Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #401

    Glemte lige at: indsidder køb også er en kæmpe tilkendegivelse over for aktionærene, og er i denne casen en ikke eksisterende begivenhed, tror jeg på at ledelse og ansatte kun er interesseret i kuren, og ikke kroner njaaaa.

    Kunne være fedt at se noget tilsvarende i anavex, som i en del andre cases.

    Mvh

    106233_00243F8B_A546_4D46_96E2_5ADA61544BE7.jpeg

    1 Reply Last reply
    2
    • P Offline
      P Offline
      poppelkongen
      wrote on sidst redigeret af
      #402

      Så kom der lidt gode nyheder vedrørende. Patent. SÅ skal ikke have en tråd tak .den her 6 måneder gammel nu

      1 Reply Last reply
      3
      • F Offline
        F Offline
        Fandel
        wrote on sidst redigeret af
        #403

        Ja poppelkongen det er da gode nyheder. Såer det på plads.

        1 Reply Last reply
        2
        • K Offline
          K Offline
          Kyed01
          wrote on sidst redigeret af
          #404

          Alzheimer's disease: major drug trial results to watch in 2022 and beyond

          Fin artikel om AD og Anavex er prominent nævnt fordi de bruger en anden metode end de 3 andre nævnte pharma giganter som alle bruger Amyloid beta metoden.

          Because the Sigma-1 receptor is a drastically new target in AD, Perry says the upcoming results will be key to determining if this approach could work: "This new target is promising, but the proof is in the pudding."

          https://www.clinicaltrialsarena.com/analysis/alzheimers-disease-clinical-trials/

          1 Reply Last reply
          6
          • E Offline
            E Offline
            elssan
            wrote on sidst redigeret af
            #405

            God artikel, Kyed. Men den bidrager også lidt til usikkerheden, ligesom flere andre links. Håber på Tasso snart kommer med et skriv, der får troen på Anavex tilbage på sporet i denne lange ventetid.

            1 Reply Last reply
            3
            • M Offline
              M Offline
              Makingmoney
              wrote on sidst redigeret af
              #406

              Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.

              Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.

              Pøj Pøj til os

              1 Reply Last reply
              5
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #407

                Fuldt ud enig MM.

                Selvom mange skriver positivt om 2-73 er der overhovet ikke sikkert at det virker så godt godt som mange tror, har som MM sagde ikke noget med casen at gøre overhovet hvad vi/andre siger, det er kun resultaterne (data/endpoints meet) der tæller.

                Det er derfor jeg rigtigt godt kan lide Investor2014 posts på Ihub, han er det man kan kalde forsigtig optimistisk.
                God bless you George er blevet rasende på ham flere gange og skrev sågar på Stocktwist at han er en shorter, ha-ha, hylende morsomt, at nogle bliver dybt fornærmet hvis man skriver negativt om en aktie er vildt grinagtigt, jeg læser faktisk de negative posts lidt mere nøje så man ikke selv bliver alt for selvsikker og sågar måske overveje sin position hvis den negative post er bekymrende.

                Man kan jo ikke basere sine investeringer på at folk gejler hinanden helt vildt op.

                1 Reply Last reply
                5
                • D Offline
                  D Offline
                  deleted-user
                  wrote on sidst redigeret af
                  #408

                  Anavex Ja - Tråden er blevet for lang.

                  Tænker at lave en ny tråd indenfor de næste dage, selvom der ikke skulle komme nyheder.

                  Har desværre været hænget ekstrem meget op den seneste tid, da jeg arbejder indenfor energisektoren - så behøver jeg hvis ikke at uddybe nærmere!!!

                  Investering i Biotek er meget risikofyldt, dette gælder også for Anavex.
                  Vi kan ikke gøre andet end afvente data og det tager bare den tid det tager.
                  TLD tager min.3-5 mdr. for AD, så vi er snart indenfor målområdet.
                  Det eneste vi kan støtte os på, er alle de udelukkende positive data/forskning man har fremvist indtil nu og så de udtalelser ledelsen giver os. Samtidig har bl.a. FDA, der jo har set samme data givet deres positive tilkendegivelser i form af forskellige designations fasttrack mm. - bivirkningsprofilen i samtlige forsøg er også blevet godkendt af eksterne myndigheder.
                  De relative få analytikere, der burde have en baggrund for at vurderer casen, estimerer et kursmål på ca. 40 $ - tiden vil vise om disse eller et gennem manipuleret aktiemarkedet får ret.

                  I sidste ende tæller kun resultaterne i afgørende fase 3 forsøg og det kan kun være op til den enkelte at vurderer, hvor stor risiko man tør at løbe.

                  Læser meget mindre på IHUB, som efterhånden har udviklet sig til lidt af en hysterisk hønsegård med personangreb mm.
                  Der er dog meget dygtige skribenter, der godt kan analyserer konkrete data, når vi forhåbentlig meget snart får nogle igen.

                  Jeg tror dog stadig fuld og fast på casen, men kan ikke afvise, at jeg ville tage lidt af toppen ved en større stigning, vi har jo kun for ofte set, at selv rigtig gode data kan fordrejes af div. elementer!

                  1 Reply Last reply
                  8
                  • F Offline
                    F Offline
                    Fandel
                    wrote on sidst redigeret af
                    #409

                    Fint skriv Tasso1

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #410

                      Anavex...MayoMobile, som vi også har med på PI, er kommet med denne vigtige post på Ihub

                      https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=169936979

                      Han har sat sig ind i tingene og mere end måske alle andre.

                      Hans påstand er at også de pts med APOE-4 varianten kommer positivt ud af det offentliggjorte fase 2a forsøg.

                      Det har jeg ikke kunne se på kurverne, men peer review artiklen om forsøget viser, at over tid forbedres også disses tilstand med en sandsynlighed på p<0,0001 som jeg lige husker.

                      MayoMobile må meget gerne rette mig !!!

                      En ting er sikkert og det er at selv en halmstrå af signaler der forbedrer blot 10-20% af pts tilstand kan være meget værd for aktionærerne.

                      Med den store mængde data man har på hver pts vil det nok være muligt, at identificere de pts der vil have gavn af blacamesine. Dermed vil blot 20% respondere guld værd. Myndighederne skal kun bruge penge på pts der har gavn af behandlingen....

                      Men det er biotek så der er jo ikke garanti, men dog god sandsynlighed 😉

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • F Offline
                        F Offline
                        Fandel
                        wrote on sidst redigeret af
                        #411

                        Det bliver vildt spændende...

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • TDT123T Offline
                          TDT123T Offline
                          TDT123
                          wrote on sidst redigeret af
                          #412

                          Indsidder rykker godt

                          106308_9F470460_4E48_4C1D_B05C_C6405909DD60.jpeg

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #413

                            Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

                            Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

                            Mindre vil også være en succes.

                            Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

                            Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • M Offline
                              M Offline
                              Makingmoney
                              wrote on sidst redigeret af
                              #414

                              Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude

                              1 Reply Last reply
                              3
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #415

                                Anavex...next apple.

                                Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.

                                Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%

                                Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine

                                https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
                                Nogen drømmer stort 🙂

                                1 Reply Last reply
                                4
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #416

                                  Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Makingmoney
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #417

                                    Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

                                    God weekend

                                    1 Reply Last reply
                                    7
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #418

                                      Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #419

                                        Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

                                        Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

                                        God weekend herfra.

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • M Offline
                                          M Offline
                                          Makingmoney
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #420

                                          Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger