Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kyed01
    wrote on sidst redigeret af
    #394

    Milito , nej det er det i høj grad ikke efter min og mange andres mening, du bliver nødt til at researche mere, check bla Ihub, et af de mest debatterede firmaer der.

    Okay nok om NWBO.

    Anavex sluttede ugen i over 10$ så det er da dejligt.

    Lidt mere nyt om Anavex:

    We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let's look forward to their sharing.

    Link Preview Image
    #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #baw #chinamarket #drug #development #experience… | MSQ Ventures

    We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let’s look forward to their sharing. Register for attending this event now: https://lnkd.in/e6Qkmqtx #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #BAW #chinamarket #drug #development #experience #share #healthcare #raredisease #biopharma #china #oncology #investments #technology #opportunities #business #biotechnology #collaboration #innovation #creativity #immunology #china #crossborder #pharma #management #success #biotech #mentalhealth #neurology

    favicon

    LinkedIn (www.linkedin.com)

    1 Reply Last reply
    5
    • M Offline
      M Offline
      Milito
      wrote on sidst redigeret af
      #395

      Når jeg læser op på NWBO kan jeg se at de længe har været i gang med et fase 3 studie. Første gang i 2006. Så igen i 2015, hvor FDA efterfølgende spærrede det i 2 år. Kommunikationen omkring hvad, hvornår og hvorfor fremgår ufattelig ringe af NWBOs ledelse. Selv er jeg rigelig træt af elendig kommunikation fra andre erfaringer, men derfor undrer det mig alligevel at du ser en case i NWBO. Det kan være at jeg finder lidt tid i aften til at læse lidt mere op. Hustruen er dog sat med terminsdato i morgen, så dagene her bruges primært på lidt andre ting 🙂

      Men enig lad os diskutere Anavex her.

      1 Reply Last reply
      2
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #396

        Så opstod muligheden igen, mon ikke vi går under 9$ I dag eller i morgen.... Market generelt er ikke noget at skrive hjem om, 1 grøn så alle lige trykker på købsknappen, og derefter 4 røde, så kaster alle deres depoter, derefter forfra osv.

        tror ikke resten af året bliver særligt opløftende på markederne generelt, der skal styr på Putin og hermed energikrisen før det lysner. 30% kontant her.

        Mvh

        1 Reply Last reply
        1
        • M Offline
          M Offline
          Makingmoney
          wrote on sidst redigeret af
          #397

          Anavex Når Lane Simonian skal nævnes, skal hende her også. Hun har en objektiv tilgang
          https://seekingalpha.com/article/4541935-anavex-life-sciences-upcoming-readouts-in-alzheimers-and-parkinsons-disease-dementia

          1 Reply Last reply
          4
          • F Offline
            F Offline
            Fandel
            wrote on sidst redigeret af
            #398

            Det var en rigtig fin gennemgang, som jeg tolker som et positivt syn på aktien. Jeg hæftede mig blandt andet ved, at Anavex sikkerhedsprofil, er meget bedre end konkurrenternes. Venter med spænding på de første udlægninger.
            Held og lykke til os alle...

            1 Reply Last reply
            2
            • K Offline
              K Offline
              Kyed01
              wrote on sidst redigeret af
              #399

              Den meget kompetente Investor2014 på Ihub var ikke imponeret over artiklen, hvortil MayoMobile svarer: Yup, this article was a raggedy piece of garbage imo.

              Well lad os vente på AD2/3 data, forhåbentlig er de gode men jeg er ikke helt så positiv som jeg har været før, ved ikke rigtigt hvorfor?

              Jeg vil i hvert fald sælge ud ca 20-30% hvis der kommer en kraftig stigning før data så jeg er dækket ind hvis det hele falder på gulvet, jeg er meget kraftigt inde her, ret overvægtet for at sige det mildt og aerger mig meget over at jeg ikke solgte da den var oppe at vende ved 30$. Investor2014 solgte det hele og købte ind igen senere og hans aktier er "gratis" nu.

              Ak ja man skal lære så længe man lever og grådighed på aktie marked kommer man ikke langt med og man er heller jo ikke "gift" med firmaet, ha-ha.

              1 Reply Last reply
              2
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #400

                Mine er også gratis, heldigvis
                .... tror du mister lidt troen, fordi det virker som om, at der hele tiden dukker lige ved og næsten artikler/PM op, men ikke noget med rigtig kød, det som om det trækkes i langdrag, og man bare ikke vil levere data som alle og enhver kan læse som positivt, og ikke mindst kan forstå.

                En video her, en mus der osv. jeg er lidt undrende over tidshorisonten på data, bevist om at Corona har forlænget indr. af test/forsøgspersoner, men stadigvæk virker det bevidst/ubevidst, som om at man skubber tiden.

                Det okay at tvivle, og det gør jeg også selv lidt, og det sundt, så bliver man knap så skuffer hvis det hele er luftkasteller.

                Jeg skal dog ingen steder, jeg er med hele vejen...

                Man kan jo håbe på at den laver klassikeren, når man mindst tro på casen, og har lagt papiret i skuffen, så sker det man havde forvente første gang man investeret i papiret, og alt tvivl er gjort til skamme.

                Kom så anavex, too The moooooooon ->

                Mvh

                Torben

                Ps. Trader lidt i denne, det samme med amtd Gevo muln osv.

                1 Reply Last reply
                6
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123
                  wrote on sidst redigeret af
                  #401

                  Glemte lige at: indsidder køb også er en kæmpe tilkendegivelse over for aktionærene, og er i denne casen en ikke eksisterende begivenhed, tror jeg på at ledelse og ansatte kun er interesseret i kuren, og ikke kroner njaaaa.

                  Kunne være fedt at se noget tilsvarende i anavex, som i en del andre cases.

                  Mvh

                  106233_00243F8B_A546_4D46_96E2_5ADA61544BE7.jpeg

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • P Offline
                    P Offline
                    poppelkongen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #402

                    Så kom der lidt gode nyheder vedrørende. Patent. SÅ skal ikke have en tråd tak .den her 6 måneder gammel nu

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • F Offline
                      F Offline
                      Fandel
                      wrote on sidst redigeret af
                      #403

                      Ja poppelkongen det er da gode nyheder. Såer det på plads.

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • K Offline
                        K Offline
                        Kyed01
                        wrote on sidst redigeret af
                        #404

                        Alzheimer's disease: major drug trial results to watch in 2022 and beyond

                        Fin artikel om AD og Anavex er prominent nævnt fordi de bruger en anden metode end de 3 andre nævnte pharma giganter som alle bruger Amyloid beta metoden.

                        Because the Sigma-1 receptor is a drastically new target in AD, Perry says the upcoming results will be key to determining if this approach could work: "This new target is promising, but the proof is in the pudding."

                        Link Preview Image
                        Page not found - Clinical Trials Arena

                        favicon

                        Clinical Trials Arena (www.clinicaltrialsarena.com)

                        1 Reply Last reply
                        6
                        • E Offline
                          E Offline
                          elssan
                          wrote on sidst redigeret af
                          #405

                          God artikel, Kyed. Men den bidrager også lidt til usikkerheden, ligesom flere andre links. Håber på Tasso snart kommer med et skriv, der får troen på Anavex tilbage på sporet i denne lange ventetid.

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • M Offline
                            M Offline
                            Makingmoney
                            wrote on sidst redigeret af
                            #406

                            Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.

                            Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.

                            Pøj Pøj til os

                            1 Reply Last reply
                            5
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kyed01
                              wrote on sidst redigeret af
                              #407

                              Fuldt ud enig MM.

                              Selvom mange skriver positivt om 2-73 er der overhovet ikke sikkert at det virker så godt godt som mange tror, har som MM sagde ikke noget med casen at gøre overhovet hvad vi/andre siger, det er kun resultaterne (data/endpoints meet) der tæller.

                              Det er derfor jeg rigtigt godt kan lide Investor2014 posts på Ihub, han er det man kan kalde forsigtig optimistisk.
                              God bless you George er blevet rasende på ham flere gange og skrev sågar på Stocktwist at han er en shorter, ha-ha, hylende morsomt, at nogle bliver dybt fornærmet hvis man skriver negativt om en aktie er vildt grinagtigt, jeg læser faktisk de negative posts lidt mere nøje så man ikke selv bliver alt for selvsikker og sågar måske overveje sin position hvis den negative post er bekymrende.

                              Man kan jo ikke basere sine investeringer på at folk gejler hinanden helt vildt op.

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #408

                                Anavex Ja - Tråden er blevet for lang.

                                Tænker at lave en ny tråd indenfor de næste dage, selvom der ikke skulle komme nyheder.

                                Har desværre været hænget ekstrem meget op den seneste tid, da jeg arbejder indenfor energisektoren - så behøver jeg hvis ikke at uddybe nærmere!!!

                                Investering i Biotek er meget risikofyldt, dette gælder også for Anavex.
                                Vi kan ikke gøre andet end afvente data og det tager bare den tid det tager.
                                TLD tager min.3-5 mdr. for AD, så vi er snart indenfor målområdet.
                                Det eneste vi kan støtte os på, er alle de udelukkende positive data/forskning man har fremvist indtil nu og så de udtalelser ledelsen giver os. Samtidig har bl.a. FDA, der jo har set samme data givet deres positive tilkendegivelser i form af forskellige designations fasttrack mm. - bivirkningsprofilen i samtlige forsøg er også blevet godkendt af eksterne myndigheder.
                                De relative få analytikere, der burde have en baggrund for at vurderer casen, estimerer et kursmål på ca. 40 $ - tiden vil vise om disse eller et gennem manipuleret aktiemarkedet får ret.

                                I sidste ende tæller kun resultaterne i afgørende fase 3 forsøg og det kan kun være op til den enkelte at vurderer, hvor stor risiko man tør at løbe.

                                Læser meget mindre på IHUB, som efterhånden har udviklet sig til lidt af en hysterisk hønsegård med personangreb mm.
                                Der er dog meget dygtige skribenter, der godt kan analyserer konkrete data, når vi forhåbentlig meget snart får nogle igen.

                                Jeg tror dog stadig fuld og fast på casen, men kan ikke afvise, at jeg ville tage lidt af toppen ved en større stigning, vi har jo kun for ofte set, at selv rigtig gode data kan fordrejes af div. elementer!

                                1 Reply Last reply
                                8
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #409

                                  Fint skriv Tasso1

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #410

                                    Anavex...MayoMobile, som vi også har med på PI, er kommet med denne vigtige post på Ihub

                                    Link Preview Image
                                    Anavex Life Sciences Corp (AVXL): My Expectation for CTAD 2022 1. Late...

                                    MayoMobile: My Expectation for CTAD 2022 1. Late breaking abstract submitted and reflected on CTAD webpage in the first few weeks of October. 2. Stellar dat...

                                    favicon

                                    InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

                                    Han har sat sig ind i tingene og mere end måske alle andre.

                                    Hans påstand er at også de pts med APOE-4 varianten kommer positivt ud af det offentliggjorte fase 2a forsøg.

                                    Det har jeg ikke kunne se på kurverne, men peer review artiklen om forsøget viser, at over tid forbedres også disses tilstand med en sandsynlighed på p<0,0001 som jeg lige husker.

                                    MayoMobile må meget gerne rette mig !!!

                                    En ting er sikkert og det er at selv en halmstrå af signaler der forbedrer blot 10-20% af pts tilstand kan være meget værd for aktionærerne.

                                    Med den store mængde data man har på hver pts vil det nok være muligt, at identificere de pts der vil have gavn af blacamesine. Dermed vil blot 20% respondere guld værd. Myndighederne skal kun bruge penge på pts der har gavn af behandlingen....

                                    Men det er biotek så der er jo ikke garanti, men dog god sandsynlighed 😉

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #411

                                      Det bliver vildt spændende...

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #412

                                        Indsidder rykker godt

                                        106308_9F470460_4E48_4C1D_B05C_C6405909DD60.jpeg

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #413

                                          Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

                                          Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

                                          Mindre vil også være en succes.

                                          Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

                                          Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger