Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • F Offline
    F Offline
    Fandel
    wrote on sidst redigeret af
    #388

    Det er virkelig positivt Tasso1...

    1 Reply Last reply
    5
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #389

      Anavex. På hos HC Wainwright 12.-14. sep.

      Desværre kun for større investorer.
      Både fysisk og virtuel, samt mulighed for 1 on 1 møder - måske det kan få flere større spillere til at investerer og dermed give en positiv afsmitning på kursen.
      Der er stadig mange, der end ikke kender til eksistensen af Anavex. Og med AD data inden for relativ kort tid, så må der absolut være nogle nye investorer, der måske vil med på vognen.
      I "gl. dage" ville der være et naturligt opløb op til så vigtige data, men mange ting har ændret sig og "gamet" er blevet meget mere udspekuleret og manipuleret.

      Link Preview Image
      Page not found | Anavex Life Sciences

      favicon

      Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

      1 Reply Last reply
      7
      • P Offline
        P Offline
        poppelkongen
        wrote on sidst redigeret af
        #390

        Hold da op en laaaaaaaaaaaang tråd der må snart komme nogle nyheder,så vi kan få en ny

        1 Reply Last reply
        7
        • T Offline
          T Offline
          Thorkild01
          wrote on sidst redigeret af
          #391

          Ang. kursen som p.t. synes TOTALT resistent over for hvad der normalt må betragtes som positive nyheder.

          Måske skulle man blot forsøge at plagiere "bedstemor" fra Annovis, der igår udsendte en pressemeddelelse indeholdende en pipeline update, og aktien steg ca. 20%, 🙂 se
          https://finance.yahoo.com/quote/ANVS?p=ANVS&.tsrc=fin-srch

          1 Reply Last reply
          3
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01
            wrote on sidst redigeret af
            #392

            Ha-ha Thorkild, de små bio tech er meget votale for at sige det mildt, hvis man kigger på et års grafen kan man se at de er raslet ned fra over 30$ men er helt enig i at AVXL burde værre over mindst 20-25$ på forventning af AD data men vi må håbe at raketten bliver startet snart.

            Jeg kan se at "Fireman" på Ihub har solgt meget ud af hans AVXL og gået kraftigt ind i NWBO (hans største investering nogen sinde i en enkelt aktie).
            Han skrev at han tjente 1.13mill $ på AVXL sidste år ifølge ham selv!
            Jeg kan godt lide ham Fireman, han posts er helt nede på jorden og han har "næse for det" er mit indtryk.
            Jeg er også ret kraftigt inde i NWBO (ca 40% af AVXL) men ikke på bekostning af mine Anavex aktier, jeg har fulgt den meget nøje over de sidste 2-3 måneder og synes det ser rigtigt godt ud, de har været i forsøg i 18 år med deres DCvax, yes 18 år sgu, så vi skal ikke pive for meget her på tråden, ha-ha.
            Ironisk nok er mine 2 største biotech investeringer nogle af Adam Frankensteins kæp heste!! Jeg er ret ligeglad med hvad idioten skriver men han er en irriterende karl!

            Tråden her er meget lang som før nævnt, lad os håbe at der snart kommer en "milestone" nyhed så Tasso kan åbne en ny tråd.

            1 Reply Last reply
            6
            • M Offline
              M Offline
              Milito
              wrote on sidst redigeret af
              #393

              På Northwest Biotherapeutics hjemmeside er seneste video fra 2019. Er det ikke en døende patient?

              1 Reply Last reply
              2
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #394

                Milito , nej det er det i høj grad ikke efter min og mange andres mening, du bliver nødt til at researche mere, check bla Ihub, et af de mest debatterede firmaer der.

                Okay nok om NWBO.

                Anavex sluttede ugen i over 10$ så det er da dejligt.

                Lidt mere nyt om Anavex:

                We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let's look forward to their sharing.

                Link Preview Image
                #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #baw #chinamarket #drug #development #experience… | MSQ Ventures

                We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let’s look forward to their sharing. Register for attending this event now: https://lnkd.in/e6Qkmqtx #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #BAW #chinamarket #drug #development #experience #share #healthcare #raredisease #biopharma #china #oncology #investments #technology #opportunities #business #biotechnology #collaboration #innovation #creativity #immunology #china #crossborder #pharma #management #success #biotech #mentalhealth #neurology

                favicon

                LinkedIn (www.linkedin.com)

                1 Reply Last reply
                5
                • M Offline
                  M Offline
                  Milito
                  wrote on sidst redigeret af
                  #395

                  Når jeg læser op på NWBO kan jeg se at de længe har været i gang med et fase 3 studie. Første gang i 2006. Så igen i 2015, hvor FDA efterfølgende spærrede det i 2 år. Kommunikationen omkring hvad, hvornår og hvorfor fremgår ufattelig ringe af NWBOs ledelse. Selv er jeg rigelig træt af elendig kommunikation fra andre erfaringer, men derfor undrer det mig alligevel at du ser en case i NWBO. Det kan være at jeg finder lidt tid i aften til at læse lidt mere op. Hustruen er dog sat med terminsdato i morgen, så dagene her bruges primært på lidt andre ting 🙂

                  Men enig lad os diskutere Anavex her.

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #396

                    Så opstod muligheden igen, mon ikke vi går under 9$ I dag eller i morgen.... Market generelt er ikke noget at skrive hjem om, 1 grøn så alle lige trykker på købsknappen, og derefter 4 røde, så kaster alle deres depoter, derefter forfra osv.

                    tror ikke resten af året bliver særligt opløftende på markederne generelt, der skal styr på Putin og hermed energikrisen før det lysner. 30% kontant her.

                    Mvh

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • M Offline
                      M Offline
                      Makingmoney
                      wrote on sidst redigeret af
                      #397

                      Anavex Når Lane Simonian skal nævnes, skal hende her også. Hun har en objektiv tilgang
                      https://seekingalpha.com/article/4541935-anavex-life-sciences-upcoming-readouts-in-alzheimers-and-parkinsons-disease-dementia

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • F Offline
                        F Offline
                        Fandel
                        wrote on sidst redigeret af
                        #398

                        Det var en rigtig fin gennemgang, som jeg tolker som et positivt syn på aktien. Jeg hæftede mig blandt andet ved, at Anavex sikkerhedsprofil, er meget bedre end konkurrenternes. Venter med spænding på de første udlægninger.
                        Held og lykke til os alle...

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • K Offline
                          K Offline
                          Kyed01
                          wrote on sidst redigeret af
                          #399

                          Den meget kompetente Investor2014 på Ihub var ikke imponeret over artiklen, hvortil MayoMobile svarer: Yup, this article was a raggedy piece of garbage imo.

                          Well lad os vente på AD2/3 data, forhåbentlig er de gode men jeg er ikke helt så positiv som jeg har været før, ved ikke rigtigt hvorfor?

                          Jeg vil i hvert fald sælge ud ca 20-30% hvis der kommer en kraftig stigning før data så jeg er dækket ind hvis det hele falder på gulvet, jeg er meget kraftigt inde her, ret overvægtet for at sige det mildt og aerger mig meget over at jeg ikke solgte da den var oppe at vende ved 30$. Investor2014 solgte det hele og købte ind igen senere og hans aktier er "gratis" nu.

                          Ak ja man skal lære så længe man lever og grådighed på aktie marked kommer man ikke langt med og man er heller jo ikke "gift" med firmaet, ha-ha.

                          1 Reply Last reply
                          2
                          • TDT123T Offline
                            TDT123T Offline
                            TDT123
                            wrote on sidst redigeret af
                            #400

                            Mine er også gratis, heldigvis
                            .... tror du mister lidt troen, fordi det virker som om, at der hele tiden dukker lige ved og næsten artikler/PM op, men ikke noget med rigtig kød, det som om det trækkes i langdrag, og man bare ikke vil levere data som alle og enhver kan læse som positivt, og ikke mindst kan forstå.

                            En video her, en mus der osv. jeg er lidt undrende over tidshorisonten på data, bevist om at Corona har forlænget indr. af test/forsøgspersoner, men stadigvæk virker det bevidst/ubevidst, som om at man skubber tiden.

                            Det okay at tvivle, og det gør jeg også selv lidt, og det sundt, så bliver man knap så skuffer hvis det hele er luftkasteller.

                            Jeg skal dog ingen steder, jeg er med hele vejen...

                            Man kan jo håbe på at den laver klassikeren, når man mindst tro på casen, og har lagt papiret i skuffen, så sker det man havde forvente første gang man investeret i papiret, og alt tvivl er gjort til skamme.

                            Kom så anavex, too The moooooooon ->

                            Mvh

                            Torben

                            Ps. Trader lidt i denne, det samme med amtd Gevo muln osv.

                            1 Reply Last reply
                            6
                            • TDT123T Offline
                              TDT123T Offline
                              TDT123
                              wrote on sidst redigeret af
                              #401

                              Glemte lige at: indsidder køb også er en kæmpe tilkendegivelse over for aktionærene, og er i denne casen en ikke eksisterende begivenhed, tror jeg på at ledelse og ansatte kun er interesseret i kuren, og ikke kroner njaaaa.

                              Kunne være fedt at se noget tilsvarende i anavex, som i en del andre cases.

                              Mvh

                              106233_00243F8B_A546_4D46_96E2_5ADA61544BE7.jpeg

                              1 Reply Last reply
                              2
                              • P Offline
                                P Offline
                                poppelkongen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #402

                                Så kom der lidt gode nyheder vedrørende. Patent. SÅ skal ikke have en tråd tak .den her 6 måneder gammel nu

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #403

                                  Ja poppelkongen det er da gode nyheder. Såer det på plads.

                                  1 Reply Last reply
                                  2
                                  • K Offline
                                    K Offline
                                    Kyed01
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #404

                                    Alzheimer's disease: major drug trial results to watch in 2022 and beyond

                                    Fin artikel om AD og Anavex er prominent nævnt fordi de bruger en anden metode end de 3 andre nævnte pharma giganter som alle bruger Amyloid beta metoden.

                                    Because the Sigma-1 receptor is a drastically new target in AD, Perry says the upcoming results will be key to determining if this approach could work: "This new target is promising, but the proof is in the pudding."

                                    Link Preview Image
                                    Page not found - Clinical Trials Arena

                                    favicon

                                    Clinical Trials Arena (www.clinicaltrialsarena.com)

                                    1 Reply Last reply
                                    6
                                    • E Offline
                                      E Offline
                                      elssan
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #405

                                      God artikel, Kyed. Men den bidrager også lidt til usikkerheden, ligesom flere andre links. Håber på Tasso snart kommer med et skriv, der får troen på Anavex tilbage på sporet i denne lange ventetid.

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Makingmoney
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #406

                                        Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.

                                        Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.

                                        Pøj Pøj til os

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • K Offline
                                          K Offline
                                          Kyed01
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #407

                                          Fuldt ud enig MM.

                                          Selvom mange skriver positivt om 2-73 er der overhovet ikke sikkert at det virker så godt godt som mange tror, har som MM sagde ikke noget med casen at gøre overhovet hvad vi/andre siger, det er kun resultaterne (data/endpoints meet) der tæller.

                                          Det er derfor jeg rigtigt godt kan lide Investor2014 posts på Ihub, han er det man kan kalde forsigtig optimistisk.
                                          God bless you George er blevet rasende på ham flere gange og skrev sågar på Stocktwist at han er en shorter, ha-ha, hylende morsomt, at nogle bliver dybt fornærmet hvis man skriver negativt om en aktie er vildt grinagtigt, jeg læser faktisk de negative posts lidt mere nøje så man ikke selv bliver alt for selvsikker og sågar måske overveje sin position hvis den negative post er bekymrende.

                                          Man kan jo ikke basere sine investeringer på at folk gejler hinanden helt vildt op.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger