Vi handler efter "NordicStock-metoden"...
-
"Stort set" med udgangspunkt i NordicStock-metoden
1) købte jeg i morges
- Atlas Copco
- Boozt
- Solar* (prematur køb)
- SimCorp* ( do. )
- Svenska Handelsbanken* (do.)
- manglende MACD-købssignal (Jeg øver mig på at være tålmodig - det lykkes desværre ikke i dag...)
2) solgte jeg i går
- H. Lundbeck
- Royal Unibrew
3) holder jeg - mhp. evt. køb/supllering - øje med bl.a. (DK & S)
- cBrain
- Chemometic
- New Wave Group
- Netcompany
- Chr. Hansen
- NKT
- Rockwool
- SP Group (Q 24/3)
- Nilfisk
Jeg følger også forskellige interessant Norske, Finske og Amerikanske aktier, og afventer konto hos Degiro før jeg begynder at handle aktier fra disse lande.
HVAD HAR I MON HANDLET - HVILKE AKTIER HOLDER I MON ØJE MED?
-
-
Milito - Tak - Både Scandic Hotels (S-Mid-Cap) & Securitas (S-Large-Cap) - ser rigtig gode ud. Kan dog ikke lokalisere dem på NS' powerpoints... (?) Begge selskaber findes dog i Excel-arket og har YOY ++ i Q4. Begge ser også snart købsklar ud rent teknisk, jf. dine TA. Sætter dem begge på min købs-/observationsliste - tak!
-
Jeg har foretaget et par handler de seneste par dage dog for mindre beløb. Planen er at jeg på den måde kan blive mere tryg ved brug af NordicStocks powerpoint, og forhåbentlig også blive mere disciplineret og træffe beslutninger på et oplyst grundlag. Mit valg er faldet på følgende aktier:
Ambea
Nilfisk holding A/S
RTX A/S
Atlas Copco AB
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind



