Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Milito
    wrote on sidst redigeret af
    #380

    Hvem af BP betaler ham?

    1 Reply Last reply
    4
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #381

      Anavex Ufatteligt at den mand ikke sidder i spjældet!

      Det er igen igen det samme han henviser til vedr. det ene RETT forsøg, hvor Anavex efter aftale med FDA valgte et sværere opnåeligt endpoint, hvor de udover det normale spørgeskema fra familie/plejer inddragede lægernes evaluering af virkningen på de voksne RETT patienter.
      Anavex meddelte dog først denne ændring få uger før afslutning af forsøget.
      Den gang formåede AF at skabe så meget usikkerhed omkring ellers virkelige gode resultater, at shorterne havde nemt ved at banke kursen ned!

      Det er helt grotesk, hvordan denne manipulation forsat kan pågå så åbentlyst?

      Håber Missling netop med Peer Reviwede data kan lukke munden på AF en gang for alle - og fange AFs shortkumpaner med bukserne nede! Sjovt nok skriver han f.eks. ikke noget kritisk om, at patienterne dør i BPernes Alzheimer forsøg!

      1 Reply Last reply
      9
      • M Offline
        M Offline
        Madmax26
        wrote on sidst redigeret af
        #382

        Man kan kun ønske at den bliver den nye GameStop, så alle de parasitter fra Blackrock og Vanguard brænder fingrene til ukendelighed. Den aktie styres jo i den grad med hård hånd. Den skal med vold og magt holdes nede. Håbet er vel at de store pengetanke får gjort de fleste småsktionærer modløse og så i sidste ende købe for at afnotere skidtet. Og den gode Mistling hjælper jo i den grad til at Anavex er blevet til en krabbeaktie. Det er sku ved at være op ad bakke.

        1 Reply Last reply
        4
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #383

          Det skriver han ikke noget om 🙂

          Det er en del af gamet.

          Volumen er aftaget, hvilket er godt for os longs.

          Hvis der er nogen der tager kampen op ved at købe til stigende kurser kan vi nærme os noget interessant.

          Let the show begin 😉

          1 Reply Last reply
          8
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #384

            Der er et par gode skribenter, der de seneste dage er kommet med en forklaring på hvorfor Missling gerne vil have rett som første godkendte indikation. Voucheren er en grundl men også noget med godkendelsesproceduren for stoffet i efterfølgende indikationer.

            Covid har så været årsagen til at det hele trækker ud.

            Jeg har ikke helt gennemskuet fordelen ved ovennævte endnu. Men vil prøve at få tid til at kigge på det.

            1 Reply Last reply
            6
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #385

              Kursudviklingen og volumen efter AFs artikel har ikke aflyst en squeeze.

              Hvor sælger vi ved "Gamestop scenariet" ?

              Jeg har tålmodighed til kurs 80 😉

              1 Reply Last reply
              6
              • M Offline
                M Offline
                Milito
                wrote on sidst redigeret af
                #386

                Missiling bør denne gang blive inspireret af SAVA.

                https://www.cassavasciences.com/news-releases/news-release-details/cassava-sciences-files-lawsuit-against-perpetrators-short-and

                AUSTIN, Texas, Nov. 03, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cassava Sciences, Inc. (Nasdaq: SAVA), a clinical-stage biotechnology company, today announced that it has filed a lawsuit in federal court against certain individuals who executed a "short and distort" campaign against the Company. The 150+ page complaint alleges that the Defendants' disinformation campaign caused a precipitous decline in Cassava Sciences' stock price, a multi-billion dollar decline in its market capitalization, and delayed the Company's work in developing a treatment for Alzheimer's disease.

                The lawsuit alleges: "Defendants placed personal enrichment over science, over the health of patients, and over the truth. Defendants saw an opportunity to manipulate a stock price and financially benefit from their 'short positions' by defaming a company developing a drug for people with Alzheimer's disease, a condition that afflicts millions of people. Defendants seized that opportunity and, while enriching themselves, caused irreparable harm to the company, its attempts to find a treatment for the disease, and patients waiting for that treatment. Defendants' conduct is beyond shameful. It is unlawful."

                1 Reply Last reply
                4
                • M Offline
                  M Offline
                  Milito
                  wrote on sidst redigeret af
                  #387

                  Hvilket jeg vist endda også skrev herinde sidst at fuskeren dukkede op på Twitter.

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #388

                    Hvorfor bruge tid og penge på at jagte shortere - det er langt dyrere for dem at blive overrasket af Missling. Men irriterende er det !

                    Her er et af de indlæg jeg tidligere har henvist til:

                    Link Preview Image
                    Anavex Life Sciences Corp (AVXL): Yes. I think they'll present the OLE...

                    abew4me: Yes. I think they'll present the OLE as an alternative to a full-blown confirmatory trial because their NDA (New Drug Application) will be focused...

                    favicon

                    InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

                    Med lidt yderligere forklaring:

                    favicon

                    (cdcn.org)

                    Teorien er så, at Missling har følt sig mest sikker på rett indikationen og godkendelse i denne. Herefter skulle godkendelse af Blacamesine være lettere i efterfølgende indikationen.

                    Dette skulle forklare, at man træder vande mht partnerskaber og søge på data i alzheimers ?

                    Muligt det er rigtigt, men ikke noget der er nævnt af Anavex. Men selvfølgelig en katastrofe, at få afvist en NDA i alzheimers pga, at forsøget er for lille.

                    1 Reply Last reply
                    7
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #389

                      Lidt ærgeligt den abe (Adam) kom på banen, det startet ellers som jeg tegnede op igår...
                      Han skulle have lov at krydse motorvejen, med 2 fyldte bæreposer med glas 🙂 det gas 🙂

                      Fedt hvis der lander en god PR, som lige kunne sende os i den rigtige retning igen ...

                      Mvh

                      114601_B1C83170_99F8_4923_B10E_22622249CAE0.jpeg

                      1 Reply Last reply
                      6
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user
                        wrote on sidst redigeret af
                        #390

                        Anavex. Kommunikation med FDA pågår løbende!

                        Med alle mulige forbehold, så har troværdige Trainguy1 fra Stocktwits igen haft kontakt med IR fra Anavex.
                        Iflg. ham, så er der en løbende kommunikation med FDA i processen.
                        Trainguy1 har gennem årene flere gange påstået at have kontaktet Anavex og fået mere eller mindre brugbare svar. IR/Anavex kan kun i begrænset og i et generelt omfang fortælle noget til enkeltpersoner - men positivt, at der åbenbart er en løbende dialog med myndighederne. (forventeligt med bl.a. Fast Track i flere indikationer i min optik)

                        Question to IR fromTrainguy1 on ST-
                        If the FDA agrees to evaluate
                        Blarcamesine for accelerated
                        approval for Alzhiemers, has the FDA
                        indicated what parts of the standard
                        NDA need to be submitted to obtain
                        accelerated approval? Also, is
                        Anavex's response to 21 CFR 312.120
                        [Foreign Clinical Studies Not
                        Conducted Under An IND] required to
                        obtain accelerated approval?

                        >IR-We communicate with the FDA if
                        and when needed, as such, final
                        decisions are made based on
                        management, board of directors and
                        scientific advisors input, as well as
                        potentially lawyers and others that
                        are well-versed in the dealings with
                        the FDA. Communications with the
                        FDA are ongoing and it would be
                        impossible to constantly disclose
                        each and every correspondence. If
                        and when something is material, we
                        will issue a press release and/or file
                        an 8K.

                        1 Reply Last reply
                        9
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel
                          wrote on sidst redigeret af
                          #391

                          Jeg tror der sker rigtig meget på gangene lige nu. Nu venter jeg bare på den helt rigtige nyhed/kommunikation fra Anavex...

                          1 Reply Last reply
                          8
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #392

                            Piotr har begået et nyt indlæg:

                            https://piotrpeterblog.com/2023/08/12/cohens-d-effect-size-and-time-in-the-trials-for-alzheimers-drug-blarcamesine-and-why-results-come-in-the-second-half-of-2024-avxl-sava/

                            Interessant læsning. Han opfordre til, at man ser rett som første indikation der kan give medvind, idet han ser risiko for, at man afventer måske hele OLE forsøget i AD før man offentliggør noget.

                            Godt at han stadig er "sikker" på casen i AD. Modsat alle endre stoffer så ser det ud til, at Blarcamesine holder effekten over tid. Hvorfor OLE forsøget vil skyde enhver tvivl væk om hvorvidt Blarcamesine har effekt.

                            OLE forsøget er som forkortelsen siger, et open label extension forsøg. Derfor kan Anavex eller hvem de har til det hele tiden følge med i resultaterne. Mange pts er færdige og monitorering på de der stadig er i forsøg er tilgængelig. FDA kunne jo også kigge i dem og måske derfor, at Missling antyder, at det kunne udgøre et fase 4 forsøg.

                            Det at de taler fase 4 indikerer at approval eller NDA godt kan effektueres inden OLE er færdig, hvorfor tidslinien ikke nødvendigvis går helt medio 2024, som Piotr antyder (OLE slutter juli 2024).

                            Mange spændende måneder forude.

                            1 Reply Last reply
                            9
                            • TDT123T Offline
                              TDT123T Offline
                              TDT123
                              wrote on sidst redigeret af
                              #393

                              Groundhog day ... swing smidt på stigningen, med lille gevinst/ ser ud til at jeg kan starter forfra igen
                              Og det må bliver omkring 8/ nærmere 7,7 da jeg lige skal se om den holder støtten, hvis market fortsætter den negative trend, så det en mulighed at vi skal under 7 måske 6,5 uden nyheder altså.....

                              Desværre

                              Mvh

                              1 Reply Last reply
                              3
                              • M Offline
                                M Offline
                                Milito
                                wrote on sidst redigeret af
                                #394

                                Nede med over 13% i denne uge. TA bestemmer i den grad udviklingen pt.

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #395

                                  Er market bare en smule til den negative side, så står anavex først i rækken til kurstab...

                                  Anavex (m/nyheder) i en nøddeskal 🙂
                                  Det faktisk lidt ærgerligt, at deres IR ikke kan holde aktionærende lidt til fadet, det kunne evt. ske med en smule mere udadvendt kommunikation til market, der skal faktisk ikke meget til.

                                  Man kunne måske følge lidt op, på de dårlige artikler (aben) 🙂 smider i market.

                                  Ved godt, det kun er data der tæller, men får vi så snart noget konkret 🙂

                                  Mvh

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • S Offline
                                    S Offline
                                    Sjufta
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #396

                                    Af ren nysgerrighed, hvor mange % udgør Anavex i jeres portfølje. Investere selv meget highrisk og den udgør omkring 5-7% hos mig.

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #397

                                      Anavex Missling ejer min. 1.250.000 aktier.

                                      https://wallmine.com/people/1816/christopher-u-missling

                                      Med tanke på, at Anavex præsenterede TLD fra AD fase 2/3 den 2. December 2022 og nu sandsynligvis er i tæt dialog vedr. den lovede Peer Review, hvor kendskab til resultaterne er en nødvendig forudsætning, samt at Excellence forsøget i RETT blev afslutte for ca. 2 mdr. siden, hvor de første patienter længe er gået videre i ekstension forsøget, hvor der i et eller andet omfang må have været noget løbende feedback fra forældre/plejer og læger - så synes Anavex og især vores kære Missling, at være så tryg/overbevist om et positivt udfald, at han stadig holder fast i sine min. 1.250.000 aktier til en nuværende værdi på ca. 10.000.000 $.

                                      Ja han har ikke købt flere, udover de ca. 235.000 stk. han genkøbte ud af optionspakken på 500.000 aktier - men i min optik er et ikke salg et lige så stærkt signal, som et køb.
                                      Måske han endda undlader køb af nye aktier, for ikke at komme i klemme på den insiderviden han nødvendigvis må have på dette tidspunkt.

                                      Bare lige et par tanker efter en uges fisketur ved de norske elve:)

                                      Afventer stadig nyheder af en vis afgørende betydning for opstart af en ny tråd!

                                      1 Reply Last reply
                                      7
                                      • K Offline
                                        K Offline
                                        Kyed01
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #398

                                        Synes at man kan lugte lidt ugler i mosen her og der.

                                        Nogle af dem som har virkelig forstand på at læse data fra et forsøg var mildest talt ikke tilfredse med det som kom i december 2022.

                                        En af de dygtigste analytikere (den højst rangerende) Charles Duncan holdt op med at følge firmaet efter den præsentation, han vil have mere klarhed.

                                        Jeg tror selv at RETT er sikker så jeg beholder mine aktier for nu.

                                        Access to this page has been denied

                                        px-captcha

                                        favicon

                                        (seekingalpha.com)

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #399

                                          Den er fra dec 22.

                                          Mit indtryk er, at det bliver mere og mere klart, at Blarcamesine virker og bliver ved med at virke, hvorfor man måske afventer langtidsdata i AD.

                                          Mange artikler om SIGMA1 og Blarcamesine er lagt op på det seneste, der understøtter ovennævnte.

                                          Missling siger, at netop OLE - langtidsfosøget - kan udgøre fase 4 i en approvalproces i AD.

                                          Hvis de udmeldte opnående resultater i AD forsøget ikke holder er Missling på dybt vand. Jeg tror ikke på, at man har kunnet holde på de mange dygtige medarbejdere og tilknyttede eksperter, hvis der er ugler i mosen.

                                          Rett skal i mål og så er vi i smult vande.

                                          Hvis ikke bliver der bølgegang og det er ikke til den positive side.

                                          Vi må have mere tålmodighed.

                                          1 Reply Last reply
                                          6

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger