Genmab — Maj 2016
-
@JKY. Bowers er bestemt ikke sønderjyde som mig. Vi går for at være gambler

-
Eller også satser det på patentsagen mcjean hvilket jeg finder lidt søgt
-
Hvis Google har et vidundermiddel mod kræft, så skal det igennem de samme godkendelsesprocedurer hos FDA som alle andre. Så rammer markedet om 10 år!
-
Ja men Pollux dataene er jo også helt outstanding. Casen er de-risked nu og det betyder alt. Alle de store penge der stod udenfor fordi de syntes casen var risikofyld kan nu godt ind fordi selskabet nu er en helt anden risikogruppe
-
Nu er det ikke spørgsmål om selskabet består eller fejler, nu er det et spørgsmål om fair value er 1500-2.000 eller 2.500

-
Mit depot ved noget, det er i hvert fald meget større end for en uge siden

-
Noget i den stil, altså hvis de skal betale det dobbelte af nuværende kurs. Ledere er dog bedre end politikere til at tænke langsigtet men tror det bliver svært, også fordi Ceo i J&J selv udtaler at biotek er for dyrt generelt, men vi ved jo Genmab er billig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind