Vi handler efter "NordicStock-metoden"...
-
-
Milito - Tak - Både Scandic Hotels (S-Mid-Cap) & Securitas (S-Large-Cap) - ser rigtig gode ud. Kan dog ikke lokalisere dem på NS' powerpoints... (?) Begge selskaber findes dog i Excel-arket og har YOY ++ i Q4. Begge ser også snart købsklar ud rent teknisk, jf. dine TA. Sætter dem begge på min købs-/observationsliste - tak!
-
Jeg har foretaget et par handler de seneste par dage dog for mindre beløb. Planen er at jeg på den måde kan blive mere tryg ved brug af NordicStocks powerpoint, og forhåbentlig også blive mere disciplineret og træffe beslutninger på et oplyst grundlag. Mit valg er faldet på følgende aktier:
Ambea
Nilfisk holding A/S
RTX A/S
Atlas Copco AB -
Hej Simonster & Cupcake

Det nemmeste er at bruge selve NasdaqOMX børsen for Danmark, Sverige og Finland ... og Oslo Børs for Norge.
Her er linket til NasdaqOMX
https://www.nasdaqomxnordic.com/nyheder/selskabsmeddelelser
Her er linket til Oslo børs
Håber det er en hjælp, ellers skriv eller ring

-
Hej Sjufta

Regnskabstal hentes via de 2 børser ...
Nasdaq OMX (der dækker Danmark, Sverige & Finland)
Oslo Børs (der dækker Norge)Links er her

Nasdaq OMX for Danmark, Sverige & Finland
https://www.nasdaqomxnordic.com/nyheder/selskabsmeddelelserOslo Børs for Norge
https://www.euronext.com/en/search/solr -
God tur Simonster
Jeg var selv på Bahamas i 1993. Jeg var i Nassau og Adelaide Village. Det er nogle vanvittige flotte strande, men vi blev ramt af 2 dage med ret hæftig storm og jeg erindrer at min rejseven og jeg var lidt i tvivl om vores bolig bygget af træ kunne holde til det 
-
Hej Superbrandt
Tallene hentes via de 2 børser der dækker de 4 store nordiske lande:
=======================================
Nasdaq OMX dækker Danmark, Sverige og Finland, og du finder regnskaberne i linket herunder. Brug de 2 drop down menu "Marked" og "Selskaber"
https://www.nasdaqomxnordic.com/nyheder/selskabsmeddelelser
=======================================
For Norge skal du bruge Oslo Børs' hjemmeside:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

