Genmab — Maj 2016
-
Latterlig forecast spørger du mig som om et stof der viser overlegne data og overlevelsespotentiale som aldrig set før først vil ramme 8mia$ i 2025, Et stof der i den grad er overlegen i mono og overlegen i combo skal ikke vise ydmyghed det skal kapre markedet og sørge for folk bliver raske i en fart og så er Darzalex faktisk billigere end dens påståede konkurrenters.
-
Enig Mcjean..Janssen har sikkert det samme synspunkt.

-
Helt enig. Analytikere er meget forsiktige mennesker. .-)
-
Ham her er ikke forsigtig her til morgen: http://play.borsen.dk/social/5741c2cf725ed7540a0d52c3
-
Vi nærmer os et tab på 150 mill kr. minus "forsikring" for Shaw, men de rører sig ikke ud af flækken, meget uforståeligt med tanke på at de ses som et af verdens absolut bedste finansieringsselskaber, men det er nok grundet det matematiske og dermed TA. De må operere med meget dybe og brede
skulderformationer, eller måske skulderen på en myg, who knows! -
@JKY. Bowers er bestemt ikke sønderjyde som mig. Vi går for at være gambler

-
Eller også satser det på patentsagen mcjean hvilket jeg finder lidt søgt
-
Hvis Google har et vidundermiddel mod kræft, så skal det igennem de samme godkendelsesprocedurer hos FDA som alle andre. Så rammer markedet om 10 år!
-
Ja men Pollux dataene er jo også helt outstanding. Casen er de-risked nu og det betyder alt. Alle de store penge der stod udenfor fordi de syntes casen var risikofyld kan nu godt ind fordi selskabet nu er en helt anden risikogruppe
-
Nu er det ikke spørgsmål om selskabet består eller fejler, nu er det et spørgsmål om fair value er 1500-2.000 eller 2.500

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind