Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!
-
Anavex Regler for pr. af data før CTAD.
In some circumstances, publicly traded companies may be advised by legal counsel to disclose certain data to the public prior to the public release of the abstracts to comply with SEC requirements. In these situations, CTAD may review company requests on a case-by-case basis and grant an exception to its embargo rules as appropriate.
Med så mange involverede, forsker, ansatte, patienter og nu CTAD personale mm. (Insiderviden) og med potentiel banebrydende resultater i en så stor og kritisk indikation som Alzheimer, kan Anavex måske ikke få lov af myndighederne (SEC) til at holde resultaterne forseglet i de hele 6 uger til CTAD.
Som reglementet fra CTAD beskriver kan der også laves undtagelser, så resultaterne delvis er kommer ud til offentligheden inden den 1. december 2022.
Det kan faktisk godt være i CTAD`s store interesse og på den måde skabe endnu mere opmærksom for at deltage/ høre en første hånds uddybning af resultaterne fra forskerne bag selve forsøget og videnskaben.Mit bud er derfor, at vi nu i morgen mandag eller tirsdag som minimum får bekræftet om forsøget og resultaterne har nået målet (primære, sekundære endpoints og bivirkningsprofil) og så henviser til CTAD for uddybning.
Faren for insiderhandel eller mistanken herom kan simpelthen være for risikabelt for Anavex.
Tror ikke Anavex har brug for juridisk bøvl til at forplumre casen pga. en konference.- Men kan helt sikkert tage fejl:)
-
Jeg bliver meget overrasket over, hvis ikke vi ser topline data en af dagen og mest sandsynligt i dag.
Jeg ser ikke nogen garanti for noget inden data er frigivet.
Men husk topline data kan svigte, men alligevel gemme på noget brugbart.
Jeg er optimist, men også opmærksom på, at hovedreglen (99%) af alle AD forsøg fejler. Lad det blive en undtagelse med Blarcamesine.
Spændende dage forude !
-
Ja det vil være lidt underligt, hvis de ikke benytter lejligheden. Man må antage de er klar til at kunne give et toplinje resultat.
Jeg ved ikke om det gik ubemærket hen i fredags, men der var ingen markedsreaktion på nyheden om præsentation på CTAD. Jeg havde frygtet at vi ville gå ind i Q1, så jeg betragter det som en positiv nyhed. Efter sidste års udskydelse og mindre positive håndtering af RETT resultaterne vil det være ønskeligt, hvis Anavex sætter dagsordnen og aktivt kommunikerer omkring resultater og proces. De kunne som minimum starte med at fortælle at de deltager med en præsentation med CTAD.
-
Anavex Pr. for Late Breaking på CTAD!
Flash Alert
Real-time alerts about equities, ETFs, cryptocurrencies and more sent to any device
(flashalert.me)
Bekræfter deltagelse på CTAD, men endnu ingen offentliggørelse af resultater.
-
Vil undre mig meget, hvis CTADs embago forhindrer Anavex i at offentliggøre topline data !!!
Som Tasso skriver så kan man ikke holde på en hemmelighed i 6 uger. Det bliver meget svært.
Hvis det er tilfældet, at embargo forhindrer den alm. aktionær i at se data, så kan en evt. partnerjagten være begyndt

-
Anavex Publish the findings in a peer-reviewed medical journal - fra PR.
Man laver vel ikke en udgivelse i et videnskabeligt magasin, hvis forsøget er fejlet!
Så er super positiv på resultaterne - ville nødig stå med + 10.000.000 shortede aktier nu
-
Peer review tager mange måneder at lave. Så her får vi ikke det endelige svar. Men at meddele, at man vil arbejde på det kunne godt indikere gode nyheder.
Markedet vil blive volatilt for Anavex aktierne.
Tror stadig på lidt mere konkret inden CTAD. Men ingen garanti.
Vi må vente med at købe julegaverne

-
Fra Facebook;
Andrew La Pietra
Why wait six weeks to release this data?
Svar1 t.
Brad Scatterday
Andrew La Pietra can't release the data without special permission from CTAD.
They can use language discussing the success, safety etc.
Prior to presenting their PDD results at CTAD in 2020 they PR'd that the results were safe and positive and divulged the specific data in their ctad presentstion.
Svar43 min
Andrew La Pietra
Brad Scatterday absolutely correct. My question has more to do with waiting for CTAD at all. This data is widely anticipated.
I'm not trying to create doubt on the results, just trying to understand the benefits to delaying.
Svar41 minRedigeret
Brad Scatterday
Andrew La Pietra I understand the question/point.
My assumption is they are scientists at heart, and have always presented important data at the scientific conferences and that this was always part of the plan so they want to stick to it??
️
Svar32 min
Scott Wanstedt
Andrew La Pietra Based on the title vs prior presentations Anavex doesn't have their hands on the data yet. However, they have likely been in contact with the company doing the qa/qc and compiling the database and been ensured the data would be received by a certain date...prior to CTAD.
Time will tell if there is any release of partial data prior to Dec 1. It could be a PR or a change in title eluding to the direction of the results.
Svar6 min
Tyler Butler
Six weeks is nothing when most of us have waited six years+. Plus, adding a late breaking presentation at one of the largest conferences in the space just adds to the excitement. All eyes will be on us.... ?
Svar38 min -
Anavex Missling udtalte ved en tidligere CC, at AD fase 2/3 ville blive præsenteret ved en passende konference.
Og det virker bare sådan på mig: at når vi nu ikke må fortælle, hvordan udfaldet har været pga. CTAD`s forseglings politik, så kan vi da lige henvise til, hvordan det gik de andre gange i PDD og 2xRETT.
Det ville jo næsten grænse til vildledning, hvis det nu fejlede for første gang.Og igen - prof. Macfarlane tager bare ikke turen fra Australien til CTAD, for at præsenterer dårlige resultater og udstiller at 8 års arbejde under hans regi, har været forgæves!
Skulle resultaterne være dårlige, så ville det i min optik være CEOens opgave at tage skraldet på CTAD.
Nej - Macfarlane har fået æren af at udbrede det gode budskab, som tak for at have givet Anavex og 2-73 chancen i Australien, når US var fikseret på fedtfjernelsesteorien, domineret af BP og et inkompetent FDA.Man udgiver heller ikke en Peer Reviewet artikel, hvis forsøget er fejlet.
Har svært ved at se, at data gode eller dårlige kan holdes hemmelig i hele 6 uger - noget må sive, hvilket vil blive afspejlet i aktiekursen.
Med antagelsen af positive data, kan Anavex nu sideløbende få partneraftaler på plads, samt sætte de øvrige planlagte forsøg i gang i Fragile X, Parkinson mm.
Der kan sagtens komme meget andet godt i løbet af de næste 6 uger.
-
Helt enig Tasso med alle dine synspunkter.
God volumen i dag, ser ud til at den bliver den højeste i lang tid og market tar godt imod nyheden!
Saa surt for Adam Frankenstein at han ikke kan skrive noget, ikke et pip, ha-ha, det har han sgu vel fortjent, han har sikkert allerede en kladde klar, narhat!
-
Der bliver solgt en masse skind uden nogen bjørn.
1) Man flyver gerne 10 timer for at præsentere et stort dobbelt-blinded studie selvom data er negative.
2) Man udgiver også peer-reviewed artikler med studier, hvor resultaterne viser ingen forskel mellem grupper. Særligt i dobbelt-blinded velgennemførte studier. Jeg kan henvise til adskillige. Sådan har praksis ikke altid været, men der er kommet mere fokus på, at det faktisk er det rette at gøre - ellers ender man med et enormt publication bias med tiden. Noget man aktuelt søger væk fra.
Vi må vente på data. Alt andet er spekulation.
Jeg har fortsat mine aktier, og anser muligheden for positive resultater for gode - uden at sætte tal på. -
Nuvel, der er større incitament til at skrive en artikel, hvis der er interessante resultater. På den anden side er arbejdet og pengene næsten totalt spildt, hvis man ikke udgiver en artikel. Artiklen tjener det formål at undgå andre går samme vej samt præsentere et flot studie. Der ligger mange penge og meget arbejde bag et multicenter dobbelt-blindet studie.
- I videnskabelig optik kan studiet aldrig fejle.
-
Adam Feuerstein og Jesse Beodkin er godt igang med at varme op på Twitter. De toner i det mindste rent flag inden vi overhovedet har set data.
https://twitter.com/adamfeuerstein/status/1582170099456217089?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ
https://twitter.com/jesse_brodkin/status/1582175414520512512?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ
https://twitter.com/jesse_brodkin/status/1582098468562038785?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind