program for fremlæggelse af data på Genmabs lægemidler

    11
    0 Votes
    11 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Genmab Announces Multiple Abstracts to be Presented at the 64th Annual Meeting and Exposition of the American Society of Hematology (ASH) Nov 3, 2022 at 2:01 PM CET Media Release Copenhagen, Denmark, November 3, 2022 Nineteen abstracts accepted, including multiple presentations on the safety and efficacy of investigational epcoritamab (DuoBody-CD3xCD20) in a variety of treatment settings and hematologic malignancies Four oral presentations highlighting data evaluating epcoritamab for the treatment of relapsed/refractory (R/R) large B-cell lymphoma (LBCL), R/R follicular lymphoma (FL), previously untreated FL, and Richter's syndrome New data evaluating investigational medicines in Genmab's early portfolio of cancer immunotherapies will also be presented Genmab to host 2022 R&D Update and ASH Data Review meeting December 12 Se hele programmet for Genmab/ASH: https://ir.genmab.com/news-releases/news-release-details/genmab-announces-multiple-abstracts-be-presented-64th-annual
  • Genmab præsenterer stærke data på ASH

    2
    0 Votes
    2 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Genmab har netop præsenteret stærke data på Annual Meeting and Exposition of the American Society of Hematology (ASH). Hør mere i denne video med Helge Larsen. Disclaimer: Dette er ikke en anbefaling om køb eller salg af aktien. Helge Larsen har aktier i Genmab. https://www.youtube.com/watch?v=KTLfGG0zDQI
  • FOM Technologies raises revenue guidance for 2022 and 2023

    0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Imponerende i disse tider FOM Technologies: FOM Technologies raises revenue guidance for 2022 and 2023 by 15 pct. and 20 pct. respectively after strong order flow in Q4 2022. After a strong order flow in the last months of the year, FOM Technologies is raising revenue expectations for both 2022 and 2023 by 15 pct. and 20 pct. respectively. The order flow in the last months of the year thus supports a number of previously announced orders from battery and solar energy-related customers in the world's absolute super league. Increasing global demand for research equipment for the solar energy and battery industries drives international growth for Danish FOM Technologies, and interest in the unique Danish slot-die technology in the form of the company's R/D equipment is increasing. The goal is to utilize FOM Technologies' unique technology to meet demand for new high-tech solutions in response to a series of global challenges.
  • På onsdag hæver den amerikanske centralbank renten med 0,5 %

    3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet Den amerikanske centralbank indleder i morgen årets sidste møde. Investorerne har historisk mange bekymringer, og det er helt naturligt, at onsdagens beslutning og forventningsstyring bliver en tur på balancebommen for at fortælle det rigtige, rigtigt! FED holder i denne uge årets sidste møde På forhånd synes det mest sandsynligt, at renten forhøjes med 0,50 %. Det skyldes de seneste nøgletal, forskellige taler, etc. En renteforhøjelse på 0,5 % lyder måske som en lille/mindre/moderat stigning efter at renten på de foregående møder blev hævet med 0,75 %. Med til det billede hører dog, at 0,25 % er den typiske ændring op; at 0,75 er en ekstremt stor stigning og at selv 0,5 % er stor. Det er som at køre først med hastigheder på landevej, hovedvej og siden motorvej og tilbage til landevejen via hovedvejen. 0,25-0,50-0,75-0,50-0,25. Fredagens producentpriser overraskede negativt. Markedsreaktionen var afmålt/behersket på aktiemarkederne. Det skyldes bl.a. formentlig at aktierne hen over ugen er faldet en del og dermed blev faldet "afbødet", men nok også at inflationen er på vej ned, og nu handler det mest om tempoet. I morgen tirsdag bliver de amerikanske forbrugerpriser for november offentliggjort. De vil blive nøje gransket, og flere centralbankmedlemmer har refereret til tallene for at få den senste og mest opdaterede indikator for udviklingen i forbrugerpriserne. Reelt skal de afvige markant fra det forventede, tror jeg, for at renten bliver ændret med andet end 0,5 % FED har formentlig mere eller mindre lagt sig fast på, at de over de kommende måneder vil vurdere rentestigningernes kumulerede effekt på økonomien. Ved en stigning på 0,5 % vil renten trods alt være blevet forhøjet med 4,25 % point siden starten i marts. Rentestigning på 0,5 % burde ikke give aktiedønninger Investorerne burde være forberedte på en renteforhøjelse på 0,5 %. De seneste uger er forventningerne gået i den retning. Der er meget tydelige tendenser på, at vareinflation er meget hastigt på vej ned. Næsten alle råvarer er tilbage til årets start eller lavere. Containerfragtrater, som steg til himmels er godt på vej tilbage til tiden før Covid-19 og seneste skud på at råvarerne giver sig nedad er at råoliepriserne nu ligger 5 % under hidtil laveste efter prisfald på 20 % over den seneste måned. Der findes ikke nogen garantier og tirsdagens amerikanske CPI kan godt ændre lidt, men burde ikke kunne afspore en 0,5 % rentestigning. Alt i alt: Der er faktisk ikke på forhånd basis for store kursudsving efter rentemeldingen, onsdag, men helt sikker kan man aldrig være. Recession: Rentefald kan næppe holde trit med recessionseffekter på indtjeningen Første halvår af 2023, bliver investorerne formentlig klogere på, om den amerikanske økonomi kommer til at opleve flere på hinanden følgende kvartaler med negativ vækst; i givet fald hvor længe den varer og hvor kraftig den bliver. Uanset hvad Federal Reserve gør, vil investorerne formentlig tage udgangspunkt i at jo mere væksten negativt påvirkes af høje helt korte renter, jo mere invers bliver rentestrukturen og/eller rentekurvens nuværende udseende bevares. Investorerne spørger sig naturligt: FED vil på et tidspunkt have erklæret sejr over inflationen og til den tid, vil væksten være tvunget i knæ (de har brugt udtrykket restriktiv pengepolik). Investorerne ved jo, kunne man hævde, at det sker på et tidspunkt, så hvorfor ikke købe aktier ind på forhånd. Det handler en del om timing og hvad der sker før. Hvis vi kommer ind i en recession, kommer indtjeningsforventningerne til at give sig "en del". Indtjeningsforventningerne er allerede blevet revideret lidt ned, men 10 %+ yderligere ned selv ved en moderat recession er desværre ikke et ekstremt scenarie. Det er det som investorerne vil reagere på først. Rentefald vil moderere effekten, men vil kun være afbødende. I det øjeblik hvor vi er i en økonomisk tilbagegang, har estimaterne formentlig allerede givet sig en del, og samtidig er det realistisk, at prisfastsættelsesmultiple har trukket sig sammen. Det vil tilsammen give 1)kursfald 2)have fået investorerne til at være afventende. Kombinationen af lavere indtjeningsforventninger og lavere multiple vil til den tid have skabt et meget lavere og fremadrettet bedre og mere taknemmeligt udgangspunkt. Investorernes forventninger vil være presset ned og de lavere renter får god mulighed for at få en positiv aktiemarkedseffekt. Hvis vi ser en amerikansk recession, vil effekten på indtjeningsforventningerne blive tydelig allerede i 1. kvartal og måske allerede i forbindelse med aflæggelse af helårsregnskaber og guidance for 2023. Det sker allerede om lidt over 1 måned. Der er altså rigtig god grund til at holde et ekstra vågent øje med vækstforventningerne, huspriser og ikke mindst nøgletallet ISM, som plejer at være en god rettesnor. Figur 1: Udviklingen i Brent Crude råolie, 2022 Kilde: Nordnet [image: 108630_image003_19_.png]
  • Efter svært 2022: Så store aktiestig­ninger venter globale i

    0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Efter svært 2022: Så store aktiestig­ninger venter globale investorer næste år https://borsen.dk/nyheder/investor/efter-svaert-2022-saa-store-aktiestigninger-venter-globale-investorer-naeste-aar?b_source=borsen&b_medium=row_5&b_campaign=news_2
  • H. Lundbeck

    1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    1
    Jeg har på det seneste købt aktier i Lundbeck, da jeg mener den fundamentalt er meget undervurderet. Flere ældre mennesker, der vil få nogle af de sygdomme som Lundbeck udvikler og sælger medicin til. Lav p/e. Der har i løbet af året været stort udsalg fra pensionsselskaber, pga. den ændrede aktiestruktur. Men hvad er forskellen fra Lundbeck og andre store selskaber som Mærsk, Carlsberg og Novo mht. A-aktier har større stemmeret end B-aktier? Er Lundbeck et dumt sted at sætte mine penge?
  • Zealand går stille med døren omkring Breye Therapeutics

    1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    E
    Ulrik Mouritzen har tidligere været chef for klinisk udvikling hos Zealand Pharma men han er nu CEO for Breye Therapeutics. Han har derfor allerede stærke bånd til Zealand Pharma og nu kommer der et konkret samarbejde i mellem de to virksomheder. Breye Therapeutics er en mindre dansk biotech virksomhed, som har fornyligt har fået først runde af finansiering fra Novo Holdings og Sound Bioventures. Virksomheden har også opnået finasering fra både Vækstfonden og Innovationsfonden i Danmark. Selskabet vil gerne udvikle nye orale terapier til behandling af nethindekarsygdomme (Eksempelvis diabetisk retinopati (DR) og aldersrelateret makuladegeneration (AMD). For patienter med diabetisk retinopati har anti-VEGF-injektioner i øjet været den eneste ikke-kirurgiske mulighed for at afværge synstab. Men i de senere år har flere af de stor pharma selskaber, som eksmeplevis Roche og Bayer, begyndt at teste lægemidler, der kan gives oralt. Det er bl.a. indenfor dette segement at Breye Therapeutics har en mission om at udvikle et nyt produkt. Breye har derfor indlicenserede rettighederne til danegaptide fra Zealand Pharma. Danegaptide er et oralt indgivet lægemiddel, som har vist sig at have en fremragende sikkerhedsprofil dokumenteret i flere kliniske forsøg med mere end 500 mennesker. Under ledelse af Ulrik Mouritzen har Breye genereret overbevisende prækliniske proof-of-concept-data i flere modeller af diabetisk øjensygdom som en del af sin mission om at udvikle oralt tilgængelige lægemiddelkandidater til øjensygdomme. Dengang Ulrik Mouritzen jobbet hos Zealand Pharma blev der gennemført kliniske forsøg samme med Hjertecentret på Rigshospitalet for at se på danegaptides hjertebeskyttende egenskaber. Zealand Pharma gennemførte flere kliniske fase og det sidste var et fase 2 Proof-of-Concept-studie med danegaptid for at se på lægemiddelstoffet's beskyttelse mod hjertereperfusionsskader hos patienter med blodprop i hjertet. Desværre måtte Zealand Pharma i marts 2016 oplyse at toplinjeresultaterne viste ingen effekt af danegaptid på det primære endepunkt med at redde hjertevæv fra iskæmiske reperfusionsskader og derfor blev videre udvikling stoppet. Disse forsøg blev kjørt dengang Ulrik Mouritzen var klinisk chef og der er ingen tvivl om at han kender detaljerne her. Jeg tror derfor der ligger nøje overvejelser bagved den udvkling som nu på ny er startet med Danegaptide. Der er ikke kommet pressemeddelse eller noget information fra Zealand Pharma's side om dette projeket. Det er sikkert fordi Zealand Pharma har indgået en aftale, hvor belønining kommer i sidste del af udviklingenforløbet eller ved lansering på markedet snarre end via nogen former for up-front betaling. Breye Therapeutics har ikke financielle midler til at betale Zealand Pharma alverdens endnu men hvis dette bliver et produkt antager jeg at Zealand Pharma får en god royalty af salg af et fremtidigt produkt. I hvilken udstrekning at eksisterende kliniske dokumentation fra eksempelvis fase 1 kan fuldt eller delvist genbrukes ved jeg ikke men der må være en del av sikkerhedsprofil dokumentationen fra tidligere, som må kunne genbrukes. Det er information fra Breye Therapeutics, som har omtalt at sikkerhedsprofil dokumenteret i flere kliniske forsøg med mere end 500 mennesker og jeg tager dette som en indikator på at en del af dokumentation kan genbrukes. Dette skal Zealand Pharma selvfølgelig også komenpenseres for senere. Dette projekts værdi ligger flere år ud i fremtiden men det er positivt at se Zealand har et bibliotek af lægemiddelkanididater som også andre vil udvikle videre på. Jeg antaker som minimum at vi aktionærer kan læse lidt om dette samarbejde i årsrapporten for 2022 fordi jeg har ikke se noget fra Zealand omkring dette projekt i øvrigt.
  • Vestas: Derfor kan nye ordrer varsle nye tider

    15
    0 Votes
    15 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet I sidste uge fik Vestas en meget stor australsk ordre med tilhørende serviceaftale. Nu suppleres med ny større finsk ordre. Derfor er det gode nyheder i mere end 1 forstand I sidste uge fik Vestas en stor australsk ordre på 756 MW Til ordren var der tilknyttet 30 årig serviceaftale Alt i alt er det en meget meget stor ordre I dag får Vestas en ny større ordre på 236 MW Noget kunne tyde på at ordreindgang er på vej til at få lidt medvind For investorerne er det et rigtig godt tegn Vestas har gennemført prisstigninger, som det fremgår af løbende opdateringer Investorerne må gå ud fra, at nye ordrer sker til de forhøjede priser Samtidig falder inputomkostningerne Og containerraterne for at sejle varer rundt i verden er så hastigt på vej tilbage til udgangspunktet før Covid-19, at de nye kontrakter samlet bør have en fornuftig profitabilitet Fra minus 5 i 2022 til plus 10 % EBIT margin i 2025? Hvis Vestas skal nå og indfri sine ambitioner om at nå 10 % EBIT margin eller bedre i 2025 er mange nye ordrer til forhøjede priser og med faldende inputpriser og normaliserede fragtomkostninger den rigtige cocktail
  • Lavere oliepriser er godt nyt, men tegn på global recession

    7
    0 Votes
    7 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet Vi har talt om det flere gange og det har været tæt på. Nu er der noget der tyder på, at vi er der og det er godt - men baggrunden er skidt - oliepriser og vejen tilbage til start Året startede med en benzinpris på 12,89 per liter jævnfør nedenstående data fra Q8 I går faldt den vejledende listepris til 13,19 Hvis råoliepriserne og USD holder sig på det aktuelle niveau i næste uge, er der en mulighed for at vi kommer ned på årets laveste niveau Lavere oliepriser og lavere standerpriser er godt nyt for forbrugere og er med til at presse inflationen ned Årsagerne til den lavere oliepris er dog knap så opløftende I al væsentlighed frygter investorerne, at vi er på vej ind i en global recession Det giver lavere efterspørgsel efter energi Og det er ikke mindst kortsigtet det som presser energipriserne ned De lavere vækstforventninger har en betydelig indflydelse på rentekurven, som er vist i figur 3 (USA) De korte renter er meget højere end eksempelvis de 10 årige renter Den udvikling viser, at investorerne på kort sigt forventer, at den amerikanske centralbank, Federal Reserve vil hæve renterne yderligere, men det er kun et spørgsmål om tid i 2023, før renterne igen bliver reduceret, fordi væksten er markant under afkøling Forbrugerne lytter fortrøstningsfuldt til Chris Rea, når de "driving home for Christmas" og glæder sig over de lavere energipriser. Årsagen til faldet er dog knap så opløftende. Starten af 2023 byder på meget lavere vækst. Figur 1: Udviklingen i benzinpriser Kilde: https://www.q8.dk/priser/ [image: 108544_image001_30_.png]
  • ANAVEX ' Historiske og banebrydende resultater i Alzheimers

    5
    0 Votes
    5 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Der er måske lys forude for de mange mennesker, der lider af Alzheimers. Anavex har netop fremlagt resultater for deres Alzheimers-forsøg. Og de ser mildest talt lovende ud. Jeg er virkelig imponeret over resultatet af denne undersøgelse, som viste en vending af kognitiv tilbagegang. ANAVEX2-73 kan være en meget tiltrængt løsning for mange patienter med Alzheimers, siger Stephen Macfarlane, Head of Clinical Services, Demenscenteret, HammondCare. Læs meget mere om de banebrydende resultater i Proinvestor.com's debat i linket øverst, hvor du også finder meddelelsen fra Anavex. Disclaimer: Omtalen af Anavex er ikke en købs- ellers salgsanbefaling. Helge Larsen har aktier i Anavex. https://www.youtube.com/watch?v=PSfUgsO14Ao
  • Julerally på aktiemarkedet?

    4
    0 Votes
    4 Indlæg
    0 Visninger
    P
    På de sociale aktiemedier og finansmedier bliver der lige nu gættet på livet løs om, hvorvidt vi kommer til at se et julerally i år. Hvad tror Helge Larsen? Og hvorfor? Derudover kommer han ind på Equinor, laksesektoren, Anavex og Genmab. Som altid er ingen af de nævnte selskaber købsanbefalinger. https://www.youtube.com/watch?v=OIqFqzFAgjM&t=4s