Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #413

    Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

    Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

    Mindre vil også være en succes.

    Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

    Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

    1 Reply Last reply
    7
    • M Offline
      M Offline
      Makingmoney
      wrote on sidst redigeret af
      #414

      Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude

      1 Reply Last reply
      3
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #415

        Anavex...next apple.

        Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.

        Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%

        Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine

        https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
        Nogen drømmer stort 🙂

        1 Reply Last reply
        4
        • F Offline
          F Offline
          Fandel
          wrote on sidst redigeret af
          #416

          Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

          1 Reply Last reply
          3
          • M Offline
            M Offline
            Makingmoney
            wrote on sidst redigeret af
            #417

            Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

            God weekend

            1 Reply Last reply
            7
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #418

              Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

              1 Reply Last reply
              3
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #419

                Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

                Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

                God weekend herfra.

                1 Reply Last reply
                5
                • M Offline
                  M Offline
                  Makingmoney
                  wrote on sidst redigeret af
                  #420

                  Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • T Offline
                    T Offline
                    Thorkild01
                    wrote on sidst redigeret af
                    #421

                    "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

                    Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

                    1 Reply Last reply
                    5
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user
                      wrote on sidst redigeret af
                      #422

                      Anavex Har indtil den 30. sep. med "Late Breaking" på CTAD nov./dec 2022.

                      Iflg. IHUB:

                      CTAD abstract submission deadline - Fri. Sept. 30
                      CTAD presenting author registration deadline - Mon. Oct. 10

                      Forudsat at Anavex har data fra AD fase 2/3 forsøget her 3 mdr. efter afslutning i juni, så har Anavex indtil fredag den 30. sep. til at ansøge/at blive optaget som evt. "Late Breaking" indslag på CTAD.
                      Dette kræver selvfølgelig også, at CTAD komiteen mener, at resultaterne er gode nok til at opfylde kriterierne.

                      Håber at kunne starte en ny tråd med en annoncering af CTAD deltagelse med AD resultater en af de kommende dage.
                      Andre selskaber er begyndt at annoncerer deres deltagelse på CTAD.

                      Det ville kunne starte en større interesse og forventning til et positivt udfald på AD forsøget - for hvem går på CTAD i "Late Breaking" med fejlede resultater!
                      Anavex var på CTAD i 2021 med deres PDD resultater, selvom det egentlig er forbeholdt Alzheimer relateret forskning.

                      Spørgsmålet er bare, om Anavex kan nå at få min. AD TLD inden fristen?

                      1 Reply Last reply
                      7
                      • T Offline
                        T Offline
                        Thorkild01
                        wrote on sidst redigeret af
                        #423

                        Bioartic er p.t. oppe 152% efter offentliggørelsen af Esais' AD data som viser en reduktions effekt på 27%. Hvor stor vil stigningen mon blive, hvis/når AVXL kommer med data som har en endnu større effekt? 🙂

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • BudweisB Offline
                          BudweisB Offline
                          Budweis
                          wrote on sidst redigeret af
                          #424

                          Link Preview Image
                          Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer’s disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                          Stockholm, September 28, 2022 – BioArctic AB’s (publ) (Nasdaq Stockholm: BIOA B) partner Eisai

                          favicon

                          News Powered by Cision (news.cision.com)

                          Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer's disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                          1 Reply Last reply
                          4
                          • K Offline
                            K Offline
                            Kyed01
                            wrote on sidst redigeret af
                            #425

                            Jeg tror at Anavex's data bliver bedre end 27% bremsning i AD.
                            Vi har jo disse så kaldte "super responders" som får det bedre, så hvis ca 20% på den høje dose for det bedre burde det blive et home run for Anavex.
                            Resten på den høje dose får vel en næsten 100% bremsning i sygdommen? Okay gaetvaerk fra min side!

                            Glemte at nævne bi-effekterne, her står 2-73 fra Anavex også meget stærkere med næsten ingen, det kan FDA rigtigt godt lide!

                            Håber at vi kommer med til CTAD men okay hvis dataene er ikke klar, så er de ikke klar.

                            Pre-market:

                            AVXL: 4%
                            SAVA: 12%
                            BIIB: 42%

                            Frankfurt:
                            EISAI: 64%

                            1 Reply Last reply
                            5
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #426

                              Bindegalt med de stigninger til BIIB og Eisai. Men viser blot hvor sulten markedet er for noget der virker.

                              Nu må de gerne komme med data fra Anavex så vi ved om Blarcamesine har en fremtid i AD !

                              Jeg tror på, at superresponderes kan trække en godkendelse alene.

                              1 Reply Last reply
                              9
                              • F Offline
                                F Offline
                                Fandel
                                wrote on sidst redigeret af
                                #427

                                Ja nu begynder det at kilde i maven...

                                1 Reply Last reply
                                5
                                • V Offline
                                  V Offline
                                  vestasfan
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #428

                                  Hej gode folk; hvad er primary endpoints for 2-73 fase 2/3 i Alzheimers?

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #429

                                    Anavex Vigtigt at markedet igen har fået troen på at behandling i AD er mulig.

                                    Med alle de skandaler vi har haft indenfor Alzheimer den sidste tid, har mange investorer ikke ville rører Alzheimer aktier med en ildtang.
                                    Det er derfor opløftende at se, at en behandling i en eller anden grad er mulig.
                                    Anavex skal nu bare bekræfte deres resultater fra de mindre forsøg i det ventede AD fase 2/3 forsøg, så slår de nemt de 27 % reduktion i ovennævnte forsøg.
                                    Vi har dog fået en lille ide om, hvad der venter os ved et positivt udfald.
                                    4 eller 40 $ inden udgangen af 2022!

                                    1 Reply Last reply
                                    9
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #430

                                      Anavex BIIB stiger ulogisk hele 40 % på Eisai data?

                                      BIIB med deres dødsdømte og giftige Aduhelm, øger deres MC hele 12 milliarder $ i kølvandet på Eisai/Bioartic data - eller hele 17 gange MC på Anavex!!!
                                      Manipulation i fuld udblæsning - FDA og andre har jo dumpet BIIB pga. manglende virkning og alvorlige bivirkninger!
                                      Hvad skal MC på Anavex så være, hvis 2-73 endda stabiliserer og ikke kun bremser AD med 27 %?

                                      1 Reply Last reply
                                      8
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #431

                                        Endpoints slide 41 https://www.anavex.com/_files/ugd/79bcf7_3cc5b85e0f1d49bb84e60f933ecbbea8.pdf

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #432

                                          Anavex EIsai ikke meget bedre end BIIB!

                                          Aduhelm: 41% in high dose with brain swelling OR bleeding
                                          22% CDR-SB [slower decline]

                                          Lecanemab: 29.5% in high dose with brain swelling OR bleeding
                                          27% CD-SB [slower decline]

                                          På kurveform ligger Lecaemab lidt over og forskudt ifht. Aduhelm, men i praksis udskyder det den kristiske udvikling i AD med måske 6 mdr. til 8 mdr. ifht. placebo, men med risiko for alvorlige bivirkninger.
                                          Så bestemt ikke en mirakelkur, men nok tilstækkelig til, at FDA sandsynligvis vil godkende Lecanemab.

                                          Et rigtig fint tidspunkt for Anavex at præsenterer gode data, når der nu igen er fokus på Alzheimer.

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger