Genmab — Juni 2018
-
Dermed ikke sagt, at den ikke rummer muligheder, men det er ikke noget man på nuværende tidspunkt bør indprise.
-
Jeg er også tilfreds, men undlader at regne med noget udover basisforretningen.
-
Aktien er i en negativ trend fordi den har været verdens mest stigende aktie, det medfører at der sidder rigtig mange med store +'er. De skal sælges, vi så Mads Skjern miste tålmodigheden efter 20 mill. rabatten, vi så nogle miste tålmodigheden under shorten og nu ser vi nogle der sælger ovenpå 1 fejlet forsøg ud af 60. Strategien er forskellig hos folk men det kan jo ikke forbavse at folk vil sælge i en aktie der er steget så meget på så kort tid for at gevinstsikre.
-
@Helge - der er jo for så vidt ikke noget nyt i forhold til evt. indprisning af pipelinen i forhold til for et år siden da vi var over 1400. Derimod har der været en lang række gode nyheder. Aktien er ikke blevet mere risikofyldt det sidste år - den er blevet væsentlig mindre risikofyldt. Der har været én substantiel, negativ nyhed som har præget kursen, men som reelt set ikke har betydning for selve selskabet, hvilket understøttes i at mange analytikere end ikke havde værdisat det i kursmålene.
-
R.modsat...Jeg er enig.
-
R.modsat...Jeg læser med hver dag. Ser ikke, at nogen mener at vi har fair value pt.
-
Og så synes jeg at TA-scenariet helt overser, at guld simpelthen kan blive så billigt at det MÅ udløse et købstilbud. Jeg kan ikke tro, at mulige opkøbere har vurderet Genmab og besluttet sig for ikke at købe selskabet pr. definition. Det vil selvfølgelig afhænge af prisen, især de kommende års faste indtægter taget i betragtning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind