Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Makingmoney
    wrote on sidst redigeret af
    #406

    Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.

    Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.

    Pøj Pøj til os

    1 Reply Last reply
    5
    • K Offline
      K Offline
      Kyed01
      wrote on sidst redigeret af
      #407

      Fuldt ud enig MM.

      Selvom mange skriver positivt om 2-73 er der overhovet ikke sikkert at det virker så godt godt som mange tror, har som MM sagde ikke noget med casen at gøre overhovet hvad vi/andre siger, det er kun resultaterne (data/endpoints meet) der tæller.

      Det er derfor jeg rigtigt godt kan lide Investor2014 posts på Ihub, han er det man kan kalde forsigtig optimistisk.
      God bless you George er blevet rasende på ham flere gange og skrev sågar på Stocktwist at han er en shorter, ha-ha, hylende morsomt, at nogle bliver dybt fornærmet hvis man skriver negativt om en aktie er vildt grinagtigt, jeg læser faktisk de negative posts lidt mere nøje så man ikke selv bliver alt for selvsikker og sågar måske overveje sin position hvis den negative post er bekymrende.

      Man kan jo ikke basere sine investeringer på at folk gejler hinanden helt vildt op.

      1 Reply Last reply
      5
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #408

        Anavex Ja - Tråden er blevet for lang.

        Tænker at lave en ny tråd indenfor de næste dage, selvom der ikke skulle komme nyheder.

        Har desværre været hænget ekstrem meget op den seneste tid, da jeg arbejder indenfor energisektoren - så behøver jeg hvis ikke at uddybe nærmere!!!

        Investering i Biotek er meget risikofyldt, dette gælder også for Anavex.
        Vi kan ikke gøre andet end afvente data og det tager bare den tid det tager.
        TLD tager min.3-5 mdr. for AD, så vi er snart indenfor målområdet.
        Det eneste vi kan støtte os på, er alle de udelukkende positive data/forskning man har fremvist indtil nu og så de udtalelser ledelsen giver os. Samtidig har bl.a. FDA, der jo har set samme data givet deres positive tilkendegivelser i form af forskellige designations fasttrack mm. - bivirkningsprofilen i samtlige forsøg er også blevet godkendt af eksterne myndigheder.
        De relative få analytikere, der burde have en baggrund for at vurderer casen, estimerer et kursmål på ca. 40 $ - tiden vil vise om disse eller et gennem manipuleret aktiemarkedet får ret.

        I sidste ende tæller kun resultaterne i afgørende fase 3 forsøg og det kan kun være op til den enkelte at vurderer, hvor stor risiko man tør at løbe.

        Læser meget mindre på IHUB, som efterhånden har udviklet sig til lidt af en hysterisk hønsegård med personangreb mm.
        Der er dog meget dygtige skribenter, der godt kan analyserer konkrete data, når vi forhåbentlig meget snart får nogle igen.

        Jeg tror dog stadig fuld og fast på casen, men kan ikke afvise, at jeg ville tage lidt af toppen ved en større stigning, vi har jo kun for ofte set, at selv rigtig gode data kan fordrejes af div. elementer!

        1 Reply Last reply
        8
        • F Offline
          F Offline
          Fandel
          wrote on sidst redigeret af
          #409

          Fint skriv Tasso1

          1 Reply Last reply
          3
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #410

            Anavex...MayoMobile, som vi også har med på PI, er kommet med denne vigtige post på Ihub

            Link Preview Image
            Anavex Life Sciences Corp (AVXL): My Expectation for CTAD 2022 1. Late...

            MayoMobile: My Expectation for CTAD 2022 1. Late breaking abstract submitted and reflected on CTAD webpage in the first few weeks of October. 2. Stellar dat...

            favicon

            InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

            Han har sat sig ind i tingene og mere end måske alle andre.

            Hans påstand er at også de pts med APOE-4 varianten kommer positivt ud af det offentliggjorte fase 2a forsøg.

            Det har jeg ikke kunne se på kurverne, men peer review artiklen om forsøget viser, at over tid forbedres også disses tilstand med en sandsynlighed på p<0,0001 som jeg lige husker.

            MayoMobile må meget gerne rette mig !!!

            En ting er sikkert og det er at selv en halmstrå af signaler der forbedrer blot 10-20% af pts tilstand kan være meget værd for aktionærerne.

            Med den store mængde data man har på hver pts vil det nok være muligt, at identificere de pts der vil have gavn af blacamesine. Dermed vil blot 20% respondere guld værd. Myndighederne skal kun bruge penge på pts der har gavn af behandlingen....

            Men det er biotek så der er jo ikke garanti, men dog god sandsynlighed 😉

            1 Reply Last reply
            4
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #411

              Det bliver vildt spændende...

              1 Reply Last reply
              2
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #412

                Indsidder rykker godt

                106308_9F470460_4E48_4C1D_B05C_C6405909DD60.jpeg

                1 Reply Last reply
                1
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #413

                  Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

                  Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

                  Mindre vil også være en succes.

                  Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

                  Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

                  1 Reply Last reply
                  7
                  • M Offline
                    M Offline
                    Makingmoney
                    wrote on sidst redigeret af
                    #414

                    Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #415

                      Anavex...next apple.

                      Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.

                      Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%

                      Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine

                      https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
                      Nogen drømmer stort 🙂

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • F Offline
                        F Offline
                        Fandel
                        wrote on sidst redigeret af
                        #416

                        Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • M Offline
                          M Offline
                          Makingmoney
                          wrote on sidst redigeret af
                          #417

                          Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

                          God weekend

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • F Offline
                            F Offline
                            Fandel
                            wrote on sidst redigeret af
                            #418

                            Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #419

                              Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

                              Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

                              God weekend herfra.

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • M Offline
                                M Offline
                                Makingmoney
                                wrote on sidst redigeret af
                                #420

                                Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

                                1 Reply Last reply
                                5
                                • T Offline
                                  T Offline
                                  Thorkild01
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #421

                                  "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

                                  Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #422

                                    Anavex Har indtil den 30. sep. med "Late Breaking" på CTAD nov./dec 2022.

                                    Iflg. IHUB:

                                    CTAD abstract submission deadline - Fri. Sept. 30
                                    CTAD presenting author registration deadline - Mon. Oct. 10

                                    Forudsat at Anavex har data fra AD fase 2/3 forsøget her 3 mdr. efter afslutning i juni, så har Anavex indtil fredag den 30. sep. til at ansøge/at blive optaget som evt. "Late Breaking" indslag på CTAD.
                                    Dette kræver selvfølgelig også, at CTAD komiteen mener, at resultaterne er gode nok til at opfylde kriterierne.

                                    Håber at kunne starte en ny tråd med en annoncering af CTAD deltagelse med AD resultater en af de kommende dage.
                                    Andre selskaber er begyndt at annoncerer deres deltagelse på CTAD.

                                    Det ville kunne starte en større interesse og forventning til et positivt udfald på AD forsøget - for hvem går på CTAD i "Late Breaking" med fejlede resultater!
                                    Anavex var på CTAD i 2021 med deres PDD resultater, selvom det egentlig er forbeholdt Alzheimer relateret forskning.

                                    Spørgsmålet er bare, om Anavex kan nå at få min. AD TLD inden fristen?

                                    1 Reply Last reply
                                    7
                                    • T Offline
                                      T Offline
                                      Thorkild01
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #423

                                      Bioartic er p.t. oppe 152% efter offentliggørelsen af Esais' AD data som viser en reduktions effekt på 27%. Hvor stor vil stigningen mon blive, hvis/når AVXL kommer med data som har en endnu større effekt? 🙂

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • BudweisB Offline
                                        BudweisB Offline
                                        Budweis
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #424

                                        Link Preview Image
                                        Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer’s disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                                        Stockholm, September 28, 2022 – BioArctic AB’s (publ) (Nasdaq Stockholm: BIOA B) partner Eisai

                                        favicon

                                        News Powered by Cision (news.cision.com)

                                        Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer's disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • K Offline
                                          K Offline
                                          Kyed01
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #425

                                          Jeg tror at Anavex's data bliver bedre end 27% bremsning i AD.
                                          Vi har jo disse så kaldte "super responders" som får det bedre, så hvis ca 20% på den høje dose for det bedre burde det blive et home run for Anavex.
                                          Resten på den høje dose får vel en næsten 100% bremsning i sygdommen? Okay gaetvaerk fra min side!

                                          Glemte at nævne bi-effekterne, her står 2-73 fra Anavex også meget stærkere med næsten ingen, det kan FDA rigtigt godt lide!

                                          Håber at vi kommer med til CTAD men okay hvis dataene er ikke klar, så er de ikke klar.

                                          Pre-market:

                                          AVXL: 4%
                                          SAVA: 12%
                                          BIIB: 42%

                                          Frankfurt:
                                          EISAI: 64%

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger