Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Milito
    wrote on sidst redigeret af
    #386

    Missiling bør denne gang blive inspireret af SAVA.

    https://www.cassavasciences.com/news-releases/news-release-details/cassava-sciences-files-lawsuit-against-perpetrators-short-and

    AUSTIN, Texas, Nov. 03, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cassava Sciences, Inc. (Nasdaq: SAVA), a clinical-stage biotechnology company, today announced that it has filed a lawsuit in federal court against certain individuals who executed a "short and distort" campaign against the Company. The 150+ page complaint alleges that the Defendants' disinformation campaign caused a precipitous decline in Cassava Sciences' stock price, a multi-billion dollar decline in its market capitalization, and delayed the Company's work in developing a treatment for Alzheimer's disease.

    The lawsuit alleges: "Defendants placed personal enrichment over science, over the health of patients, and over the truth. Defendants saw an opportunity to manipulate a stock price and financially benefit from their 'short positions' by defaming a company developing a drug for people with Alzheimer's disease, a condition that afflicts millions of people. Defendants seized that opportunity and, while enriching themselves, caused irreparable harm to the company, its attempts to find a treatment for the disease, and patients waiting for that treatment. Defendants' conduct is beyond shameful. It is unlawful."

    1 Reply Last reply
    4
    • M Offline
      M Offline
      Milito
      wrote on sidst redigeret af
      #387

      Hvilket jeg vist endda også skrev herinde sidst at fuskeren dukkede op på Twitter.

      1 Reply Last reply
      4
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #388

        Hvorfor bruge tid og penge på at jagte shortere - det er langt dyrere for dem at blive overrasket af Missling. Men irriterende er det !

        Her er et af de indlæg jeg tidligere har henvist til:

        Link Preview Image
        Anavex Life Sciences Corp (AVXL): Yes. I think they'll present the OLE...

        abew4me: Yes. I think they'll present the OLE as an alternative to a full-blown confirmatory trial because their NDA (New Drug Application) will be focused...

        favicon

        InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

        Med lidt yderligere forklaring:

        favicon

        (cdcn.org)

        Teorien er så, at Missling har følt sig mest sikker på rett indikationen og godkendelse i denne. Herefter skulle godkendelse af Blacamesine være lettere i efterfølgende indikationen.

        Dette skulle forklare, at man træder vande mht partnerskaber og søge på data i alzheimers ?

        Muligt det er rigtigt, men ikke noget der er nævnt af Anavex. Men selvfølgelig en katastrofe, at få afvist en NDA i alzheimers pga, at forsøget er for lille.

        1 Reply Last reply
        7
        • TDT123T Offline
          TDT123T Offline
          TDT123
          wrote on sidst redigeret af
          #389

          Lidt ærgeligt den abe (Adam) kom på banen, det startet ellers som jeg tegnede op igår...
          Han skulle have lov at krydse motorvejen, med 2 fyldte bæreposer med glas 🙂 det gas 🙂

          Fedt hvis der lander en god PR, som lige kunne sende os i den rigtige retning igen ...

          Mvh

          114601_B1C83170_99F8_4923_B10E_22622249CAE0.jpeg

          1 Reply Last reply
          6
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #390

            Anavex. Kommunikation med FDA pågår løbende!

            Med alle mulige forbehold, så har troværdige Trainguy1 fra Stocktwits igen haft kontakt med IR fra Anavex.
            Iflg. ham, så er der en løbende kommunikation med FDA i processen.
            Trainguy1 har gennem årene flere gange påstået at have kontaktet Anavex og fået mere eller mindre brugbare svar. IR/Anavex kan kun i begrænset og i et generelt omfang fortælle noget til enkeltpersoner - men positivt, at der åbenbart er en løbende dialog med myndighederne. (forventeligt med bl.a. Fast Track i flere indikationer i min optik)

            Question to IR fromTrainguy1 on ST-
            If the FDA agrees to evaluate
            Blarcamesine for accelerated
            approval for Alzhiemers, has the FDA
            indicated what parts of the standard
            NDA need to be submitted to obtain
            accelerated approval? Also, is
            Anavex's response to 21 CFR 312.120
            [Foreign Clinical Studies Not
            Conducted Under An IND] required to
            obtain accelerated approval?

            >IR-We communicate with the FDA if
            and when needed, as such, final
            decisions are made based on
            management, board of directors and
            scientific advisors input, as well as
            potentially lawyers and others that
            are well-versed in the dealings with
            the FDA. Communications with the
            FDA are ongoing and it would be
            impossible to constantly disclose
            each and every correspondence. If
            and when something is material, we
            will issue a press release and/or file
            an 8K.

            1 Reply Last reply
            9
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #391

              Jeg tror der sker rigtig meget på gangene lige nu. Nu venter jeg bare på den helt rigtige nyhed/kommunikation fra Anavex...

              1 Reply Last reply
              8
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #392

                Piotr har begået et nyt indlæg:

                https://piotrpeterblog.com/2023/08/12/cohens-d-effect-size-and-time-in-the-trials-for-alzheimers-drug-blarcamesine-and-why-results-come-in-the-second-half-of-2024-avxl-sava/

                Interessant læsning. Han opfordre til, at man ser rett som første indikation der kan give medvind, idet han ser risiko for, at man afventer måske hele OLE forsøget i AD før man offentliggør noget.

                Godt at han stadig er "sikker" på casen i AD. Modsat alle endre stoffer så ser det ud til, at Blarcamesine holder effekten over tid. Hvorfor OLE forsøget vil skyde enhver tvivl væk om hvorvidt Blarcamesine har effekt.

                OLE forsøget er som forkortelsen siger, et open label extension forsøg. Derfor kan Anavex eller hvem de har til det hele tiden følge med i resultaterne. Mange pts er færdige og monitorering på de der stadig er i forsøg er tilgængelig. FDA kunne jo også kigge i dem og måske derfor, at Missling antyder, at det kunne udgøre et fase 4 forsøg.

                Det at de taler fase 4 indikerer at approval eller NDA godt kan effektueres inden OLE er færdig, hvorfor tidslinien ikke nødvendigvis går helt medio 2024, som Piotr antyder (OLE slutter juli 2024).

                Mange spændende måneder forude.

                1 Reply Last reply
                9
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123
                  wrote on sidst redigeret af
                  #393

                  Groundhog day ... swing smidt på stigningen, med lille gevinst/ ser ud til at jeg kan starter forfra igen
                  Og det må bliver omkring 8/ nærmere 7,7 da jeg lige skal se om den holder støtten, hvis market fortsætter den negative trend, så det en mulighed at vi skal under 7 måske 6,5 uden nyheder altså.....

                  Desværre

                  Mvh

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • M Offline
                    M Offline
                    Milito
                    wrote on sidst redigeret af
                    #394

                    Nede med over 13% i denne uge. TA bestemmer i den grad udviklingen pt.

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #395

                      Er market bare en smule til den negative side, så står anavex først i rækken til kurstab...

                      Anavex (m/nyheder) i en nøddeskal 🙂
                      Det faktisk lidt ærgerligt, at deres IR ikke kan holde aktionærende lidt til fadet, det kunne evt. ske med en smule mere udadvendt kommunikation til market, der skal faktisk ikke meget til.

                      Man kunne måske følge lidt op, på de dårlige artikler (aben) 🙂 smider i market.

                      Ved godt, det kun er data der tæller, men får vi så snart noget konkret 🙂

                      Mvh

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • S Offline
                        S Offline
                        Sjufta
                        wrote on sidst redigeret af
                        #396

                        Af ren nysgerrighed, hvor mange % udgør Anavex i jeres portfølje. Investere selv meget highrisk og den udgør omkring 5-7% hos mig.

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user
                          wrote on sidst redigeret af
                          #397

                          Anavex Missling ejer min. 1.250.000 aktier.

                          https://wallmine.com/people/1816/christopher-u-missling

                          Med tanke på, at Anavex præsenterede TLD fra AD fase 2/3 den 2. December 2022 og nu sandsynligvis er i tæt dialog vedr. den lovede Peer Review, hvor kendskab til resultaterne er en nødvendig forudsætning, samt at Excellence forsøget i RETT blev afslutte for ca. 2 mdr. siden, hvor de første patienter længe er gået videre i ekstension forsøget, hvor der i et eller andet omfang må have været noget løbende feedback fra forældre/plejer og læger - så synes Anavex og især vores kære Missling, at være så tryg/overbevist om et positivt udfald, at han stadig holder fast i sine min. 1.250.000 aktier til en nuværende værdi på ca. 10.000.000 $.

                          Ja han har ikke købt flere, udover de ca. 235.000 stk. han genkøbte ud af optionspakken på 500.000 aktier - men i min optik er et ikke salg et lige så stærkt signal, som et køb.
                          Måske han endda undlader køb af nye aktier, for ikke at komme i klemme på den insiderviden han nødvendigvis må have på dette tidspunkt.

                          Bare lige et par tanker efter en uges fisketur ved de norske elve:)

                          Afventer stadig nyheder af en vis afgørende betydning for opstart af en ny tråd!

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • K Offline
                            K Offline
                            Kyed01
                            wrote on sidst redigeret af
                            #398

                            Synes at man kan lugte lidt ugler i mosen her og der.

                            Nogle af dem som har virkelig forstand på at læse data fra et forsøg var mildest talt ikke tilfredse med det som kom i december 2022.

                            En af de dygtigste analytikere (den højst rangerende) Charles Duncan holdt op med at følge firmaet efter den præsentation, han vil have mere klarhed.

                            Jeg tror selv at RETT er sikker så jeg beholder mine aktier for nu.

                            Access to this page has been denied

                            px-captcha

                            favicon

                            (seekingalpha.com)

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #399

                              Den er fra dec 22.

                              Mit indtryk er, at det bliver mere og mere klart, at Blarcamesine virker og bliver ved med at virke, hvorfor man måske afventer langtidsdata i AD.

                              Mange artikler om SIGMA1 og Blarcamesine er lagt op på det seneste, der understøtter ovennævnte.

                              Missling siger, at netop OLE - langtidsfosøget - kan udgøre fase 4 i en approvalproces i AD.

                              Hvis de udmeldte opnående resultater i AD forsøget ikke holder er Missling på dybt vand. Jeg tror ikke på, at man har kunnet holde på de mange dygtige medarbejdere og tilknyttede eksperter, hvis der er ugler i mosen.

                              Rett skal i mål og så er vi i smult vande.

                              Hvis ikke bliver der bølgegang og det er ikke til den positive side.

                              Vi må have mere tålmodighed.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • K Offline
                                K Offline
                                Kyed01
                                wrote on sidst redigeret af
                                #400

                                Jeg ved godt at den er fra sidste år.

                                Jeg kan bare ikke lide at han sidder på data i så lang tid, det er ikke normalt.

                                Okay nu har jeg været her så længe så jeg bliver indtil vi kommer over stregen.

                                Jeg har lært en del om biotech siden jeg gik ind, det tager utroligt langt tid og hvis "timeline" er "ung" boer man handle lidt undervejs.
                                Den "spike" op til 30$ vi havde for ca 2 år siden var helt uventet og man skulle have solgt dengang/eller bare 10-20% som mange af de garvede også gjorde på Ihub for så senere at købe tilbage/eller have "gratis" aktier.

                                Man skal lære så længe man lever!

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • H Offline
                                  H Offline
                                  Hyst
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #401

                                  Det ville være at bruge sine kræfter forkert.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • H Offline
                                    H Offline
                                    Hyst
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #402

                                    Svar til Sjufta 2,1%

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Milito
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #403

                                      "Jeg tror ikke på, at man har kunnet holde på de mange dygtige medarbejdere og tilknyttede eksperter, hvis der er ugler i mosen."

                                      Hvilke dygtige medarbejdere og eksperter tænker du på her?

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #404

                                        Der er jo flere tidligere medarbejdere fra fda med bl.a. statistik som speciale og rigtig mange års erfaring fra fda. De om nogen ville flygte, hvis de fattede mistanke om urent trav.

                                        Derudover er der en lang række eksterne eksperter tilknyttet Anavex (professorer mv), som optræder på deres hjemmeside. De vil også springe fra ved mistanke.

                                        Alle sørger for at deres renomme ikke spoleres af fusk.

                                        1 Reply Last reply
                                        6
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #405

                                          Mere specifik er det Kun Jin Phd, jeg tænker på:
                                          https://www.anavex.com/about-us

                                          Jin kom til Anavex i januar 23 umiddelbart efter offentliggørelsen af AD resultaterne i fase 2a/3.

                                          Før dette arbejdede han i fda i 27 år og sidst som teamleder i statistisk afd. med neurologiske sygdomme som speciale.

                                          favicon

                                          (www.linkedin.com)

                                          Man skulle næsten tro, at fda har plantet ham i organisationen. Mere realistisk er han blevet lokket til Anavex med god løn og evt. interesse for og godt øje til firmaet.

                                          Han er leder af statistisk afd i Anavex og vil nu have indgående kendskab til resultater og virksomheden. Tvivler på, at han bliver siddende, hvis Missling er en bedrager !

                                          Tilsvarende kan man finde andre, hvoraf jeg kan nævne prof. Grimmer, som bla. har fremlagt AD resultaterne i december. Han har bl.a. nævnt overfor Mayomobile, at han tror at Anavex pt arbejder på at finde en partner. Næppe et udsagn fra ham, hvis han var i tvivl om resultaterne.

                                          Intet er 100% bevisførelse. Men intet peger på fusk i min optik.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger