Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #412

    Indsidder rykker godt

    106308_9F470460_4E48_4C1D_B05C_C6405909DD60.jpeg

    1 Reply Last reply
    1
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #413

      Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

      Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

      Mindre vil også være en succes.

      Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

      Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

      1 Reply Last reply
      7
      • M Offline
        M Offline
        Makingmoney
        wrote on sidst redigeret af
        #414

        Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude

        1 Reply Last reply
        3
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #415

          Anavex...next apple.

          Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.

          Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%

          Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine

          https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
          Nogen drømmer stort 🙂

          1 Reply Last reply
          4
          • F Offline
            F Offline
            Fandel
            wrote on sidst redigeret af
            #416

            Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

            1 Reply Last reply
            3
            • M Offline
              M Offline
              Makingmoney
              wrote on sidst redigeret af
              #417

              Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

              God weekend

              1 Reply Last reply
              7
              • F Offline
                F Offline
                Fandel
                wrote on sidst redigeret af
                #418

                Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

                1 Reply Last reply
                3
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #419

                  Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

                  Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

                  God weekend herfra.

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • M Offline
                    M Offline
                    Makingmoney
                    wrote on sidst redigeret af
                    #420

                    Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

                    1 Reply Last reply
                    5
                    • T Offline
                      T Offline
                      Thorkild01
                      wrote on sidst redigeret af
                      #421

                      "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

                      Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user
                        wrote on sidst redigeret af
                        #422

                        Anavex Har indtil den 30. sep. med "Late Breaking" på CTAD nov./dec 2022.

                        Iflg. IHUB:

                        CTAD abstract submission deadline - Fri. Sept. 30
                        CTAD presenting author registration deadline - Mon. Oct. 10

                        Forudsat at Anavex har data fra AD fase 2/3 forsøget her 3 mdr. efter afslutning i juni, så har Anavex indtil fredag den 30. sep. til at ansøge/at blive optaget som evt. "Late Breaking" indslag på CTAD.
                        Dette kræver selvfølgelig også, at CTAD komiteen mener, at resultaterne er gode nok til at opfylde kriterierne.

                        Håber at kunne starte en ny tråd med en annoncering af CTAD deltagelse med AD resultater en af de kommende dage.
                        Andre selskaber er begyndt at annoncerer deres deltagelse på CTAD.

                        Det ville kunne starte en større interesse og forventning til et positivt udfald på AD forsøget - for hvem går på CTAD i "Late Breaking" med fejlede resultater!
                        Anavex var på CTAD i 2021 med deres PDD resultater, selvom det egentlig er forbeholdt Alzheimer relateret forskning.

                        Spørgsmålet er bare, om Anavex kan nå at få min. AD TLD inden fristen?

                        1 Reply Last reply
                        7
                        • T Offline
                          T Offline
                          Thorkild01
                          wrote on sidst redigeret af
                          #423

                          Bioartic er p.t. oppe 152% efter offentliggørelsen af Esais' AD data som viser en reduktions effekt på 27%. Hvor stor vil stigningen mon blive, hvis/når AVXL kommer med data som har en endnu større effekt? 🙂

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • BudweisB Offline
                            BudweisB Offline
                            Budweis
                            wrote on sidst redigeret af
                            #424

                            Link Preview Image
                            Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer’s disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                            Stockholm, September 28, 2022 – BioArctic AB’s (publ) (Nasdaq Stockholm: BIOA B) partner Eisai

                            favicon

                            News Powered by Cision (news.cision.com)

                            Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer's disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kyed01
                              wrote on sidst redigeret af
                              #425

                              Jeg tror at Anavex's data bliver bedre end 27% bremsning i AD.
                              Vi har jo disse så kaldte "super responders" som får det bedre, så hvis ca 20% på den høje dose for det bedre burde det blive et home run for Anavex.
                              Resten på den høje dose får vel en næsten 100% bremsning i sygdommen? Okay gaetvaerk fra min side!

                              Glemte at nævne bi-effekterne, her står 2-73 fra Anavex også meget stærkere med næsten ingen, det kan FDA rigtigt godt lide!

                              Håber at vi kommer med til CTAD men okay hvis dataene er ikke klar, så er de ikke klar.

                              Pre-market:

                              AVXL: 4%
                              SAVA: 12%
                              BIIB: 42%

                              Frankfurt:
                              EISAI: 64%

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #426

                                Bindegalt med de stigninger til BIIB og Eisai. Men viser blot hvor sulten markedet er for noget der virker.

                                Nu må de gerne komme med data fra Anavex så vi ved om Blarcamesine har en fremtid i AD !

                                Jeg tror på, at superresponderes kan trække en godkendelse alene.

                                1 Reply Last reply
                                9
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #427

                                  Ja nu begynder det at kilde i maven...

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • V Offline
                                    V Offline
                                    vestasfan
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #428

                                    Hej gode folk; hvad er primary endpoints for 2-73 fase 2/3 i Alzheimers?

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #429

                                      Anavex Vigtigt at markedet igen har fået troen på at behandling i AD er mulig.

                                      Med alle de skandaler vi har haft indenfor Alzheimer den sidste tid, har mange investorer ikke ville rører Alzheimer aktier med en ildtang.
                                      Det er derfor opløftende at se, at en behandling i en eller anden grad er mulig.
                                      Anavex skal nu bare bekræfte deres resultater fra de mindre forsøg i det ventede AD fase 2/3 forsøg, så slår de nemt de 27 % reduktion i ovennævnte forsøg.
                                      Vi har dog fået en lille ide om, hvad der venter os ved et positivt udfald.
                                      4 eller 40 $ inden udgangen af 2022!

                                      1 Reply Last reply
                                      9
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #430

                                        Anavex BIIB stiger ulogisk hele 40 % på Eisai data?

                                        BIIB med deres dødsdømte og giftige Aduhelm, øger deres MC hele 12 milliarder $ i kølvandet på Eisai/Bioartic data - eller hele 17 gange MC på Anavex!!!
                                        Manipulation i fuld udblæsning - FDA og andre har jo dumpet BIIB pga. manglende virkning og alvorlige bivirkninger!
                                        Hvad skal MC på Anavex så være, hvis 2-73 endda stabiliserer og ikke kun bremser AD med 27 %?

                                        1 Reply Last reply
                                        8
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #431

                                          Endpoints slide 41 https://www.anavex.com/_files/ugd/79bcf7_3cc5b85e0f1d49bb84e60f933ecbbea8.pdf

                                          1 Reply Last reply
                                          4

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger