Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #379

    Anavex...Præsentation af Kaufmann i Rett (Canadisk rett organisation)
    https://youtu.be/ZZvPIFcrRFI

    London og Canada åbner eller har åbnet sites. Så nu er den endelige rekruttering begyndt til Excellence studiet, der tager 12 uger.

    Vi skal nok være heldige, hvis vi ser data i år. Men Kaufmann sagde dag, at de arbejdede med stringente timelines.

    God interesse fra deltagerne i at melde deres rett børn ind i studiet.

    Kaufmann sagde afslutningsvist, at hans motivation for at arbejde i Anavex var, at han besluttede sig for at skulle være en del af noget der kunne gøre en forskel - noget i den retning og meget opløftende for rett pts og investorer.

    1 Reply Last reply
    11
    • F Offline
      F Offline
      Fandel
      wrote on sidst redigeret af
      #380

      Meget meget spændende Solsen...

      1 Reply Last reply
      4
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #381

        Vi er på vej mod mit supplerings område, desværre 😞
        Tror jeg forsøger med første skud omkring 8,6-8,3 og næsten gang omkring de 8

        Det bare som sidegevinst, mens vi afventer et eller andet

        Mvh

        1 Reply Last reply
        2
        • V Offline
          V Offline
          vestasfan
          wrote on sidst redigeret af
          #382

          Fra FB; https://www.facebook.com/AnnelisesArmy

          1 Reply Last reply
          2
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #383

            Anavex Annelise i RETT - for os der ikke har FB.

            Annelise er som tidligere nævnt datter af formanden for RETT.org AUS og ham der fik Anavex og 2-73 til AUS - vi ved hun får 2-73 i et OLE forsøg.
            For en sygdom, som ellers kun går en vej, så virker det meget overbevisende, at hun endda oplever fremskridt - over en 3-4 årig periode.
            2-73 må alt andet lige spille en rolle i hendes fremskridt - træning og omsorg alene har også en stor betydning, men tror ikke ligefrem at det kan give en regenerering af RETT.

            A snippet of our day. Thank to to all who have helped make today a success.

            In 2018 Annelises scoliosis worsened and it was no longer safe for Annelise to be out of her wheelchair at school. 2018 was also the year Annelise had her first back surgery and lost her ability to walk independantly.
            It has been 4 years since Annelise was able to walk around her school, UNTIL TODAY!
            I am so incredibly proud of Annelise, The first few laps where with the assistance of her walker and she finished off with a final lap with just mum helping. This inspiring young lady bought some to tears to see her reach this accomplishment. Annelise was overjoyed and indeed was so proud of herself.
            In the past 4 years to reach this goal we have had a lot of help to get Annelise to where she is today, from her surgeon, her therapist, medications including Anavex 2-73 and most of all the love and support from our friends and family. annelise im so happy you stood tall today, you where so proud of yourself and so you should be, In the end all the hard work comes down to you. Your strength will and determination shone today. I am so proud of you.

            1 Reply Last reply
            7
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #384

              Det er en dejlig historie.

              1 Reply Last reply
              4
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #385

                Smider en ordre ind i åbningen, den rammer mit target, om det fordi der er kommet data fra BIVI er ikke til at vide

                Access to this page has been denied

                px-captcha

                favicon

                (seekingalpha.com)

                Mvh

                1 Reply Last reply
                3
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123
                  wrote on sidst redigeret af
                  #386

                  Ser ikke ud til at min ordre bliver eksekveret i dag, selv man kan aldrig vide med avxl. Den har flere gange været i stort plus, men lukket i minus...

                  Håber dog ikke den ordre kommer hjem, og at vi snart kan begynde at se grønne dage, og rigtig mange i træk

                  På forhånd tak 😉

                  Mvh

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user
                    wrote on sidst redigeret af
                    #387

                    Anavex. SA Lane Simonian meget positiv på Anavex!

                    Han ser 2-73 som det bedste bud på en behandling i Alzheimer!
                    Nu er det over 2 mdr. siden forsøget blev afsluttet her i juni.
                    Om max knap 3 mdr. kender vi og resten af verden svaret - TLD måske noget før og detaljer på CTAD slut december 2022.

                    Access to this page has been denied

                    px-captcha

                    favicon

                    (seekingalpha.com)

                    The main take away for investors is that based on its likely efficacy and safety the FDA will probably grant Anavex's blarcamesine accelerated approval.

                    For the time being at least, this leaves Anavex's blarcamesine as the best current hope for the near stabilization of Alzheimer's disease over the long-term. Results from Anavex's 48 weeks phase 2b/3 trial may be known late in the Fall. It is possible that the company will be able to present the results at the CTAD conference in late November and early December. The pattern of early improvement in some patients that carried all the way through to 109 weeks should be replicated in a much larger trial at 48 weeks. From there even without U.S. trial centers, the FDA should grant accelerated approval, allowing for the sale of the drug, but with continued testing, with U.S. sites, over longer periods of time. Nothing is for certain, but all of this should give long-time investors in the company considerable optimism and perhaps draw a few new investors before the release of trial results.

                    1 Reply Last reply
                    8
                    • F Offline
                      F Offline
                      Fandel
                      wrote on sidst redigeret af
                      #388

                      Det er virkelig positivt Tasso1...

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user
                        wrote on sidst redigeret af
                        #389

                        Anavex. På hos HC Wainwright 12.-14. sep.

                        Desværre kun for større investorer.
                        Både fysisk og virtuel, samt mulighed for 1 on 1 møder - måske det kan få flere større spillere til at investerer og dermed give en positiv afsmitning på kursen.
                        Der er stadig mange, der end ikke kender til eksistensen af Anavex. Og med AD data inden for relativ kort tid, så må der absolut være nogle nye investorer, der måske vil med på vognen.
                        I "gl. dage" ville der være et naturligt opløb op til så vigtige data, men mange ting har ændret sig og "gamet" er blevet meget mere udspekuleret og manipuleret.

                        Link Preview Image
                        Page not found | Anavex Life Sciences

                        favicon

                        Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                        1 Reply Last reply
                        7
                        • P Offline
                          P Offline
                          poppelkongen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #390

                          Hold da op en laaaaaaaaaaaang tråd der må snart komme nogle nyheder,så vi kan få en ny

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • T Offline
                            T Offline
                            Thorkild01
                            wrote on sidst redigeret af
                            #391

                            Ang. kursen som p.t. synes TOTALT resistent over for hvad der normalt må betragtes som positive nyheder.

                            Måske skulle man blot forsøge at plagiere "bedstemor" fra Annovis, der igår udsendte en pressemeddelelse indeholdende en pipeline update, og aktien steg ca. 20%, 🙂 se
                            https://finance.yahoo.com/quote/ANVS?p=ANVS&.tsrc=fin-srch

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kyed01
                              wrote on sidst redigeret af
                              #392

                              Ha-ha Thorkild, de små bio tech er meget votale for at sige det mildt, hvis man kigger på et års grafen kan man se at de er raslet ned fra over 30$ men er helt enig i at AVXL burde værre over mindst 20-25$ på forventning af AD data men vi må håbe at raketten bliver startet snart.

                              Jeg kan se at "Fireman" på Ihub har solgt meget ud af hans AVXL og gået kraftigt ind i NWBO (hans største investering nogen sinde i en enkelt aktie).
                              Han skrev at han tjente 1.13mill $ på AVXL sidste år ifølge ham selv!
                              Jeg kan godt lide ham Fireman, han posts er helt nede på jorden og han har "næse for det" er mit indtryk.
                              Jeg er også ret kraftigt inde i NWBO (ca 40% af AVXL) men ikke på bekostning af mine Anavex aktier, jeg har fulgt den meget nøje over de sidste 2-3 måneder og synes det ser rigtigt godt ud, de har været i forsøg i 18 år med deres DCvax, yes 18 år sgu, så vi skal ikke pive for meget her på tråden, ha-ha.
                              Ironisk nok er mine 2 største biotech investeringer nogle af Adam Frankensteins kæp heste!! Jeg er ret ligeglad med hvad idioten skriver men han er en irriterende karl!

                              Tråden her er meget lang som før nævnt, lad os håbe at der snart kommer en "milestone" nyhed så Tasso kan åbne en ny tråd.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • M Offline
                                M Offline
                                Milito
                                wrote on sidst redigeret af
                                #393

                                På Northwest Biotherapeutics hjemmeside er seneste video fra 2019. Er det ikke en døende patient?

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kyed01
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #394

                                  Milito , nej det er det i høj grad ikke efter min og mange andres mening, du bliver nødt til at researche mere, check bla Ihub, et af de mest debatterede firmaer der.

                                  Okay nok om NWBO.

                                  Anavex sluttede ugen i over 10$ så det er da dejligt.

                                  Lidt mere nyt om Anavex:

                                  We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let's look forward to their sharing.

                                  Link Preview Image
                                  #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #baw #chinamarket #drug #development #experience… | MSQ Ventures

                                  We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let’s look forward to their sharing. Register for attending this event now: https://lnkd.in/e6Qkmqtx #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #BAW #chinamarket #drug #development #experience #share #healthcare #raredisease #biopharma #china #oncology #investments #technology #opportunities #business #biotechnology #collaboration #innovation #creativity #immunology #china #crossborder #pharma #management #success #biotech #mentalhealth #neurology

                                  favicon

                                  LinkedIn (www.linkedin.com)

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Milito
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #395

                                    Når jeg læser op på NWBO kan jeg se at de længe har været i gang med et fase 3 studie. Første gang i 2006. Så igen i 2015, hvor FDA efterfølgende spærrede det i 2 år. Kommunikationen omkring hvad, hvornår og hvorfor fremgår ufattelig ringe af NWBOs ledelse. Selv er jeg rigelig træt af elendig kommunikation fra andre erfaringer, men derfor undrer det mig alligevel at du ser en case i NWBO. Det kan være at jeg finder lidt tid i aften til at læse lidt mere op. Hustruen er dog sat med terminsdato i morgen, så dagene her bruges primært på lidt andre ting 🙂

                                    Men enig lad os diskutere Anavex her.

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #396

                                      Så opstod muligheden igen, mon ikke vi går under 9$ I dag eller i morgen.... Market generelt er ikke noget at skrive hjem om, 1 grøn så alle lige trykker på købsknappen, og derefter 4 røde, så kaster alle deres depoter, derefter forfra osv.

                                      tror ikke resten af året bliver særligt opløftende på markederne generelt, der skal styr på Putin og hermed energikrisen før det lysner. 30% kontant her.

                                      Mvh

                                      1 Reply Last reply
                                      1
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Makingmoney
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #397

                                        Anavex Når Lane Simonian skal nævnes, skal hende her også. Hun har en objektiv tilgang
                                        https://seekingalpha.com/article/4541935-anavex-life-sciences-upcoming-readouts-in-alzheimers-and-parkinsons-disease-dementia

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • F Offline
                                          F Offline
                                          Fandel
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #398

                                          Det var en rigtig fin gennemgang, som jeg tolker som et positivt syn på aktien. Jeg hæftede mig blandt andet ved, at Anavex sikkerhedsprofil, er meget bedre end konkurrenternes. Venter med spænding på de første udlægninger.
                                          Held og lykke til os alle...

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger