Genmab — November 2015
-
Har BB ikke været et desperat fortagende fra dag ét. Jeg mener at tage penge for analyser af én aktie er lidt tyndt og tager slet ikke i betragtning at der kunne være bedere steder at placere sine penge. Det ligner forelskelse eller så har de vitterligt viden vi andre ikke har adgang til! Desuden virker brugen af de grafiske elementer meget useriøst.
-
Han balancerer på grænsen mellem insiderviden og kursmanipulation. Den er ikke helt god, den der...
-
Nu må i lige slappe lidt af.. der bruges meget tydeligt formuleringer som understøtter det Solsen skriver omkring spekulationer. Det er på intet tidspunkt angivelser der tyder på insider information eller noget andet kritisabelt.. Mener generelt ikke at folk uden adgang til arktiklen har noget som helst grundlag for at udtale sig.. Jeg kommer med et par citater der understreger validiteten i det citat Solsen kommer med om "pure speculation"... "..what I THINK happened.."
-
"..I BELIEVE the..."
-
"..My take on these.."
-
"..MAY WELL have.."
-
og indtil flere gange I think / don't think etc..
-
tak for oplysningerne ROI - vi kan jo kun forholde os til de fakta, vi kender
-
sukkeralf - det er lidt et grey area. For købstilbud skal markedet have at vide om, men hvornår er det sonderinger og hvornår er det reelle tilbud. Det er ikke alle henvendelser, der er lige seriøse
-
Prisen har som sådan ikke nogen betydning for, om tilbuddet skal tilgå markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind