Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af
    #381

    Anavex Ufatteligt at den mand ikke sidder i spjældet!

    Det er igen igen det samme han henviser til vedr. det ene RETT forsøg, hvor Anavex efter aftale med FDA valgte et sværere opnåeligt endpoint, hvor de udover det normale spørgeskema fra familie/plejer inddragede lægernes evaluering af virkningen på de voksne RETT patienter.
    Anavex meddelte dog først denne ændring få uger før afslutning af forsøget.
    Den gang formåede AF at skabe så meget usikkerhed omkring ellers virkelige gode resultater, at shorterne havde nemt ved at banke kursen ned!

    Det er helt grotesk, hvordan denne manipulation forsat kan pågå så åbentlyst?

    Håber Missling netop med Peer Reviwede data kan lukke munden på AF en gang for alle - og fange AFs shortkumpaner med bukserne nede! Sjovt nok skriver han f.eks. ikke noget kritisk om, at patienterne dør i BPernes Alzheimer forsøg!

    1 Reply Last reply
    9
    • M Offline
      M Offline
      Madmax26
      wrote on sidst redigeret af
      #382

      Man kan kun ønske at den bliver den nye GameStop, så alle de parasitter fra Blackrock og Vanguard brænder fingrene til ukendelighed. Den aktie styres jo i den grad med hård hånd. Den skal med vold og magt holdes nede. Håbet er vel at de store pengetanke får gjort de fleste småsktionærer modløse og så i sidste ende købe for at afnotere skidtet. Og den gode Mistling hjælper jo i den grad til at Anavex er blevet til en krabbeaktie. Det er sku ved at være op ad bakke.

      1 Reply Last reply
      4
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #383

        Det skriver han ikke noget om 🙂

        Det er en del af gamet.

        Volumen er aftaget, hvilket er godt for os longs.

        Hvis der er nogen der tager kampen op ved at købe til stigende kurser kan vi nærme os noget interessant.

        Let the show begin 😉

        1 Reply Last reply
        8
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #384

          Der er et par gode skribenter, der de seneste dage er kommet med en forklaring på hvorfor Missling gerne vil have rett som første godkendte indikation. Voucheren er en grundl men også noget med godkendelsesproceduren for stoffet i efterfølgende indikationer.

          Covid har så været årsagen til at det hele trækker ud.

          Jeg har ikke helt gennemskuet fordelen ved ovennævte endnu. Men vil prøve at få tid til at kigge på det.

          1 Reply Last reply
          6
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #385

            Kursudviklingen og volumen efter AFs artikel har ikke aflyst en squeeze.

            Hvor sælger vi ved "Gamestop scenariet" ?

            Jeg har tålmodighed til kurs 80 😉

            1 Reply Last reply
            6
            • M Offline
              M Offline
              Milito
              wrote on sidst redigeret af
              #386

              Missiling bør denne gang blive inspireret af SAVA.

              https://www.cassavasciences.com/news-releases/news-release-details/cassava-sciences-files-lawsuit-against-perpetrators-short-and

              AUSTIN, Texas, Nov. 03, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cassava Sciences, Inc. (Nasdaq: SAVA), a clinical-stage biotechnology company, today announced that it has filed a lawsuit in federal court against certain individuals who executed a "short and distort" campaign against the Company. The 150+ page complaint alleges that the Defendants' disinformation campaign caused a precipitous decline in Cassava Sciences' stock price, a multi-billion dollar decline in its market capitalization, and delayed the Company's work in developing a treatment for Alzheimer's disease.

              The lawsuit alleges: "Defendants placed personal enrichment over science, over the health of patients, and over the truth. Defendants saw an opportunity to manipulate a stock price and financially benefit from their 'short positions' by defaming a company developing a drug for people with Alzheimer's disease, a condition that afflicts millions of people. Defendants seized that opportunity and, while enriching themselves, caused irreparable harm to the company, its attempts to find a treatment for the disease, and patients waiting for that treatment. Defendants' conduct is beyond shameful. It is unlawful."

              1 Reply Last reply
              4
              • M Offline
                M Offline
                Milito
                wrote on sidst redigeret af
                #387

                Hvilket jeg vist endda også skrev herinde sidst at fuskeren dukkede op på Twitter.

                1 Reply Last reply
                4
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #388

                  Hvorfor bruge tid og penge på at jagte shortere - det er langt dyrere for dem at blive overrasket af Missling. Men irriterende er det !

                  Her er et af de indlæg jeg tidligere har henvist til:

                  https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=172554901

                  Med lidt yderligere forklaring:

                  https://cdcn.org/repurpose/

                  Teorien er så, at Missling har følt sig mest sikker på rett indikationen og godkendelse i denne. Herefter skulle godkendelse af Blacamesine være lettere i efterfølgende indikationen.

                  Dette skulle forklare, at man træder vande mht partnerskaber og søge på data i alzheimers ?

                  Muligt det er rigtigt, men ikke noget der er nævnt af Anavex. Men selvfølgelig en katastrofe, at få afvist en NDA i alzheimers pga, at forsøget er for lille.

                  1 Reply Last reply
                  7
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #389

                    Lidt ærgeligt den abe (Adam) kom på banen, det startet ellers som jeg tegnede op igår...
                    Han skulle have lov at krydse motorvejen, med 2 fyldte bæreposer med glas 🙂 det gas 🙂

                    Fedt hvis der lander en god PR, som lige kunne sende os i den rigtige retning igen ...

                    Mvh

                    114601_B1C83170_99F8_4923_B10E_22622249CAE0.jpeg

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user
                      wrote on sidst redigeret af
                      #390

                      Anavex. Kommunikation med FDA pågår løbende!

                      Med alle mulige forbehold, så har troværdige Trainguy1 fra Stocktwits igen haft kontakt med IR fra Anavex.
                      Iflg. ham, så er der en løbende kommunikation med FDA i processen.
                      Trainguy1 har gennem årene flere gange påstået at have kontaktet Anavex og fået mere eller mindre brugbare svar. IR/Anavex kan kun i begrænset og i et generelt omfang fortælle noget til enkeltpersoner - men positivt, at der åbenbart er en løbende dialog med myndighederne. (forventeligt med bl.a. Fast Track i flere indikationer i min optik)

                      Question to IR fromTrainguy1 on ST-
                      If the FDA agrees to evaluate
                      Blarcamesine for accelerated
                      approval for Alzhiemers, has the FDA
                      indicated what parts of the standard
                      NDA need to be submitted to obtain
                      accelerated approval? Also, is
                      Anavex's response to 21 CFR 312.120
                      [Foreign Clinical Studies Not
                      Conducted Under An IND] required to
                      obtain accelerated approval?

                      >IR-We communicate with the FDA if
                      and when needed, as such, final
                      decisions are made based on
                      management, board of directors and
                      scientific advisors input, as well as
                      potentially lawyers and others that
                      are well-versed in the dealings with
                      the FDA. Communications with the
                      FDA are ongoing and it would be
                      impossible to constantly disclose
                      each and every correspondence. If
                      and when something is material, we
                      will issue a press release and/or file
                      an 8K.

                      1 Reply Last reply
                      9
                      • F Offline
                        F Offline
                        Fandel
                        wrote on sidst redigeret af
                        #391

                        Jeg tror der sker rigtig meget på gangene lige nu. Nu venter jeg bare på den helt rigtige nyhed/kommunikation fra Anavex...

                        1 Reply Last reply
                        8
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #392

                          Piotr har begået et nyt indlæg:

                          https://piotrpeterblog.com/2023/08/12/cohens-d-effect-size-and-time-in-the-trials-for-alzheimers-drug-blarcamesine-and-why-results-come-in-the-second-half-of-2024-avxl-sava/

                          Interessant læsning. Han opfordre til, at man ser rett som første indikation der kan give medvind, idet han ser risiko for, at man afventer måske hele OLE forsøget i AD før man offentliggør noget.

                          Godt at han stadig er "sikker" på casen i AD. Modsat alle endre stoffer så ser det ud til, at Blarcamesine holder effekten over tid. Hvorfor OLE forsøget vil skyde enhver tvivl væk om hvorvidt Blarcamesine har effekt.

                          OLE forsøget er som forkortelsen siger, et open label extension forsøg. Derfor kan Anavex eller hvem de har til det hele tiden følge med i resultaterne. Mange pts er færdige og monitorering på de der stadig er i forsøg er tilgængelig. FDA kunne jo også kigge i dem og måske derfor, at Missling antyder, at det kunne udgøre et fase 4 forsøg.

                          Det at de taler fase 4 indikerer at approval eller NDA godt kan effektueres inden OLE er færdig, hvorfor tidslinien ikke nødvendigvis går helt medio 2024, som Piotr antyder (OLE slutter juli 2024).

                          Mange spændende måneder forude.

                          1 Reply Last reply
                          9
                          • TDT123T Offline
                            TDT123T Offline
                            TDT123
                            wrote on sidst redigeret af
                            #393

                            Groundhog day ... swing smidt på stigningen, med lille gevinst/ ser ud til at jeg kan starter forfra igen
                            Og det må bliver omkring 8/ nærmere 7,7 da jeg lige skal se om den holder støtten, hvis market fortsætter den negative trend, så det en mulighed at vi skal under 7 måske 6,5 uden nyheder altså.....

                            Desværre

                            Mvh

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • M Offline
                              M Offline
                              Milito
                              wrote on sidst redigeret af
                              #394

                              Nede med over 13% i denne uge. TA bestemmer i den grad udviklingen pt.

                              1 Reply Last reply
                              3
                              • TDT123T Offline
                                TDT123T Offline
                                TDT123
                                wrote on sidst redigeret af
                                #395

                                Er market bare en smule til den negative side, så står anavex først i rækken til kurstab...

                                Anavex (m/nyheder) i en nøddeskal 🙂
                                Det faktisk lidt ærgerligt, at deres IR ikke kan holde aktionærende lidt til fadet, det kunne evt. ske med en smule mere udadvendt kommunikation til market, der skal faktisk ikke meget til.

                                Man kunne måske følge lidt op, på de dårlige artikler (aben) 🙂 smider i market.

                                Ved godt, det kun er data der tæller, men får vi så snart noget konkret 🙂

                                Mvh

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • S Offline
                                  S Offline
                                  Sjufta
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #396

                                  Af ren nysgerrighed, hvor mange % udgør Anavex i jeres portfølje. Investere selv meget highrisk og den udgør omkring 5-7% hos mig.

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #397

                                    Anavex Missling ejer min. 1.250.000 aktier.

                                    https://wallmine.com/people/1816/christopher-u-missling

                                    Med tanke på, at Anavex præsenterede TLD fra AD fase 2/3 den 2. December 2022 og nu sandsynligvis er i tæt dialog vedr. den lovede Peer Review, hvor kendskab til resultaterne er en nødvendig forudsætning, samt at Excellence forsøget i RETT blev afslutte for ca. 2 mdr. siden, hvor de første patienter længe er gået videre i ekstension forsøget, hvor der i et eller andet omfang må have været noget løbende feedback fra forældre/plejer og læger - så synes Anavex og især vores kære Missling, at være så tryg/overbevist om et positivt udfald, at han stadig holder fast i sine min. 1.250.000 aktier til en nuværende værdi på ca. 10.000.000 $.

                                    Ja han har ikke købt flere, udover de ca. 235.000 stk. han genkøbte ud af optionspakken på 500.000 aktier - men i min optik er et ikke salg et lige så stærkt signal, som et køb.
                                    Måske han endda undlader køb af nye aktier, for ikke at komme i klemme på den insiderviden han nødvendigvis må have på dette tidspunkt.

                                    Bare lige et par tanker efter en uges fisketur ved de norske elve:)

                                    Afventer stadig nyheder af en vis afgørende betydning for opstart af en ny tråd!

                                    1 Reply Last reply
                                    7
                                    • K Offline
                                      K Offline
                                      Kyed01
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #398

                                      Synes at man kan lugte lidt ugler i mosen her og der.

                                      Nogle af dem som har virkelig forstand på at læse data fra et forsøg var mildest talt ikke tilfredse med det som kom i december 2022.

                                      En af de dygtigste analytikere (den højst rangerende) Charles Duncan holdt op med at følge firmaet efter den præsentation, han vil have mere klarhed.

                                      Jeg tror selv at RETT er sikker så jeg beholder mine aktier for nu.

                                      Access to this page has been denied

                                      px-captcha

                                      favicon

                                      (seekingalpha.com)

                                      1 Reply Last reply
                                      4
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #399

                                        Den er fra dec 22.

                                        Mit indtryk er, at det bliver mere og mere klart, at Blarcamesine virker og bliver ved med at virke, hvorfor man måske afventer langtidsdata i AD.

                                        Mange artikler om SIGMA1 og Blarcamesine er lagt op på det seneste, der understøtter ovennævnte.

                                        Missling siger, at netop OLE - langtidsfosøget - kan udgøre fase 4 i en approvalproces i AD.

                                        Hvis de udmeldte opnående resultater i AD forsøget ikke holder er Missling på dybt vand. Jeg tror ikke på, at man har kunnet holde på de mange dygtige medarbejdere og tilknyttede eksperter, hvis der er ugler i mosen.

                                        Rett skal i mål og så er vi i smult vande.

                                        Hvis ikke bliver der bølgegang og det er ikke til den positive side.

                                        Vi må have mere tålmodighed.

                                        1 Reply Last reply
                                        6
                                        • K Offline
                                          K Offline
                                          Kyed01
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #400

                                          Jeg ved godt at den er fra sidste år.

                                          Jeg kan bare ikke lide at han sidder på data i så lang tid, det er ikke normalt.

                                          Okay nu har jeg været her så længe så jeg bliver indtil vi kommer over stregen.

                                          Jeg har lært en del om biotech siden jeg gik ind, det tager utroligt langt tid og hvis "timeline" er "ung" boer man handle lidt undervejs.
                                          Den "spike" op til 30$ vi havde for ca 2 år siden var helt uventet og man skulle have solgt dengang/eller bare 10-20% som mange af de garvede også gjorde på Ihub for så senere at købe tilbage/eller have "gratis" aktier.

                                          Man skal lære så længe man lever!

                                          1 Reply Last reply
                                          6

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger