Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T Offline
    T Offline
    Thorkild01
    wrote on sidst redigeret af
    #421

    "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

    Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

    1 Reply Last reply
    5
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #422

      Anavex Har indtil den 30. sep. med "Late Breaking" på CTAD nov./dec 2022.

      Iflg. IHUB:

      CTAD abstract submission deadline - Fri. Sept. 30
      CTAD presenting author registration deadline - Mon. Oct. 10

      Forudsat at Anavex har data fra AD fase 2/3 forsøget her 3 mdr. efter afslutning i juni, så har Anavex indtil fredag den 30. sep. til at ansøge/at blive optaget som evt. "Late Breaking" indslag på CTAD.
      Dette kræver selvfølgelig også, at CTAD komiteen mener, at resultaterne er gode nok til at opfylde kriterierne.

      Håber at kunne starte en ny tråd med en annoncering af CTAD deltagelse med AD resultater en af de kommende dage.
      Andre selskaber er begyndt at annoncerer deres deltagelse på CTAD.

      Det ville kunne starte en større interesse og forventning til et positivt udfald på AD forsøget - for hvem går på CTAD i "Late Breaking" med fejlede resultater!
      Anavex var på CTAD i 2021 med deres PDD resultater, selvom det egentlig er forbeholdt Alzheimer relateret forskning.

      Spørgsmålet er bare, om Anavex kan nå at få min. AD TLD inden fristen?

      1 Reply Last reply
      7
      • T Offline
        T Offline
        Thorkild01
        wrote on sidst redigeret af
        #423

        Bioartic er p.t. oppe 152% efter offentliggørelsen af Esais' AD data som viser en reduktions effekt på 27%. Hvor stor vil stigningen mon blive, hvis/når AVXL kommer med data som har en endnu større effekt? 🙂

        1 Reply Last reply
        5
        • BudweisB Offline
          BudweisB Offline
          Budweis
          wrote on sidst redigeret af
          #424

          https://news.cision.com/bioarctic/r/lecanemab-phase-3-clarity-ad-study-in-early-alzheimer-s-disease-meets-primary-and-all-key-secondary-,c3637732

          Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer's disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

          1 Reply Last reply
          4
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01
            wrote on sidst redigeret af
            #425

            Jeg tror at Anavex's data bliver bedre end 27% bremsning i AD.
            Vi har jo disse så kaldte "super responders" som får det bedre, så hvis ca 20% på den høje dose for det bedre burde det blive et home run for Anavex.
            Resten på den høje dose får vel en næsten 100% bremsning i sygdommen? Okay gaetvaerk fra min side!

            Glemte at nævne bi-effekterne, her står 2-73 fra Anavex også meget stærkere med næsten ingen, det kan FDA rigtigt godt lide!

            Håber at vi kommer med til CTAD men okay hvis dataene er ikke klar, så er de ikke klar.

            Pre-market:

            AVXL: 4%
            SAVA: 12%
            BIIB: 42%

            Frankfurt:
            EISAI: 64%

            1 Reply Last reply
            5
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #426

              Bindegalt med de stigninger til BIIB og Eisai. Men viser blot hvor sulten markedet er for noget der virker.

              Nu må de gerne komme med data fra Anavex så vi ved om Blarcamesine har en fremtid i AD !

              Jeg tror på, at superresponderes kan trække en godkendelse alene.

              1 Reply Last reply
              9
              • F Offline
                F Offline
                Fandel
                wrote on sidst redigeret af
                #427

                Ja nu begynder det at kilde i maven...

                1 Reply Last reply
                5
                • V Offline
                  V Offline
                  vestasfan
                  wrote on sidst redigeret af
                  #428

                  Hej gode folk; hvad er primary endpoints for 2-73 fase 2/3 i Alzheimers?

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user
                    wrote on sidst redigeret af
                    #429

                    Anavex Vigtigt at markedet igen har fået troen på at behandling i AD er mulig.

                    Med alle de skandaler vi har haft indenfor Alzheimer den sidste tid, har mange investorer ikke ville rører Alzheimer aktier med en ildtang.
                    Det er derfor opløftende at se, at en behandling i en eller anden grad er mulig.
                    Anavex skal nu bare bekræfte deres resultater fra de mindre forsøg i det ventede AD fase 2/3 forsøg, så slår de nemt de 27 % reduktion i ovennævnte forsøg.
                    Vi har dog fået en lille ide om, hvad der venter os ved et positivt udfald.
                    4 eller 40 $ inden udgangen af 2022!

                    1 Reply Last reply
                    9
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user
                      wrote on sidst redigeret af
                      #430

                      Anavex BIIB stiger ulogisk hele 40 % på Eisai data?

                      BIIB med deres dødsdømte og giftige Aduhelm, øger deres MC hele 12 milliarder $ i kølvandet på Eisai/Bioartic data - eller hele 17 gange MC på Anavex!!!
                      Manipulation i fuld udblæsning - FDA og andre har jo dumpet BIIB pga. manglende virkning og alvorlige bivirkninger!
                      Hvad skal MC på Anavex så være, hvis 2-73 endda stabiliserer og ikke kun bremser AD med 27 %?

                      1 Reply Last reply
                      8
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #431

                        Endpoints slide 41 https://www.anavex.com/_files/ugd/79bcf7_3cc5b85e0f1d49bb84e60f933ecbbea8.pdf

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user
                          wrote on sidst redigeret af
                          #432

                          Anavex EIsai ikke meget bedre end BIIB!

                          Aduhelm: 41% in high dose with brain swelling OR bleeding
                          22% CDR-SB [slower decline]

                          Lecanemab: 29.5% in high dose with brain swelling OR bleeding
                          27% CD-SB [slower decline]

                          På kurveform ligger Lecaemab lidt over og forskudt ifht. Aduhelm, men i praksis udskyder det den kristiske udvikling i AD med måske 6 mdr. til 8 mdr. ifht. placebo, men med risiko for alvorlige bivirkninger.
                          Så bestemt ikke en mirakelkur, men nok tilstækkelig til, at FDA sandsynligvis vil godkende Lecanemab.

                          Et rigtig fint tidspunkt for Anavex at præsenterer gode data, når der nu igen er fokus på Alzheimer.

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • M Offline
                            M Offline
                            Makingmoney
                            wrote on sidst redigeret af
                            #433

                            Anavex Sidste nye fra Mayo, lækkert skriv. Hvis i lytter til audioen så spids ører Ca 7 min 28 SEK inde https://www.sotcanalytics.com/update-compendium

                            1 Reply Last reply
                            9
                            • F Offline
                              F Offline
                              Fandel
                              wrote on sidst redigeret af
                              #434

                              Kom så med nogle gode data.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #435

                                Anavex Hvornår forventes TLD på AD?

                                Fra sidste CC i august:
                                Jones Trading asked about when Missling thinks the results would come out. He said something along the lines of End of Q3 "or JUST SLIPPING into Q4".

                                Dvs i morgen den 1. oktober 2022, "slipper" vi over i Q4!
                                Fristen for "Late Breaking" til CTAD udløber i dag.

                                Ikke alle falder på halen over resultaterne fra Eisai - Lecanemab!
                                Håber det igen vil tage fokus og forskningsresurser væk fra en reel behandling for AD, uden indsprøjtninger og blødninger i hjerner.
                                Tror og håber på, at data fra Anavex er så overbevisende, at det vil ændre billedet og forståelsen for AD, men også for mange andre CNS indikationer.

                                https://www.nature.com/articles/d41586-022-03081-0

                                Amyloid is "associated with the problem, but it isn't 'the' problem", says George Perry, a neurobiologist at the University of Texas at San Antonio and a sceptic of the amyloid hypothesis. "If you modulate it, of course you can have some small benefit."

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • D Offline
                                  D Offline
                                  deleted-user
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #436

                                  Glemte et IKKE!

                                  Håber det IKKE igen vil tage fokus og forskningsresurser væk fra en reel behandling for AD, uden indsprøjtninger og blødninger i hjerner.
                                  Tror og håber på, at data fra Anavex er så overbevisende, at det vil ændre billedet og forståelsen for AD, men også for mange andre CNS indikationer.

                                  1 Reply Last reply
                                  7
                                  • T Offline
                                    T Offline
                                    Thorkild01
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #437

                                    Man skal altid forholde sig nøgtern og kritisk, hvilket jeg synes man finder hos journalisten i det medicinske nyhedsmedie Evaluate Vantage:

                                    301 Moved Permanently

                                    favicon

                                    (www.evaluate.com)

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #438

                                      Det ville være det helt rigtige tidspunkt, at komme med fantastiske data, ifht. Eisai - Lecanemab...

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • F Offline
                                        F Offline
                                        Fandel
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #439

                                        Kan vi forvente data idag eller i morgen?

                                        1 Reply Last reply
                                        2
                                        • M Offline
                                          M Offline
                                          MayoMobile
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #440

                                          Some tensions over on the ihub board. Pretty typical around important news release I suppose. Hope everyone is doing well here.

                                          We will likely not get a CTAD PR until after the official CTAD website is already updated. At least, that is how it has been in the past.

                                          I suppose there is a light possibility we don't present at CTAD. I believe the "full genome" query of every patient takes a lot of time. I wasn't aware of this, but Missling mentioned recently we are the only company to have ever done this for Alzheimer's. Very exciting. Very necessary. In any case, the "fall" deadline really does seem to fall directly on CTAD so I'll be checking the CTAD page daily.

                                          1 Reply Last reply
                                          11

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger