Genmab — December 2016
-
-
En definition på fjendtlig overtagelse vil være efterspurgt for hvad skal vi kalde buddene på Actelion for? Der ville jo ikke være nogen grund til bud hvis de på forhånd har sagt pænt nej. Så den med at de spørger pænt inden bud passer vidst ikke helt.........jeg tror ikke på nogen virksomheder ligger i top 5 i verden inden for deres branche ved at være søde, det er hard business og hvis de vil have Genmab så skal de nok "overtale" JDW
-
JJ har jo kikset opkøb tidligere – så mon ikke de går i tænkeboks for at ændre lidt på tankegangen. Det er jo også set tidligere at et opkøb sker selv om der er tætte bånd – så J&J skal ikke vide sig sikre. F.eks. for ca 1,5 år siden da AbbVie købte Pharmacyclics – selv om J&J havde en deal på Imbruvica. Ikke samme deal som for Genmab – men alligevel. Nu hvor topsalget for Darzalex langt overstiger det alle troede for 1,5 år siden – er rationalet for at bud på Genmab steget igen. Når man tager a
-
Jeg siger ikke der kommer et bud - blot at muligheden snart burde afspejles igen. Lige nu er Genmab vurderet ganske pænt - men kun ift kendte og lavthængende frugter. Ikke ud fra det potentiale (herunder også Dara) der med næsten sikkerhed kan anes. Og slet ikke ift et opkøb.
-
Angående Pharmacyclics så mener jeg ikke nødvendigvis at JNJ fejlede - prisen var ekstrem høj, så ej sikkert den investering kunne holde hjem. Desuden var begrundelsen fra Abbvie, at de ville kombinere venetoclax med ibrutinib, så derfor ville de betale denne høje pris.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind