ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Den meget kompetente Investor2014 på Ihub var ikke imponeret over artiklen, hvortil MayoMobile svarer: Yup, this article was a raggedy piece of garbage imo.
Well lad os vente på AD2/3 data, forhåbentlig er de gode men jeg er ikke helt så positiv som jeg har været før, ved ikke rigtigt hvorfor?
Jeg vil i hvert fald sælge ud ca 20-30% hvis der kommer en kraftig stigning før data så jeg er dækket ind hvis det hele falder på gulvet, jeg er meget kraftigt inde her, ret overvægtet for at sige det mildt og aerger mig meget over at jeg ikke solgte da den var oppe at vende ved 30$. Investor2014 solgte det hele og købte ind igen senere og hans aktier er "gratis" nu.
Ak ja man skal lære så længe man lever og grådighed på aktie marked kommer man ikke langt med og man er heller jo ikke "gift" med firmaet, ha-ha.
-
Mine er også gratis, heldigvis
.... tror du mister lidt troen, fordi det virker som om, at der hele tiden dukker lige ved og næsten artikler/PM op, men ikke noget med rigtig kød, det som om det trækkes i langdrag, og man bare ikke vil levere data som alle og enhver kan læse som positivt, og ikke mindst kan forstå.En video her, en mus der osv. jeg er lidt undrende over tidshorisonten på data, bevist om at Corona har forlænget indr. af test/forsøgspersoner, men stadigvæk virker det bevidst/ubevidst, som om at man skubber tiden.
Det okay at tvivle, og det gør jeg også selv lidt, og det sundt, så bliver man knap så skuffer hvis det hele er luftkasteller.
Jeg skal dog ingen steder, jeg er med hele vejen...
Man kan jo håbe på at den laver klassikeren, når man mindst tro på casen, og har lagt papiret i skuffen, så sker det man havde forvente første gang man investeret i papiret, og alt tvivl er gjort til skamme.
Kom så anavex, too The moooooooon ->
Mvh
Torben
Ps. Trader lidt i denne, det samme med amtd Gevo muln osv.
-
Glemte lige at: indsidder køb også er en kæmpe tilkendegivelse over for aktionærene, og er i denne casen en ikke eksisterende begivenhed, tror jeg på at ledelse og ansatte kun er interesseret i kuren, og ikke kroner njaaaa.
Kunne være fedt at se noget tilsvarende i anavex, som i en del andre cases.
Mvh

-
Så kom der lidt gode nyheder vedrørende. Patent. SÅ skal ikke have en tråd tak .den her 6 måneder gammel nu
-
Alzheimer's disease: major drug trial results to watch in 2022 and beyond
Fin artikel om AD og Anavex er prominent nævnt fordi de bruger en anden metode end de 3 andre nævnte pharma giganter som alle bruger Amyloid beta metoden.
Because the Sigma-1 receptor is a drastically new target in AD, Perry says the upcoming results will be key to determining if this approach could work: "This new target is promising, but the proof is in the pudding."
-
Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.
Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.
Pøj Pøj til os
-
Fuldt ud enig MM.
Selvom mange skriver positivt om 2-73 er der overhovet ikke sikkert at det virker så godt godt som mange tror, har som MM sagde ikke noget med casen at gøre overhovet hvad vi/andre siger, det er kun resultaterne (data/endpoints meet) der tæller.
Det er derfor jeg rigtigt godt kan lide Investor2014 posts på Ihub, han er det man kan kalde forsigtig optimistisk.
God bless you George er blevet rasende på ham flere gange og skrev sågar på Stocktwist at han er en shorter, ha-ha, hylende morsomt, at nogle bliver dybt fornærmet hvis man skriver negativt om en aktie er vildt grinagtigt, jeg læser faktisk de negative posts lidt mere nøje så man ikke selv bliver alt for selvsikker og sågar måske overveje sin position hvis den negative post er bekymrende.Man kan jo ikke basere sine investeringer på at folk gejler hinanden helt vildt op.
-
Anavex Ja - Tråden er blevet for lang.
Tænker at lave en ny tråd indenfor de næste dage, selvom der ikke skulle komme nyheder.
Har desværre været hænget ekstrem meget op den seneste tid, da jeg arbejder indenfor energisektoren - så behøver jeg hvis ikke at uddybe nærmere!!!
Investering i Biotek er meget risikofyldt, dette gælder også for Anavex.
Vi kan ikke gøre andet end afvente data og det tager bare den tid det tager.
TLD tager min.3-5 mdr. for AD, så vi er snart indenfor målområdet.
Det eneste vi kan støtte os på, er alle de udelukkende positive data/forskning man har fremvist indtil nu og så de udtalelser ledelsen giver os. Samtidig har bl.a. FDA, der jo har set samme data givet deres positive tilkendegivelser i form af forskellige designations fasttrack mm. - bivirkningsprofilen i samtlige forsøg er også blevet godkendt af eksterne myndigheder.
De relative få analytikere, der burde have en baggrund for at vurderer casen, estimerer et kursmål på ca. 40 $ - tiden vil vise om disse eller et gennem manipuleret aktiemarkedet får ret.I sidste ende tæller kun resultaterne i afgørende fase 3 forsøg og det kan kun være op til den enkelte at vurderer, hvor stor risiko man tør at løbe.
Læser meget mindre på IHUB, som efterhånden har udviklet sig til lidt af en hysterisk hønsegård med personangreb mm.
Der er dog meget dygtige skribenter, der godt kan analyserer konkrete data, når vi forhåbentlig meget snart får nogle igen.Jeg tror dog stadig fuld og fast på casen, men kan ikke afvise, at jeg ville tage lidt af toppen ved en større stigning, vi har jo kun for ofte set, at selv rigtig gode data kan fordrejes af div. elementer!
-
Anavex...MayoMobile, som vi også har med på PI, er kommet med denne vigtige post på Ihub
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): My Expectation for CTAD 2022 1. Late...
MayoMobile: My Expectation for CTAD 2022 1. Late breaking abstract submitted and reflected on CTAD webpage in the first few weeks of October. 2. Stellar dat...
InvestorsHub (investorshub.advfn.com)
Han har sat sig ind i tingene og mere end måske alle andre.
Hans påstand er at også de pts med APOE-4 varianten kommer positivt ud af det offentliggjorte fase 2a forsøg.
Det har jeg ikke kunne se på kurverne, men peer review artiklen om forsøget viser, at over tid forbedres også disses tilstand med en sandsynlighed på p<0,0001 som jeg lige husker.
MayoMobile må meget gerne rette mig !!!
En ting er sikkert og det er at selv en halmstrå af signaler der forbedrer blot 10-20% af pts tilstand kan være meget værd for aktionærerne.
Med den store mængde data man har på hver pts vil det nok være muligt, at identificere de pts der vil have gavn af blacamesine. Dermed vil blot 20% respondere guld værd. Myndighederne skal kun bruge penge på pts der har gavn af behandlingen....
Men det er biotek så der er jo ikke garanti, men dog god sandsynlighed

-
Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.
Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.
Mindre vil også være en succes.
Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.
Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.
-
Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude
-
Anavex...next apple.
Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.
Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%
Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
Nogen drømmer stort
-
Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.
God weekend
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
