Q1 2023 - Daytrading & Status på aktiemarkedet
-
Hej Cupcake
Jeg har netop her til aften sendt de redigerbare Powerpoint filer til alle jer på min mail-liste.Jeg mangler nu kun at lave de tekniske signaler for de norske Mid Caps, og derefter lave Small Caps ... men kun for udvalgte selskaber. Der er roughly 10-15% af small caps jeg mener er for illikvide og/eller kedelige til at man skal bruge tid på dem ..især i det danske Small Cap index.
-
AMBEA:
Er der nogen der kan forklare den gæld som Ambea har?
se vedlagte. Der står 10 mia. SEK i gæld !
-
tal fra Ambea kommer fra årsrapporten her:
-
Prøv gerne at se mit spørgsmål nedenfor...?!
-
Er det korrekt forstået at Ambea aktien aldrig har været over IPO prisen fra 2017?
Der lå den 74,5? Nu ligger den 36,2.
-
Det er vist ikke ualmindeligt, at prise nye aktier for højt og at de falder i pris fra start af. Det betyder ikke, at den ikke kan komme op igen, eller hvad?
Det er jo en kortsiktet investering, med mål på 10% eller når salgssignal kommer.
Jeg er dog bekymret for, at den er i faldende trend.
-
God tirsdag sen aften 28.feb )
Hermed en oversigt over det Norske Mid Cap index (+ de 6 Large Cap selskaber der ligger undenfor OBX 25 index'et)
Listen er på 4 sider.
Der er et par enkelte cases der ser interessante ud a la ...
- Wilh. Wilhelmsen Hld.
- BW Offshore
- Wallenius Wilhelmsen
...og jeg vil høre om der en af jer der gider lave de cases?

-
Side 2 - det Norske Mid Cap index

-
Side 3 - det Norske Mid Cap index

-
Side 4 - det Norske Mid Cap index

-
Hej Cupcake og Simonster

Jeg har lige sendt jer Powerpoint filerne, med oversigterne for Danmark, Sverige, Finland og Norge, med ...
Index
Large Cap
Mid Cap... så jeg mangler at lave oversigterne for udvalgte Small Caps. Men jeg ved at godt mør af at lave Excel-filer og Powerpoints slides i en seng på et hospice

Lad høre om i kan bruge dem ... for jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, for at konvertere til MAC ...

Jeg synes dog at have set engang for år tilbage, at man vist kan køre en eller anden "basic" konvertering, men det er der nok nogle herinde der ved mere om.
-
Hej NordicStock (og @Simonster)
Alle 20 sider PowerPoints er velmodtaget samt redigerbare af mig. Tusind tak!
UPS! De sidste 4 sider, der indeholder "Norge Large & Mid CAP" er dog med tyk Blå Bjælke med teksten: "Mangler teknisk update."
Du har dog opdateret disse PowerPoints med teknisk data over midnat og lagt dem up her i debatten i uredigerbar stand, ser jeg. Har du mulighed ved lejlighed at maile din nyeste version af dine PowerPoints næste gang du udsender materiale.
Materialet er en uvurderlig gave du videregiver til os - og så tilmed i opdateret stand med seneste kvartalregnskaber...
Fuld forståeligt, at du er mør, NordicStock. Det er jo et kæmpe arbejde, der næsten kræver det umenneskelige i din situation. En situation, der er DIN virkelighed, og dog fortsat forekommer ubegribeligt og smerteligt. Tænker meget på dig og dine kære. Mangler simpelthen ord.
Jeg håber i det mindste, at maden på hospicet fortsat bekommer dig så godt, at de snart smider dig hjem igen

Pas godt på dig selv.
-
Norway Large & Mid Caps - 3 interessante cases, jf. NordicStock - 1. marts a.m.
- Wilh. Wilhelmen Holding - Industrials - Norge Mid Cap
Revenue: Q4 2022 1.350 mUSD 25,2%
Profit: Q4 2022 198 mUSD 195,5%
Profit margin: 80,5%
RSI: 62 Trend ↑
MACD signal: BUY

- Wilh. Wilhelmen Holding - Industrials - Norge Mid Cap
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind