Genmab — September 2018
-
hold da op "Genmab's biggest fan" høvler næsten 10% af fair value efter CMD. tak for kaffe
-
ud fra et aktiemæssigt synspunkt var det også en hockeystick præsentation af rang
-
At fair value ændres kraftigt skal man, efter min mening, ikke fokusere så voldsomt på. Der er en verden til forskel på et target estimat og FV. FV udregnes råt efter bl.a. DCF, DDM, SOTP, asset-based valuation m.v. og her er det fordi de ændrer de fremtidige omkostninger. Tilbagediskonteringen af dette betyder selvsagt meget
-
De er ikke for kloge de analytikere. Øgede R&D omkostninger er da ikke en isoleret omkostning. Jo større omkostning desto højere et forventet afkast - hvis man da blot tror lidt på de mennesker der driver Genmab. Man forstår ganske enkelt ikke biotechs natur. Så er der åbent for diskussion

-
ptjah - nu handles aktier jo på forventninger og sentiment. Er forventningen at den næste analytiker anbefaling vil være positiv eller negativ
-
Var det 10-20 mand de var i"salgsafdelen" og små 100 i 2020, hvis TF når markedet. Peanuts indtil videre og hvis TF når markedet er det stadig peanuts og positivt fordi så er der endnu et produkt på markedet. SGEN tager sig vel af Amerika og Genmab Europa og Japan.
-
Efter min mening kører Genmab en særdeles fornuftig og balanceret strategi o
g på et tidspunkt skal aktien nok køre den fair value over. Grunden til at de siger hold og ikke sætter et kursmål er, gætter jeg, at de ikke lige nu kan sætte et kursmål som er mindst 20-25 pct over fair value - eller en konklusion lidt i den retning. Det betyder ikke at de ikke kan have et pænt kursmål i hovedet. -
man må tage hatten af for jer - efter en CMD, hvor vi ser masser af nye omkostninger/investeringer og ikke skyggen af en omsætningskrone/klinisk effekt, er i i stand til at bevare optimismen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind