Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • V Offline
    V Offline
    vestasfan
    wrote on sidst redigeret af
    #21

    Hvad udleder du af det Tasso? Er de stadig i gang med at rense data. Hvorfor holde marked hen, eller er data ikke som forventet, og man vil præsentere dette??

    1 Reply Last reply
    6
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #22

      Vil undre mig meget, hvis CTADs embago forhindrer Anavex i at offentliggøre topline data !!!

      Som Tasso skriver så kan man ikke holde på en hemmelighed i 6 uger. Det bliver meget svært.

      Hvis det er tilfældet, at embargo forhindrer den alm. aktionær i at se data, så kan en evt. partnerjagten være begyndt 🙂

      1 Reply Last reply
      8
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #23

        Anavex Publish the findings in a peer-reviewed medical journal - fra PR.

        Man laver vel ikke en udgivelse i et videnskabeligt magasin, hvis forsøget er fejlet!

        Så er super positiv på resultaterne - ville nødig stå med + 10.000.000 shortede aktier nu

        1 Reply Last reply
        11
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #24

          Peer review tager mange måneder at lave. Så her får vi ikke det endelige svar. Men at meddele, at man vil arbejde på det kunne godt indikere gode nyheder.

          Markedet vil blive volatilt for Anavex aktierne.

          Tror stadig på lidt mere konkret inden CTAD. Men ingen garanti.

          Vi må vente med at købe julegaverne 🙂

          1 Reply Last reply
          8
          • V Offline
            V Offline
            vestasfan
            wrote on sidst redigeret af
            #25

            Fra Facebook;
            Andrew La Pietra
            Why wait six weeks to release this data?
            Svar1 t.
            Brad Scatterday
            Andrew La Pietra can't release the data without special permission from CTAD.
            They can use language discussing the success, safety etc.
            Prior to presenting their PDD results at CTAD in 2020 they PR'd that the results were safe and positive and divulged the specific data in their ctad presentstion.
            Svar43 min
            Andrew La Pietra
            Brad Scatterday absolutely correct. My question has more to do with waiting for CTAD at all. This data is widely anticipated.
            I'm not trying to create doubt on the results, just trying to understand the benefits to delaying.
            Svar41 minRedigeret
            Brad Scatterday
            Andrew La Pietra I understand the question/point.
            My assumption is they are scientists at heart, and have always presented important data at the scientific conferences and that this was always part of the plan so they want to stick to it??‍♂️
            Svar32 min
            Scott Wanstedt
            Andrew La Pietra Based on the title vs prior presentations Anavex doesn't have their hands on the data yet. However, they have likely been in contact with the company doing the qa/qc and compiling the database and been ensured the data would be received by a certain date...prior to CTAD.
            Time will tell if there is any release of partial data prior to Dec 1. It could be a PR or a change in title eluding to the direction of the results.
            Svar6 min
            Tyler Butler
            Six weeks is nothing when most of us have waited six years+. Plus, adding a late breaking presentation at one of the largest conferences in the space just adds to the excitement. All eyes will be on us.... ?
            Svar38 min

            1 Reply Last reply
            7
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user
              wrote on sidst redigeret af
              #26

              Anavex Missling udtalte ved en tidligere CC, at AD fase 2/3 ville blive præsenteret ved en passende konference.

              Og det virker bare sådan på mig: at når vi nu ikke må fortælle, hvordan udfaldet har været pga. CTAD`s forseglings politik, så kan vi da lige henvise til, hvordan det gik de andre gange i PDD og 2xRETT.
              Det ville jo næsten grænse til vildledning, hvis det nu fejlede for første gang.

              Og igen - prof. Macfarlane tager bare ikke turen fra Australien til CTAD, for at præsenterer dårlige resultater og udstiller at 8 års arbejde under hans regi, har været forgæves!
              Skulle resultaterne være dårlige, så ville det i min optik være CEOens opgave at tage skraldet på CTAD.
              Nej - Macfarlane har fået æren af at udbrede det gode budskab, som tak for at have givet Anavex og 2-73 chancen i Australien, når US var fikseret på fedtfjernelsesteorien, domineret af BP og et inkompetent FDA.

              Man udgiver heller ikke en Peer Reviewet artikel, hvis forsøget er fejlet.

              Har svært ved at se, at data gode eller dårlige kan holdes hemmelig i hele 6 uger - noget må sive, hvilket vil blive afspejlet i aktiekursen.

              Med antagelsen af positive data, kan Anavex nu sideløbende få partneraftaler på plads, samt sætte de øvrige planlagte forsøg i gang i Fragile X, Parkinson mm.

              Der kan sagtens komme meget andet godt i løbet af de næste 6 uger.

              1 Reply Last reply
              9
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #27

                Helt enig Tasso med alle dine synspunkter.

                God volumen i dag, ser ud til at den bliver den højeste i lang tid og market tar godt imod nyheden!

                Saa surt for Adam Frankenstein at han ikke kan skrive noget, ikke et pip, ha-ha, det har han sgu vel fortjent, han har sikkert allerede en kladde klar, narhat!

                1 Reply Last reply
                8
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #28

                  Jeg kunne forestille mig, at den lille youtube med Missling omkring start af Fragile X forsøget også kunne være et hint om, at nu starter vi for alvor turen.

                  Jeg er dog først rolig, når vi ser data 🙂

                  1 Reply Last reply
                  8
                  • F Offline
                    F Offline
                    Fandel
                    wrote on sidst redigeret af
                    #29

                    Enig Kyed01

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • M Offline
                      M Offline
                      Milito
                      wrote on sidst redigeret af
                      #30

                      Jeg vil nu ellers gerne i gang med julegave indkøbene snart 🙂

                      1 Reply Last reply
                      7
                      • B Offline
                        B Offline
                        Boersboe
                        wrote on sidst redigeret af
                        #31

                        Der bliver solgt en masse skind uden nogen bjørn.

                        1) Man flyver gerne 10 timer for at præsentere et stort dobbelt-blinded studie selvom data er negative.

                        2) Man udgiver også peer-reviewed artikler med studier, hvor resultaterne viser ingen forskel mellem grupper. Særligt i dobbelt-blinded velgennemførte studier. Jeg kan henvise til adskillige. Sådan har praksis ikke altid været, men der er kommet mere fokus på, at det faktisk er det rette at gøre - ellers ender man med et enormt publication bias med tiden. Noget man aktuelt søger væk fra.

                        Vi må vente på data. Alt andet er spekulation.
                        Jeg har fortsat mine aktier, og anser muligheden for positive resultater for gode - uden at sætte tal på.

                        1 Reply Last reply
                        12
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #32

                          Vi kan da glæde os over dagens stigning på små 20%

                          Jeg vil nok tvivle på, at ledelsen gider reklamere med peer review artiklen, hvis de vidste, at det var det et totalt fejlet AD-forsøg 🙂

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • B Offline
                            B Offline
                            Boersboe
                            wrote on sidst redigeret af
                            #33

                            Nuvel, der er større incitament til at skrive en artikel, hvis der er interessante resultater. På den anden side er arbejdet og pengene næsten totalt spildt, hvis man ikke udgiver en artikel. Artiklen tjener det formål at undgå andre går samme vej samt præsentere et flot studie. Der ligger mange penge og meget arbejde bag et multicenter dobbelt-blindet studie.

                            • I videnskabelig optik kan studiet aldrig fejle.
                            1 Reply Last reply
                            8
                            • BudweisB Offline
                              BudweisB Offline
                              Budweis
                              wrote on sidst redigeret af
                              #34

                              Adam Feuerstein og Jesse Beodkin er godt igang med at varme op på Twitter. De toner i det mindste rent flag inden vi overhovedet har set data.

                              https://twitter.com/adamfeuerstein/status/1582170099456217089?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ

                              https://twitter.com/jesse_brodkin/status/1582175414520512512?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ

                              https://twitter.com/jesse_brodkin/status/1582098468562038785?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #35

                                Der er sikkert stadig 10 mio aktier short så der skal arbejdes....

                                Kun topline data kan give klarsyn for investorerne.

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • BudweisB Offline
                                  BudweisB Offline
                                  Budweis
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #36

                                  Ja det kan godt blive lidt af en omgang. 13,1% af aktierne er shortet. Andelen er øget med 5,3% den seneste måned, så der er nogle der lever livet farligt!

                                  https://www.marketbeat.com/stocks/NASDAQ/AVXL/short-interest/

                                  1 Reply Last reply
                                  6
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #37

                                    Anavex. Intet er sikkert før positive resultater.

                                    Køber bare ikke tanken om, at man gerne vil udstille sig med et fejlslået forsøg på nok en af de største AD konferencer - og så i en "Late Breaking"! Og ville CTAD tildele Anavex denne attraktive udstillingsplatform, hvis ikke de mente at data var af en positiv karakter? - villle en poster eller en alm. fremlægning så ikke have været bedre på sin plads?
                                    Med min oprindelige primære tekniske baggrund, giver det f.eks. heller ikke nogen mening at udgive og blive accepteret til et fagblad på et højere niveau, hvis teknologien ikke havde sin gang på jorden.

                                    Synes egentlig Anavex har udformet deres PR for deltagelsen på CTAD meget elegant. De har ikke givet banditter som AF og JB noget at arbejde med.
                                    Shorterne skal i de næste uger skulle tage stilling til, hvor meget de tør spille på et negativt udfald og der vil givetvis ske manipulation begge veje.
                                    Det eneste, der betyder noget er om resultaterne holder vande eller ej.

                                    1 Reply Last reply
                                    11
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #38

                                      Meget enig Tasso1...

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • K Offline
                                        K Offline
                                        Kyed01
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #39

                                        Han kunne alligevel ikke holde hans kæft ham der Adam Frankenstein og hans tro følgesvend Jesse.
                                        Jeg kiggede på svarene og undtagen Jesse er de alle negative og jeg gav ham også et skud for boven.
                                        30 "likes" er heller ikke noget at prale af.

                                        Naa never mind, kun data tæller!

                                        Alle peer reviewed artikler indtil nu om 2-73 (blarcamesine) har været positive så vidt jeg ved, så det lover godt synes jeg.

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • V Offline
                                          V Offline
                                          vestasfan
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #40

                                          Kan vi få een ting på det rene; Er der nogen overhovedet som får hints om data eller decideret resultater, før disse bliver offentliggjort? Altså, hvornår tilgår data til Missling og teamet, og hvornår skal dette meddeles marked?

                                          1 Reply Last reply
                                          4

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger