Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #298

    Hyst du har da ret, men nu er der masser af videoer ude, som fortæller historier om 2-73 og dens kvalitet...

    Hvis alle overstående indlæg om fda Biogen osv. bare holder 50% så skal alt der kan fremme Avxl frem i lyset, da der er åbentbart ingen hjælp er at hente hos pengegriske muskelmænd/myndigheder, så kan menig mand kun forsøge at promovere casen/produktet så godt som det nu er muligt.

    Alt udokumenteret, skal selvfølgelig tages med et gran salt, men man bliver nød til at tror på sin investering, og dermed også tror på nogle af dem, som har sat alt ind på at oplyse market og os andre omkring selskabet, og her er MayoMobile en af de mere troværdige.

    Min personlige mening

    Mvh

    Torben

    1 Reply Last reply
    5
    • L Offline
      L Offline
      lkr
      wrote on sidst redigeret af
      #299

      Hvor ser I de største risici for at tabe penge på Anavex?

      Så vidt jeg kan grave frem er targetting af sigmar1 receptorere ikke nyt, og det har ikke tidligere vist en langsigtet effekt på sygdomsudviklingen. Dog forbedring af kognitive evner på den kortere bane. Er der ikke en risiko for at de umiddelbart positive resultater ikke holder på sigt?

      Det skal siges jeg er uddannet software udvikler, så mine udtalelser er baseret på Google.

      1 Reply Last reply
      4
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01
        wrote on sidst redigeret af
        #300

        @Ikr:
        Jeg vil ikke nævne videnskaben da det ikke er min stærke side, men tror på MayoMobile og "Peter" og mange andre skribenter som har styr på det og jeg synes at det ser rigtigt godt ud! Edit: De fleste mediciners virknings grad aftager vel langsigtet? De skal tages med måde og nogle gange er en pause en god ide. Hvis 2-73 kan forsinke sygdoms forløbet i nogle år vil det blive regnet som en stor succes.

        Den største risiko er set med mine briller at ingen indikatorer bliver godkendt men igen set med mine briller, ikke sandsynligt når man tænker på hvad FDA allerede har godkendt, men de har været usandsynligt flinke overfor BIIB og deres lorte medicin fordi de er big pharma og har stor magt, det er meget trist at det virker på den måde i USA.
        FDA kan også trække det i langdrag og forlange et AD fase 3 forsøg hvad der vil forsinke hele processen i årevis med medfølgende lav aktie kurs. Men husk på at RETT Excellence (piger 5-17 år) snart må være færdigt, ak ja, skulle have været færdigt i dec 2022 men covid-19 har forsinket forsøget.

        ClinicalTrials.gov

        favicon

        (clinicaltrials.gov)

        Som vi ved har de kørt forsøg i EU, Australien og flere andre lande i flere indikatorer så der er god mulighed for at en godkendelse kommer fra den kant først. Hvis 2-73 vækker begejstring i de lande vil det nok tvinge FDA til en godkendelse på længere sigt.

        En stor magtfuld bio partner vil kunne hjælpe med det som jeg nævnte overfor.

        Jeg er uhyre spændt på denne måned.

        Link Preview Image
        With FDA Accelerated Approval Of Alzheimer’s Drug Lecanemab Likely January 6th, Discussion Turns To Price And Reimbursement

        Lecanemab’s PDUFA date for its potential accelerated approval is January 6th. The product could launch after its FDA approval. Now the discussion turns to what price it will be launched at, and whether it will eventually be reimbursed by CMS, the predominant payer for a product such as lecanemab.

        favicon

        Forbes (www.forbes.com)

        1 Reply Last reply
        6
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user
          wrote on sidst redigeret af
          #301

          Anavex HC Wainwright hæver kursmål fra 42 til 50$!

          Mon ikke HC Wainwright lige har haft en god snak med Missling inden for de sidste dage, før de kom med dette nye kursmål.
          Vi ved, at Anavex løbende har haft kontakt med analytikere efter præsentation af deres Alzheimer data.

          HC Wainwright & Co. analyst Raghuram Selvaraju maintains Anavex Life Sciences with a Buy and raises the price target from $42 to $50

          Analyst from Wainwright who did this morning's report on Anavex-Dr.Raghuram Selvaraju--not a rookie--very impressive credentials !! " Prior to joining H.C. Wainwright, Dr. Selvaraju held Senior Research positions at MLV & Co., Aegis Capital, Hapoalim Securities USA and Rodman & Renshaw LLC. Dr. Selvaraju's educational background includes a Ph.D. in molecular neuroscience and cellular immunology, an M.S. degree in molecular biology from the University of Geneva in Switzerland, and an MBA from Cornell University."

          1 Reply Last reply
          14
          • F Offline
            F Offline
            Fandel
            wrote on sidst redigeret af
            #302

            Tak Tasso1. En fornøjelse...

            1 Reply Last reply
            4
            • K Offline
              K Offline
              Kyed01
              wrote on sidst redigeret af
              #303

              Jeg så helst nogle bedre analytikere end ham komme med et bud, han ligger helt in bunden på trods af alle hans fine titler.

              #8,149 out of 8,236 Wall Street Analysts
              #28,406 out of 28,851 experts

              1 Reply Last reply
              7
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #304

                Selv om det ikke er en imponerende placering analytikeren har så er vi nu i et ret spændende setup.

                Tvivler på at shortandelen på over 20% af aktierne er faldet siden vi så tallet. Markedet kan godt være positivt frem til 12 januar, hvorfor de næppe bringer sig i land i den periode.

                Så hvis Missling for en gang skyld kunne komme rettidigt med de forhåbentlige gode data så var det vel muligt, at se en squeeze.

                Jeg tvivler også på, at der bliver større shortandel end lige nu. Der må trods alt være nogle med lidt forstand, der kan se en betydelig risiko ved at andelen bliver højere.

                1 Reply Last reply
                7
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #305

                  En interessant artikel for os Anavex investorer - lagt op i en anden tråd i dag på PI.

                  Link Preview Image
                  Berømt Alzheimer-forskning anklaget for manipulation - skal vi omskrive lærebøgerne om sygdommen?

                  Tre danske forskere besvarer spørgsmålet.

                  favicon

                  Videnskab.dk (videnskab.dk)

                  Mia spildt på forskning baseret på et måske forkert og forfalsket studie.

                  1 Reply Last reply
                  8
                  • M Offline
                    M Offline
                    Milito
                    wrote on sidst redigeret af
                    #306

                    Må Sylvain Lesné rådne op i helvede hvis det er korrekt. Usmageligt at sætte sin egen karriere højere end at opnå reelle resultater til glæde for millioner/milliarder af patienter.

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #307

                      Det er nok lægemiddelskabsudviklingens største og dyreste fejltagelse.

                      Som vi har skrevet tidligere i denne tråd vil det nok vare noget tid før erkendelsen af dette bliver accepteret bredt.

                      Specielt US pharma er kørt helt på vildspor og har forsøgt at presse fda til, at godkende deres "lort" og med held (Aduhelm).

                      Må 2023 give CNS sygdomsramte et håb om fair behandling.

                      1 Reply Last reply
                      8
                      • P Offline
                        P Offline
                        ProinvestorNEWS
                        wrote on sidst redigeret af
                        #308

                        Amyloid beta hypotesen

                        Just a moment...

                        favicon

                        (www.proinvestor.com)

                        1 Reply Last reply
                        7
                        • H Offline
                          H Offline
                          Hyst
                          wrote on sidst redigeret af
                          #309

                          Meget speget affære:

                          https://onlysky.media/mclark/alzheimers-latest-drug-and-science-journalisms-memory-problem/

                          Just a moment...

                          favicon

                          (proinvestor.com)

                          Men vil ikke første gang man er kørt ud af et sidespor?

                          1 Reply Last reply
                          4
                          • P Offline
                            P Offline
                            ProinvestorNEWS
                            wrote on sidst redigeret af
                            #310

                            Kort video

                            Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 1

                            Novo Nordisk ' Zealand Pharma ' Genmab ' Bavarian Nordic ' Expres2ion ' Anavex

                            Helge Larsen gennemgår det sidste nye om selskaberne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på Proinvestor.

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • M Offline
                              M Offline
                              MBCruise
                              wrote on sidst redigeret af
                              #311

                              Anavex - Ved ikke om denne er delt, men super skriv omkring hele Beta-Amyloid problemstillingenhttps://www.thefp.com/p/where-is-the-cure-for-alzheimers

                              1 Reply Last reply
                              8
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #312

                                Anavex MB Cruise - lige nøjagtig det Anavex kæmper imod!

                                Tak for linket!

                                Anavex har fra dag 1 - for mere end 8 år siden opponeret mod denne kollektive ensporet og hjernevaskede teori, at når bare man fjernede fedtet fra hjernen, så ville man kunne afhjælpe Alzheimer.
                                Anavex har lige fra starten haft den tilgang, at fedtdannelse i hjernen blot var et symptom på den ubalance der var opstået i mekanismerne i hjernen og ikke årsagen, som de mener skal findes langt mere upstream.

                                Hele systemet fra den etablerede videnskabelig verden, tidsskrifter, til myndigheder og financeringsinstanser, har været låst fast på denne fedtfjernelses kurs.
                                Dette har medført at milliarder af $, som kunne være blevet brugt på forskning i reel brugbare stoffer og tilgange har været lagt på is de sidste mere end 20-30 år - Alt imens at patienter og pårørende har måtte betale prisen.
                                I dag skal FDA så tage stilling til en evt. godkendelse af Biogens/Eisais Lecanemab - i princippet beslutte om jorden forsat er flad og lave en Aduhelm 2 skandale om igen.
                                Det er tankevækkende og faktiske lidt skræmmende, at man med det teknologiske niveau, som vi trods alt er på i det 20. Århundrede - med ekstrem dygtige forsker og forskningsfaciliteter, kan lukke sig omkring en så simpel teori, når man f.eks. inden for kræftforskning har oplevet en helt anderledes innovativ og mangfoldig udvikling, der har resulteret i en reel behandlingsmulighed.

                                Forventer desværre, at FDA godkender Lecanemab dog med restriktioner og krav til løbende skanning og undersøgelser, samt at visse patientgrupper, der f.eks får blodfortyndende medicin udelukkes.
                                Anavex kan ikke satse på hjælp fra FDA, men skal præsenterer så vandtætte og overbevisende data i næste uge, at der åbner sig andre veje via. andre lande og evt. gennem partneraftaler med store etablerede medicinalselskaber.

                                Den næste uge bliver noget af den mest afgørende milepæl for Anavex og er sikker på, at de griber chancen den 12. januar på JP Morgan for at formidle budskabet til den etablerede videnskabelig- og investor verden - og dokumenterer, at verden faktisk er rund!

                                1 Reply Last reply
                                16
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #313

                                  Det er så fint skrevet Tasso1. Lad os håbe de ser jorden som rund, så der endelig kan komme noget fornuftigt på markedet, som virkelig gør en forskel for patienterne, uden at brænde deres hjerner af!!!!

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • F Offline
                                    F Offline
                                    Fandel
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #314

                                    Nogen ide om, hvornår i dag der kan forventes et svar på, om FDA godkender Lecanemab

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Milito
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #315

                                      Er en positiv tilkendelse fra FDA til BIIB nødvendigvis lig med en negativ FDA indstilling til Anavex? Det er og bør vel ikke være enten eller?

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • F Offline
                                        F Offline
                                        Fandel
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #316

                                        Jeg tror ikke, at en godkendelse vil have indflydelse på Anavex. Jeg er overbevist om, at deres data taler for sig selv. Jeg er bare spændt på, om FDA vil godkende uden de restriktioner, som tasso1 nævner. Det vil være en skændsel!!

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • BudweisB Offline
                                          BudweisB Offline
                                          Budweis
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #317

                                          Så kom godkendelsen https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-grants-accelerated-approval-alzheimers-disease-treatment

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger