ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Anavex. SA Lane Simonian meget positiv på Anavex!
Han ser 2-73 som det bedste bud på en behandling i Alzheimer!
Nu er det over 2 mdr. siden forsøget blev afsluttet her i juni.
Om max knap 3 mdr. kender vi og resten af verden svaret - TLD måske noget før og detaljer på CTAD slut december 2022.The main take away for investors is that based on its likely efficacy and safety the FDA will probably grant Anavex's blarcamesine accelerated approval.
For the time being at least, this leaves Anavex's blarcamesine as the best current hope for the near stabilization of Alzheimer's disease over the long-term. Results from Anavex's 48 weeks phase 2b/3 trial may be known late in the Fall. It is possible that the company will be able to present the results at the CTAD conference in late November and early December. The pattern of early improvement in some patients that carried all the way through to 109 weeks should be replicated in a much larger trial at 48 weeks. From there even without U.S. trial centers, the FDA should grant accelerated approval, allowing for the sale of the drug, but with continued testing, with U.S. sites, over longer periods of time. Nothing is for certain, but all of this should give long-time investors in the company considerable optimism and perhaps draw a few new investors before the release of trial results.
-
Anavex. På hos HC Wainwright 12.-14. sep.
Desværre kun for større investorer.
Både fysisk og virtuel, samt mulighed for 1 on 1 møder - måske det kan få flere større spillere til at investerer og dermed give en positiv afsmitning på kursen.
Der er stadig mange, der end ikke kender til eksistensen af Anavex. Og med AD data inden for relativ kort tid, så må der absolut være nogle nye investorer, der måske vil med på vognen.
I "gl. dage" ville der være et naturligt opløb op til så vigtige data, men mange ting har ændret sig og "gamet" er blevet meget mere udspekuleret og manipuleret. -
Hold da op en laaaaaaaaaaaang tråd der må snart komme nogle nyheder,så vi kan få en ny
-
Ang. kursen som p.t. synes TOTALT resistent over for hvad der normalt må betragtes som positive nyheder.
Måske skulle man blot forsøge at plagiere "bedstemor" fra Annovis, der igår udsendte en pressemeddelelse indeholdende en pipeline update, og aktien steg ca. 20%,
se
https://finance.yahoo.com/quote/ANVS?p=ANVS&.tsrc=fin-srch -
Ha-ha Thorkild, de små bio tech er meget votale for at sige det mildt, hvis man kigger på et års grafen kan man se at de er raslet ned fra over 30$ men er helt enig i at AVXL burde værre over mindst 20-25$ på forventning af AD data men vi må håbe at raketten bliver startet snart.
Jeg kan se at "Fireman" på Ihub har solgt meget ud af hans AVXL og gået kraftigt ind i NWBO (hans største investering nogen sinde i en enkelt aktie).
Han skrev at han tjente 1.13mill $ på AVXL sidste år ifølge ham selv!
Jeg kan godt lide ham Fireman, han posts er helt nede på jorden og han har "næse for det" er mit indtryk.
Jeg er også ret kraftigt inde i NWBO (ca 40% af AVXL) men ikke på bekostning af mine Anavex aktier, jeg har fulgt den meget nøje over de sidste 2-3 måneder og synes det ser rigtigt godt ud, de har været i forsøg i 18 år med deres DCvax, yes 18 år sgu, så vi skal ikke pive for meget her på tråden, ha-ha.
Ironisk nok er mine 2 største biotech investeringer nogle af Adam Frankensteins kæp heste!! Jeg er ret ligeglad med hvad idioten skriver men han er en irriterende karl!Tråden her er meget lang som før nævnt, lad os håbe at der snart kommer en "milestone" nyhed så Tasso kan åbne en ny tråd.
-
Milito , nej det er det i høj grad ikke efter min og mange andres mening, du bliver nødt til at researche mere, check bla Ihub, et af de mest debatterede firmaer der.
Okay nok om NWBO.
Anavex sluttede ugen i over 10$ så det er da dejligt.
Lidt mere nyt om Anavex:
We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let's look forward to their sharing.
#innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #baw #chinamarket #drug #development #experience… | MSQ Ventures
We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let’s look forward to their sharing. Register for attending this event now: https://lnkd.in/e6Qkmqtx #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #BAW #chinamarket #drug #development #experience #share #healthcare #raredisease #biopharma #china #oncology #investments #technology #opportunities #business #biotechnology #collaboration #innovation #creativity #immunology #china #crossborder #pharma #management #success #biotech #mentalhealth #neurology
LinkedIn (www.linkedin.com)
-
Når jeg læser op på NWBO kan jeg se at de længe har været i gang med et fase 3 studie. Første gang i 2006. Så igen i 2015, hvor FDA efterfølgende spærrede det i 2 år. Kommunikationen omkring hvad, hvornår og hvorfor fremgår ufattelig ringe af NWBOs ledelse. Selv er jeg rigelig træt af elendig kommunikation fra andre erfaringer, men derfor undrer det mig alligevel at du ser en case i NWBO. Det kan være at jeg finder lidt tid i aften til at læse lidt mere op. Hustruen er dog sat med terminsdato i morgen, så dagene her bruges primært på lidt andre ting

Men enig lad os diskutere Anavex her.
-
Så opstod muligheden igen, mon ikke vi går under 9$ I dag eller i morgen.... Market generelt er ikke noget at skrive hjem om, 1 grøn så alle lige trykker på købsknappen, og derefter 4 røde, så kaster alle deres depoter, derefter forfra osv.
tror ikke resten af året bliver særligt opløftende på markederne generelt, der skal styr på Putin og hermed energikrisen før det lysner. 30% kontant her.
Mvh
-
Anavex Når Lane Simonian skal nævnes, skal hende her også. Hun har en objektiv tilgang
https://seekingalpha.com/article/4541935-anavex-life-sciences-upcoming-readouts-in-alzheimers-and-parkinsons-disease-dementia -
Det var en rigtig fin gennemgang, som jeg tolker som et positivt syn på aktien. Jeg hæftede mig blandt andet ved, at Anavex sikkerhedsprofil, er meget bedre end konkurrenternes. Venter med spænding på de første udlægninger.
Held og lykke til os alle... -
Den meget kompetente Investor2014 på Ihub var ikke imponeret over artiklen, hvortil MayoMobile svarer: Yup, this article was a raggedy piece of garbage imo.
Well lad os vente på AD2/3 data, forhåbentlig er de gode men jeg er ikke helt så positiv som jeg har været før, ved ikke rigtigt hvorfor?
Jeg vil i hvert fald sælge ud ca 20-30% hvis der kommer en kraftig stigning før data så jeg er dækket ind hvis det hele falder på gulvet, jeg er meget kraftigt inde her, ret overvægtet for at sige det mildt og aerger mig meget over at jeg ikke solgte da den var oppe at vende ved 30$. Investor2014 solgte det hele og købte ind igen senere og hans aktier er "gratis" nu.
Ak ja man skal lære så længe man lever og grådighed på aktie marked kommer man ikke langt med og man er heller jo ikke "gift" med firmaet, ha-ha.
-
Mine er også gratis, heldigvis
.... tror du mister lidt troen, fordi det virker som om, at der hele tiden dukker lige ved og næsten artikler/PM op, men ikke noget med rigtig kød, det som om det trækkes i langdrag, og man bare ikke vil levere data som alle og enhver kan læse som positivt, og ikke mindst kan forstå.En video her, en mus der osv. jeg er lidt undrende over tidshorisonten på data, bevist om at Corona har forlænget indr. af test/forsøgspersoner, men stadigvæk virker det bevidst/ubevidst, som om at man skubber tiden.
Det okay at tvivle, og det gør jeg også selv lidt, og det sundt, så bliver man knap så skuffer hvis det hele er luftkasteller.
Jeg skal dog ingen steder, jeg er med hele vejen...
Man kan jo håbe på at den laver klassikeren, når man mindst tro på casen, og har lagt papiret i skuffen, så sker det man havde forvente første gang man investeret i papiret, og alt tvivl er gjort til skamme.
Kom så anavex, too The moooooooon ->
Mvh
Torben
Ps. Trader lidt i denne, det samme med amtd Gevo muln osv.
-
Glemte lige at: indsidder køb også er en kæmpe tilkendegivelse over for aktionærene, og er i denne casen en ikke eksisterende begivenhed, tror jeg på at ledelse og ansatte kun er interesseret i kuren, og ikke kroner njaaaa.
Kunne være fedt at se noget tilsvarende i anavex, som i en del andre cases.
Mvh

-
Så kom der lidt gode nyheder vedrørende. Patent. SÅ skal ikke have en tråd tak .den her 6 måneder gammel nu
-
Alzheimer's disease: major drug trial results to watch in 2022 and beyond
Fin artikel om AD og Anavex er prominent nævnt fordi de bruger en anden metode end de 3 andre nævnte pharma giganter som alle bruger Amyloid beta metoden.
Because the Sigma-1 receptor is a drastically new target in AD, Perry says the upcoming results will be key to determining if this approach could work: "This new target is promising, but the proof is in the pudding."
-
Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.
Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.
Pøj Pøj til os
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind