Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af
    #61

    Anavex Webcast - intet nyt!

    Eneste forandring til sidste Needham webcast var, at Missling var afløst af den relative nye CMO Edward Hammond, der nok skulle have sin relative nemme ilddåb.
    Forstår simpelthen ikke meningen med at præsenterer samme omgang en gang til - kun en mdr. efter sidste gennemgang??
    Kunne faktisk meget bedre lide Misslings gennemgang - han brænder mere for sagen.
    Anavex er bundet sammen med kursudsvingene med XBI-indekset - dette bliver først ændret, når vi får seriøse nyheder og først for alvor, når vi får resultaterne fra PDD OLE og/eller AD fase 2/3 - Avatar nok først i start 2023.
    Vedr. NDA for RETT i voksne piger, så forventer Anavex indsending og feedback fra FDA midt 2022. (tror nærmere vi er henne i efteråret med Anavex tidsregning)

    Som først kommende udmelding af en hvis tyngde, ser jeg udmeldingen om, at PDD OLE og AD fase 2/3 er afsluttet - for så startes nedtællingen til TLD mere håndgribeligt.

    Eneste nye positive udmelding i dag, er at Ukrainerne fik ram på russersv...... flagskib!

    1 Reply Last reply
    9
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #62

      Anavex ... Synes faktisk, at Hammond gjorde en god debut. Tror mange bedre forstår ham bedre end Misslings tyske accent. Men jeg kan også bedst lide CEO på deres CC.

      Eneste jeg fik ud af Needham indlægget var nok en fornemmelse af, at Anavex er i tættere kontakt med FDA end hvad Missling tidligere har udtrykt.

      Men jeg er stadig forundret over det langsomme tempo. Håber sandelig de ser at få ansat mange flere kvalificerede medarbejdere så forsøgene kan komme i gang og de kan analyseres væsentlig hurtigere end tilfældet er i dag.

      Enten flere medarbejdere eller partnerskaber - tror stadig på, at Anavex har fat i noget ekstraordinært og som vil give mange CNS syge et nyt liv samt give store kursstigninger de næste år.

      1 Reply Last reply
      7
      • M Offline
        M Offline
        Makingmoney
        wrote on sidst redigeret af
        #63

        Anavex. På FB findes en side med seriøse aktionærer, med humor og selvironi som side dish. Vores Maya ( Jesse) er der også. En af dem undersøger p.t interessen for om der skal forsøges at få en repræsentant i ledelsen, for at "pleje vores interesser ". Han er endnu ikke så konkret, men det vil han blive hvis interessen viser sig stor nok. Måske følger i det, eller kunne tænke jer at gøre det. De fleste af os er jo enige om at det går for langsomt, især når vi ser på kapitalen til rådighed. CEO har for øvrigt udstedt lidt flere aktier så jeg for nylig på tallet på Yahoo.

        God påske fra Thailand

        1 Reply Last reply
        5
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user
          wrote on sidst redigeret af
          #64

          Anavex. Zoom møde Anavex/RETT UK den 18. maj.

          Link Preview Image
          Page not found | Reverse Rett

          favicon

          Reverse Rett (www.reverserett.org.uk)

          Walter Kaufmann vil forklare videnskaben bag 2-73 i RETT og der vil blive gennemgået resultater fra Avatar, hvor forældre til patienter i Avatar forsøget også vil dele deres oplevelser.
          Dette møde giver samtidig info vedr. opstart til Excellence studiet, hvor af der skal køres 5 steder i UK.

          Reg. til Zoom kl. 13.00 - 14.00 DK tid:

          https://www.eventbrite.co.uk/e/dr-banka-and-dr-kaufmann-anavex-clinical-trial-tickets-302835458007

          Super MM, hvis vi alm. aktionærer kunne komme lidt tættere på ledelsen.
          Har ofte det indtryk, at den manglende opdatering og ringe nyhedsstrøm indikerer, at ledelsen nogle gange flyver i et andet luftlag end os alm. investorer - måske pga. travlhed og fokus på et større mål.
          Mener dog at ledelsen generelt har gjort det godt, men glemmer bare deres forpligtigelser til at holde os og offentligheden løbende ordentlig orienteret og ikke bare tage opbakningen for givet.
          Husker bl.a. en Q-10 CC, hvor der var presset 4-6 gode nyheder ind, som sagtens kunne være formidlet løbende, i stedet for en unødig nyhedstørke på flere mdr.
          MAYO ville være et eminent bud på en sådan repræsentant!

          1 Reply Last reply
          7
          • P Offline
            P Offline
            poppelkongen
            wrote on sidst redigeret af
            #65

            lidt info, ved ikke om det kan bruges

            Just a moment...

            favicon

            (zolmax.com)

            1 Reply Last reply
            5
            • M Offline
              M Offline
              Makingmoney
              wrote on sidst redigeret af
              #66

              Anavex Artikel om Cassava, skidt læsning. Henset til den historiske korrelation der har været mellem kurserne ryger vi nok under 10 i dag. Vi må se

              nytimes.com

              favicon

              (www.nytimes.com)

              1 Reply Last reply
              3
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #67

                Kan desværre ikke læse artiklen da den er bag ved en betalings væg.
                Har aldring haft tiltro til SAVA anyway så ikke overrasket.

                Det vil værre skidt hvis vi går under kurs 10, helt urimeligt, biotech er bare banket helt ned i kul kælderen men vores tid i solen kommer jo ret sikkert en dag så der er ikke andet at gøre and a bide tænderne sammen og ignorere det.

                1 Reply Last reply
                5
                • M Offline
                  M Offline
                  Makingmoney
                  wrote on sidst redigeret af
                  #68

                  Kyed linket fandt jeg på fb gruppen, det nyeste indlæg. Den er gratis, vi sidder jo samme sted, kan ikke være det der gør det.

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • H Offline
                    H Offline
                    Hyst
                    wrote on sidst redigeret af
                    #69

                    Kyed, artiklen findes mange steder
                    https://globalonlinemony.com/scientists-question-data-behind-an-experimental-alzheimers-drug/

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #70

                      Vi har set en langsom afkobling af Anavex kurs til SAVA, idet marketcap snart er lige store.

                      Det er jo markedets dumhed, hvis de straffer Anavex på den artikel. Det modsatte skulle jo være den logiske konsekvens.

                      Jeg er fuldstændig ligeglad med kursen på Anavex på den korte bane. Markedet er skørt og det kan man måske trade lidt på. Men på den lange horisont ligger vi stadig med et utroligt spændende potentiale.

                      Min fornemmelse er at vi får stigninger indenfor de næste 3 mdr. Men hvornår de store investorer træder på speederen er rent gætværk.

                      De mæsker sig lige nu billige Anavex aktier.

                      1 Reply Last reply
                      6
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user
                        wrote on sidst redigeret af
                        #71

                        Anavex SAVA kontra Anavex

                        SAVA er blevet kunstig pustet op på tvivlsomme resultater fra et åben forsøg i Alzheimer.
                        Ledelsen har været utrolig grådige med kontante bonusser på mange millioner $, hvor de så genivesterede en meget lille del, for at give et indtryk til markedet, at de havde tillid til casen.
                        Sidste bonusaftale var på hele 320 millioner $ kontant til fordeling i ledelsen, hvis SAVA holdt en MC på min. 5 milliarder $ i min. 20 dage handelsdage - dette skete dog heldigvis ikke.
                        Deres 2 x fase 3 forsøg med flere tusinde patienter er knap nok startet og forventes først klar med resultater i 2025 eller senere -
                        og de har absolut INTET andet af betydningen i mellemtiden.

                        Til sammenligning har Anavex unikke resultater fra flere placebokontrollerede forsøg i forskellige indikationer og får inden for de næste 5-6 mdr. resultater fra deres større fase 2/3 forsøg i Alzheimer + udvikling i en ekstrem bred vifte af andre indikationer.
                        I løbet af 2022/start 2023 kan de endda have en et godkendelse i RETT, med et milliard potentiale!

                        SAVA er milevidt væk fra potentiallet i Anavex!
                        Investorerne fra SAVA burde hoppe over til Anavex, hvis de stadig ønsker at investerer på CNS området!
                        Men som Solsen skriver, er markedet ikke rationel og slet ikke nok inde i de enkelte selskabers case - så mod al logik vil Anavex blive tynget af SAVA, indtil vi ser de næste afgørende resultater eller at investorerne tager chancen og begynder opkøb umiddelbar inden de forventes at blive udgivet.

                        Holder selv fast og er iskold over for kursudviklingen på den korte bane - det er de hårde fakta/resultater, der i sidste ende betyder noget - alt andet er bare støj!

                        1 Reply Last reply
                        7
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #72

                          Anavex..."The results from a phase 2b/3 clinical trial for blarcamesine due later this or early next year may be pivotal in the history of Alzheimer's disease treatment"

                          Et citat fra seeking alpha artikel: https://seekingalpha.com/article/4502064-pathways-impacting-alzheimers-drug-development?mailingid=27412451&messageid=2850&serial=27412451.500&utm_campaign=rta-author-article&utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&utm_term=27412451.500

                          SAVA 20% ned i premarket.

                          1 Reply Last reply
                          4
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #73

                            Anavex. Anavex har nu hele 14 stillinger åbne!

                            https://form.jotform.com/220467700042142

                            Tryk på " Position Applying For".

                            Ligner et selskab/case, der er under kraftig udvikling med tro på en lys fremtid.
                            Man afventer ikke evt. grønt lys fra FDA for f.eks RETT - Feedback fra de åbne forsøg i både RETT, PDD og AD kan måske være med til give Anavex stor tiltro til, at videnskaben er velfunderet, holdbar og ikke mindst - effektiv!
                            Var man i tivivl, havde man måske afventet den relative kraftige opskalering af ansatte efter en evt. godkendelse i RETT eller de vigtige resultater fra Alzheimer sidst på året.

                            Er overbevist om, at ledelsen ved langt mere om effekten af 2-73, end vi andre og markedet har mulighed for.

                            1 Reply Last reply
                            9
                            • M Offline
                              M Offline
                              Makingmoney
                              wrote on sidst redigeret af
                              #74

                              Reelt Ca det halve, når man kigger på hjemmesiden. Tænker at linket viser nuværende opslag, samt valgmuligheder som tidligere er oprettet i databasen, og som måske bliver aktuelle igen.
                              Fedt er det dog,lige den slags som kan speede tingene op. De stillinger som fremgår af hjemmesiden er ikke lige i bunden af lønskalaen, måske derfor han altid er hooket på flere penge i kassen.
                              Jeg overvejer at sende en uopfordret ansøgning som privat (eye) secretary. Når nu du siger at de ved en masse ville det være godt med en med store ører til fælles bedste.....

                              Måske bliver vi alligevel rige (dumme?) svin.

                              MM

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #75

                                Anavex Værdiansættelse af Alzheimer.

                                Har lagt den op tidligere, men siger lidt om, hvor skævt værdiansættelsen af Anavex umiddelbar er.

                                https://www.ipwatchdog.com/2021/10/26/assessing-much-alzheimers-drug-worth/id=139154/#

                                Adjusting Aducanumab's $10.6 billion value to Biogen as Phase 3 drug candidate by Biogen's 53.2% share and Neurimmune's 4% share, the total market value of Aducanumab as a Phase 3 drug candidate would be $20.7 billion. Applying the same adjustments, the entire market value of Aducanumab as an approved drug is estimated to be $43.4 billion.

                                Dvs. bare det, at Anavex har et fase 3 forsøg kørende i Alzheimer, burde alene give en MC på ca. 10 milliarder $.
                                MOA er endda ekstra underbygget af super gode PDD fase 2 data og RETT resultater.

                                For nuværende hænger vi næsten uløselig sammen med XBI-indekset - eller "tidsvandskræfterne"
                                Men uanset krig og inflation mm., så ændrer det ikke på, at Anavex skal værdiansættes på et helt andet niveau, når de endelig får myndighedernes blåstempling for, at skidtet virker og må sælges.

                                Lidt løse rygter med alle mulige forbehold! - angiveligt fra Australien:

                                "I've had my ears to the ground in Melbourne for a while.

                                I've heard anecdotal evidence from the family of a number of AD Phase III trial participants attesting to the wonders of ANAVEX®2-73.

                                Take for example the case of Dave* who, after 11 months on ANAVEX®2-73, has regained the ability to score in tennis - a skill that has eluded him ever since being diagnosed with AD by his geriatrician, and which was the main reason why he had withdrawn from the sport.

                                Dave is delighted to be playing social tennis again.

                                *not his real name."

                                1 Reply Last reply
                                8
                                • D Offline
                                  D Offline
                                  deleted-user
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #76

                                  Anavex Webcast den 27. april hos B. Riley.

                                  Anavex Life Sciences Invited to Present at the B. Riley Securities' 2022 Virtual Neuro & Ophthalmology Conference

                                  Onsdag den 27. april kl. 17.00 DK-tid:

                                  https://www.webcaster4.com/Webcast/Page/2875/45353

                                  https://ih.advfn.com/stock-market/NASDAQ/anavex-life-sciences-AVXL/stock-news/87907856/anavex-life-sciences-invited-to-present-at-the-b

                                  Har ikke de store forventninger om meget nyt.
                                  Kunne være fint med en udmelding, at PDD OLE var afsluttet og måske lidt om tidshorisonten for kommunikationen med FDA vedr. NDA for RETT.
                                  Ellers alt andet der kan bidrage med oplysninger om udviklingen af hele casen.

                                  • Anavex skylder os snart lidt gode nyheder

                                  Catalysts for 2022

                                  > All participant (132) in the PDD OLE trial will have completed treatment before the end of April 2022

                                  > All participants (509) in the Phase 2b/3 trial for early Alzheimer's disease will have completed treatment before the end of May 2022.

                                  >Top-line data EXCELLENCE: Potentially pivotal Phase 2/3 pediatric RTT clinical trial - expected 2H 2022

                                  > Top-line data ANAVEX®2-73-AD-004: Potentially pivotal Phase 2b/3 AD clinical trial - expected 2H 2022

                                  > Initiation of ANAVEX®2-73 imaging-focused Parkinson's disease clinical trial - expected 2022

                                  >I nitiation of potentially pivotal ANAVEX®2-73 Phase 2/3 Fragile X clinical trial - expected 2022

                                  > Initiation of potentially pivotal ANAVEX®2-73 Phase 2/3 clinical trial for the treatment of a new, rare disease indication - expected 2022

                                  > Initiation of ANAVEX®3-71 Phase 2 clinical trial for FTD, schizophrenias and Alzheimer's disease - expected 2022

                                  Derudover burde vi også kunne få følgende i 2022:

                                  TLD for PDD OLE

                                  Udmelding for NDA vedr. RETT i voksne piger.

                                  Opstart fase 3 PDD

                                  Opstart fase 3 Parkinson motorik

                                  Dvs. ca. 12 vigtige milepæle, hvis alt går rigtig godt, men mindre kan også gøre det.

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • K Offline
                                    K Offline
                                    Kyed01
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #77

                                    En af de skrappe drenge på Ihub har lavet nedenstående beregning om de såkaldte "super responders" som han understreger er meget baseret på gætterier.

                                    Dybt deprimerende at kursen er hvor den er, men jeg beholder selvfølgelig mine aktier da vi jo kommer tættere og tættere på data selvom det går utroligt langsomt.

                                    boi568

                                    Tuesday, April 26, 2022 3:44:34 PM

                                    Re: Investor2014 post# 358403
                                    Post# of 358536
                                    How many super responders in the 2b/3 AD trial?

                                    I do believe that the APOE status of the trial participants will be a critical element of the ability of 2-73 to effectively stimulate cognitive function. So I went looking for APOE incidence stats among the AD population, and quickly came up with this (US source):

                                    ."Human ApoE isoforms have been shown to confer differential susceptibility to AD. As the most common isoform, ApoE3 is present in approximately 75% of the population and is believed to play a neutral role in AD. ApoE2 is relatively rare, with only 5% incidence, and is considered to be a protective variant against AD. By contrast, as the most potent genetic risk factor for AD, ApoE4 exists in only about 20% of the population; however, it is present in nearly 50% of AD patients. It is estimated that individuals who carry two ApoE2 alleles or one ApoE2 allele and one ApoE3 allele are 40% less likely to develop AD than those who carry two ApoE3 alleles; whereas, people who have one ApoE4 allele and one ApoE3 allele or two ApoE4 alleles are 3.2 or 14.9 times more likely to develop AD than those carrying two ApoE3 alleles."
                                    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4829000/

                                    However, the trial wasn't run in the US, but in Australia, Great Britain, the Netherlands, and Germany. From what I've read, APOE4 incidence increases with northern latitudes, and it seems the British population APOE4 carriers are a bit higher than the US numbers:

                                    "Approximately 25% [versus ~ 20% in the US] of the general population carries at least one e4 allele of the Apolipoprotein E (APOE e4), the strongest genetic risk factor for late onset Alzheimer's disease."
                                    https://alzres.biomedcentral.com/articles/10.1186/s13195-020-00740-0

                                    I will assume the British incidence is also representative of Germany, the Netherlands, and Australia (a former British penal colony).

                                    So, assuming that super responders will consist of non-APOE4 subjects (even of one allele), here is the math:

                                    Super-responder group {per non APOE4 status}:

                                    170 (high dose arm) minus APOE4 carriers are potential super responders. So, let's find and then subtract that group. I am going to stay away from a percentage calculation until the end. Instead, I will use raw number predictions for each subgroup.

                                    APOE4/APOE4. (Note: People with this combination are more likely to develop AD at an early age (40-60 years old), and deteriorate more quickly, and so may be underrepresented in a trial of 60-85 year olds with mild/moderate AD.) For any 100 people, about 6 (.25*.25) are double carriers of APOE4. Those 6 get a 14.9 multiplier into the AD group, i.e., 93.

                                    APOE4/APOE3: About 19 out of 100 in GB etc. will be APOE4/APOE3 (.25 - 0625). These 19 get a 3.2 multiplier into the AD group, i.e., 60

                                    APOE2: About 5 out of 100 in GB (using the US number here as a default) will have at least one APOE2 allele. Double alleles are so rare they will be negligible or absent in the A2-73 170 person high does arm. These 5 get a .6 multiplier into the AD group, i.e., 3

                                    APOE3/APOE3: That leaves 70 out of 100 in GB as APOE3 double-alleled. No multiplier applies, i.e., 70

                                    So now we use all these numbers to constitute a representation of the GB APOE population. Total pop for purposes of this exercise is 93+60+3+70, or 226. The non-APOE4 population is 73 (70+3), or 32 percent. Thirty two percent of 170 is 55.

                                    That's not the end of it, though. There are more variables: The APOE4/APOE4 group is very likely overestimated in my calculation compared to the real world protocols used by Anavex in the 2b/3 trial. How much? I can only guess, but I would apply a 25 percent discount in that number, dropping it from 93 to 70, which has the effect of raising the projected super responder figure to 61. And, although it won't show in this trial, I expect 2-73 to have better super responder numbers in the U.S. population -- about 73 -- given the lower incidence of APOE4 here. On the other hand, those 61/73 figures assume 2-73 will have a 100 percent efficacy rate on non-APOE4 participants. I can't assume that, either.

                                    Finally, it's reasonable to assume that APOE4/APOE3 carriers will do better than double APOE4 carriers, who may be untreatable. These would simply be "responders," and probably better than the standard of care. In the 2b/3 trial, I would expect to find 50 in that group (adjusting for APOE4/APOE4 underrepresentation).

                                    Even with some real numbers to plug in, there is a significant element of guesswork. So I am going to guess we will see ~ 47 super responders and about an equal number of responders in the high dose arm when the AD trial reports its top line. That would be, without question, a game changing result that would transform the AD market and finally transform the Anavex market cap. And none of the trial numbers we will see will be affected in any way by the price of AVXL now or later.

                                    https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=168666709

                                    1 Reply Last reply
                                    6
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Makingmoney
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #78

                                      Spændende læsning, især for mig som har APOE4. Mange gode betragtninger, men godt han disclaimer hvor det er på sin plads. Det er anavex's måde at ( i mine øjne) fremstille resultaterne på gennem tiden som gør markedet ekstra nervøse. Det ER meget svært det her, også for vìdenskabsfolkene ansat. Statistik er svært i sig selv (tag en bog på biblioteket og slå op på en vilkårlig side), det bliver ikke nemmere når der skal indregnes så mange parametre, udledes sikre tal af et datasæt. Som biotek firma skal man derfor virkelig være skarp når man fremlægger, gøre det på en forståelig måde. Ikke (kun) uoverskuelige grafer og plancher, men faktiske tal ( så mange ud af så mange kunne der måles forbedringer på). Det har jeg været inde på før.
                                      Der er sure tider for biotek, spørg bare undertegnede, hvis pensioner er halveret på under 6 måneder. Jeg sælger dog heller ikke så længe der ikke er dårlige nyheder, har stadig mine anavex.

                                      Pøj pøj til os

                                      1 Reply Last reply
                                      6
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #79

                                        Anavex Anavex præsenterer også i et RETT fora i dag. - Husk webcast kl. 17.00 i dag på Riley.

                                        Psychometric Evaluation of the Rett Syndrome Behaviour Questionnaire (RSBQ) and Burden of Illness (BOI) study in Rett syndrome

                                        https://ih.advfn.com/stock-market/NASDAQ/anavex-life-sciences-AVXL/stock-news/87923904/anavex-life-sciences-announces-presentations-at-th

                                        Som jeg ser det, er det bl.a. en beskrivelse af den måde man i dag analysere effekten i RETT patienter.
                                        Samtidig også nok en belysning af, hvordan og hvorfor Anavex (sammen med FDA) har valgt en efter deres mening mere fyldestgørende måde at tolke og måle effekten af bl.a. 2-73 i RETT patienter.
                                        Dette har de forsøgt at fortælle på de seneste to webcast, men i dette tilfælde sker det til fagfolk inden for området.

                                        1 Reply Last reply
                                        6
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #80

                                          Anavex ... Endnu et opmuntrende indlæg af Missling på dagens webcast https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=45353&g=356e2212-43f4-4cd1-b99a-6a814b07b832&uid=6388716&sid=

                                          Men ingen oplysninger om hvordan det går med NDA'en og FDA i Rett. Egentligt kunne man få mistanken, at de afventer Excellence - men det blev ikke udtrykt direkte.

                                          Stadig heller ikke nyt om igangsatte forsøg.

                                          Virkelig underligt, at der ikke skubbes mere på at få forsøgene i gang.

                                          Man bliver lidt træt af at høre Missling takke MJF foundation og Rett organisationen for deres bidrag - småpenge i det store billede.

                                          Igen kommer en bemærkning om, at vi senere høre mere til de forsøg der skal i gang. Håber dælme det bliver snart !

                                          Selv om jeg er utålmodig og lidt gal over, at der ikke sker en ski. så er jeg stadig positiv på casen 🙂

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger