Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #163

    Er du interesseret i Anavex Troldmanden eller er du FUDer ?

    1 Reply Last reply
    4
    • troldmandenT Offline
      troldmandenT Offline
      troldmanden
      wrote on sidst redigeret af
      #164

      Solsen du kender mig godt nok til du kender svaret derpå 🙂 Uden jeg egentlig ved hvad FUDer betyder.

      Men ja jeg pitcher ind med min generelle indsigt i branchen over de 2 sidste årtier.

      At man ser enkelte individer/selskaber blandt både shortere og dem der køber lang, forsøge at manipulere er jo ikke nyt.

      1 Reply Last reply
      4
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #165

        Så kan jeg berolige dig med, at Mayomobile ikke er en af slagsen.

        Fear, Uncertainty, Doubt står FUD for. Og det oplever vi på div fora pga høj shortandel i Anavex.

        Du er selvfølgelig velkommen til at kommentere, men jeg synes din start i går var helt udokumenteret, hvilket jeg beviste med et par links.

        Jeg kan også se, hvor du vil hen med dit spørgsmål i dag. I øvrigt kan du læse af dit link at US ikke er repræsenteret.

        1 Reply Last reply
        7
        • troldmandenT Offline
          troldmandenT Offline
          troldmanden
          wrote on sidst redigeret af
          #166

          Jeg kan så berolige med jeg ikke er short i aktien 🙂

          Jeg står på mål for det jeg har skrevet.

          Ingen tvivl om jeg ikke længere følger branchen med en tættekam som jeg gjorde tidligere. Og der derfor naturligvis også er processer der er blevet opdateret siden da.

          En af dem der var for år tilbage var at FDA krævede amerikanske klinikker hvis et stof skulle godkendes i US. Bla for at sikre der er den rigtig fordeling af patienter på forskellige racer. (samme årsag Japan kræver japanske studier) Så ja derfor jeg studsede over kliniklisten. Kan så forstå FDA må have ændret det tidligere krav

          1 Reply Last reply
          4
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123
            wrote on sidst redigeret af
            #167

            Har smidt den i skuffen, og sat en alarm 🙂 mistede interessen lidt idag, kursudviklngen virker manipulerende
            Faktisk deprimerende latterlig...

            Jeg tror ikke som nogle skriver: kursen falder fordi, nu skal produktion markedsgodkendelse og alt det andet der følger med koste mange penge, rigtig mange penge
            og de hænger ikke på træerne

            Genmab kørte kun en vej efter deres positive data blev fremlagt.

            Der er et eller andet der virker bekymrende, om det anavex selv eller udefrakommende tilfældigheder, det kan jeg ikke rigtig greje/ den bliver shortet rigtig meget
            ( det gjorde Fingerprint også, short havde ret hele vejen ned )

            Jeg håber på en fuldstændig 100% afklaring inden for nærmeste fremtid, hvad er op og hvad er ned, en 100% bekræftelse på at data holde vand som udtalt af anavex.
            (Det regner jeg dog med) der sker nok ikke mere i år, det bedste man så kan håbe på, er at short skrider over i et andet selskab.

            Indtil da, så er det hen i skuffe med dem.

            Og så det bare at vente igen igen

            Dem der er de kloge herinde, har jeg den største respekt for, og tak for at dele jeres viden med os uvidende amatør på dette område BIO ( er dog blevet lidt klogere med tiden pga af jeres viden ) fortsæt endelig jeres fantastiske arbejde.

            Tak tak tak

            Alarm sat til 28$ ( der burde vi mindst være nu )

            Mvh

            Torben

            1 Reply Last reply
            11
            • P Offline
              P Offline
              ProinvestorNEWS
              wrote on sidst redigeret af
              #168

              Julerally på aktiemarkedet? På de sociale aktiemedier og finansmedier bliver der lige nu gættet på livet løs om, hvorvidt vi kommer til at se et julerally i år. Hvad tror Helge Larsen? Og hvorfor? Derudover kommer han ind på Equinor, laksesektoren, Anavex og Genmab.

              1 Reply Last reply
              7
              • DarvinD Offline
                DarvinD Offline
                Darvin
                wrote on sidst redigeret af
                #169

                Kan høre at de fleste har valgt at sidde på hænderne. Selv har jeg valgt at købe. Må indrømme at jeg ikke overhovedet aner om det er klogt. Men syntes bottom Line er positiv, selv om der er slinger i måden de præsenterer.

                I går blev så en pæn og stille grøn dag. Pre market, som jo ikke er et kompas, er i grønt igen idag. Mon bunden er nået?

                Ikke sikkert, men i går satte jeg da en pæn købsordre inden åbning, i 8,34. Tænkte det var lidt vovet, men hov. Den gik igennem ved åbning, hvor jeg fik alle. Køb nr 2 de sidste dage og På sigt er jeg ret sikker på det var et godt køb.

                Nu kan det så være at jeg selv skal til at holde nallerne fra den købsknap. Er mega spændt på dagen i dag 🙂

                Andre der har købt ?

                1 Reply Last reply
                7
                • F Offline
                  F Offline
                  Fandel
                  wrote on sidst redigeret af
                  #170

                  Jep jeg har suppleret...

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #171

                    Jeg har et swing fra 8,5 ellers vil jeg mene jeg har rigeligt fra 2$ som som er freebee 🙂 jeg behøver ikke flere, men et swing her og der 🙂

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • K Offline
                      K Offline
                      klemmensen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #172

                      supplerede også op, dog i forgårs 🙂 Sindsygt billigt - hvis man tror på det. Jeg kan ikke forstå at der ikke bliver skrevet om denne nyhed. Alene af den grund lugter det grimt af manipulation fra større spillere på markedet ... og når Anavex ikke har venner på WS.

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #173

                        Jeg fik også købt lidt flere for at par dage siden.

                        Ærgerligt at man ikke kan følge shortandelen. Tvivler på, at de er blevet færre.

                        Mere fyldestgørende data må komme inden jul. Hvorvidt det ændrer billedet ved jeg ikke, men de 50 mg bliver spændende at se.

                        Gider dårligt at følge kursen 🙂

                        1 Reply Last reply
                        6
                        • B Offline
                          B Offline
                          BioShare
                          wrote on sidst redigeret af
                          #174

                          Vi får tal for shorts i morgen den 9/12 pr. 30/11. Forventningen er også at tallet er mere end de 10 mio (13%). Vi må desværre vente lidt med at se statistikken for 1 december og frem, men mon ikke det er en heftig short der er sat. Jeg har selv suppleret!

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #175

                            Anavex. Når jeg kigger ned over min US portefølje, så er de næste synkront i en stor og støt stigning - undtagen vores kære Anavex, den blev lige stoppet lige da den lige vovede at komme i grønt og presset ned igen.
                            Dette er for mig at se et tydelig tegn på, at udviklingen er kunstig styret - og samtidig er det nok den Aktie med størst potentiale i min portefølje.
                            Havde Biogen præsenteret data som fra 2-73 og Anavex data fra Lecanemab med hjerneblødninger og døde, så havde kursudviklngen set ud som nu, blot med Anavex gående mod kurs nul. Biogen havde måske fordoblet sin værdi.
                            Anavex er en milliard $ trussel mod BP og ville ikke undre mig, hvis Biogen og andre BP`er havde en finger med i dette beskidte spil. Tidligere i år indgik Biogen et forlig, hvor de var anklaget for aggressivt markedsføringsmetoder og indirekte bestikkelse/smørelse til læger for at fremme salget.
                            Der blev ingået et forlig på godt 900 mill. $ - og dette kunne man end ikke se på deres kurs?
                            Der er ikke samme spilleregler for små og store selskaber på børsen.

                            1 Reply Last reply
                            5
                            • TDT123T Offline
                              TDT123T Offline
                              TDT123
                              wrote on sidst redigeret af
                              #176

                              Tasso1 jeg er med dig hele vejen, og det du skriver er helt sikkert og ret sandsynligt meget muligt.

                              Min eneste anke med Anavex lige her og nu, er det oprigtigt og sandfærdigt det der oplyses til market, jeg har personligt ikke en kinamands chance for at kende ægteheden af det oplyste, jeg kan kun forholde og tror på det som i dygtige skribenter nedfælder på tekst, og tusind tak for det, men hvornår kan man 100% være sikkert på at data er som oplyst ?
                              Hvem og hvad skal der til før, at den er 100% vandtæt

                              Hvilket organ skal godkende de fremlagte data, før at det er accepteret af Gud og hver mand, som valide og stensikker ?

                              Da der før har været rod i kurs følsomme information til market
                              Og ingen indsidderkøb/
                              Salg af optioner næsten samtidig som de tildeles
                              Udsættelse af lovet data

                              Alle disse ting, er med til at give en usikkerhed omkring Anavex
                              Deres CEO mfl. og short og alle mulige andre lever højt på denne usikkerhed.

                              Ja vi kommer fra under 2$, det skal man ikke glemme

                              Var det vindmøller eller andet mere håndgribeligt, så var det da til at forstå.

                              Har skrevet det før, jeg skal ingen steder.

                              Mvh

                              Torben

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #177

                                Jeg er ret overbevist om, at Missling ikke øger pengeforbruget før han føler sig på sikker grund.

                                Derfor startes ingen forsøg lige nu.

                                At skulle skaffe penge nu vil være en katastrofe.

                                Vi må stærkt antage, at Missling taler sandt, når vi får data. Ellers er det umuligt at være investor.

                                At tidsfristerne skrider er ærgerligt. Men mon ikke vi ser, at en partneraftale får selskabet til at igangsætte mange forsøg.

                                Mht insiderkøb så er det vel fornuftigt ikke, at risikere egne penge, når man er med på optioner 🙂

                                1 Reply Last reply
                                7
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #178

                                  Mht insiderkøb så er det vel fornuftigt ikke, at risikere egne penge, når man er med på optioner :−)

                                  Plausibelt, og kan selvfølgelig være tanken, men (risikere) jamen der er jo ifølge Missling levet historiske data.

                                  Og ifølge Missling, er aktionærene er vigtig del af virksomheden, det ville jeg mene lyder lidt hult, hvis man ikke selv er investeret i casen.

                                  Men ja, nu leder jeg selvfølgelig efter huller i casen, fordi aktien ikke performe som forventet, hvis jeg troede det hele var varm luft, så var min investering videre og ude på arbejdsmarked.

                                  @Solsen ved du hvordan data bliver verificeret ?

                                  Mvh

                                  Torben

                                  1 Reply Last reply
                                  2
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #179

                                    Der er ikke mange i bestyrelse og ledelse i Genmab der har købt aktier i det åbne marked bortset fra direktøren selv. Mange sælger straks, når de tildeles aktier eller udnytter warrants. Husk de har ikke "vores" hjerte til aktier 🙂

                                    Jeg tror, at data kommer ad et par gange. Først de væsentlige hoveddata og derefter peer review artiklen med alle data.

                                    Førstnævnte håber jeg kunne komme i år.

                                    1 Reply Last reply
                                    5
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #180

                                      Tak Solsen 🙂

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Mitteles
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #181

                                        Ærgerligt at Anavex ikke har haft den samme kursreaktion som Biovie, der også har har vist positive resultater i AD, men synes at blive noget bedre modtaget.....

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #182

                                          Anavex - De er godt klar over, at de ikke skal vente med de samlede resultater til den Peer Review.
                                          Om de når det inden jul bliver nok lidt stramt, tror de arbejder på overtid for at nå det - nu er det også i deres egen hænder.
                                          Er også overbevist om, at vi kan stole på data 100 % TDT.

                                          PDD OLE er vi dog blevet lovet i år, men med Missling tidsregning nok ikke sandsynligt.
                                          Når vi nu er så tæt på nytår, så passer det egentlig skattemæssigt meget godt, hvis vi først får en stigning i starten af 2023.
                                          Mon ikke at vi snart har nået en bund, WS tjener flest penge på udsvingene både op og ned.

                                          BIVI med deres gode fase 2 forsøg på 28 dage i AD/PD, øgede først 50 % på data og faldt så dagen efter 50 % og er nu øget mere end 100 % siden - alt på 4-5 dage, velkommen til biotek.
                                          BIVI har nu ca. halvdelen af MC som Anavex, der har en langt mere fremskreden Pipeline og de skal først igennem et større og længerevarende fase 3 forsøg. ( Har et frimærke i den )
                                          Går dog heller ingen steder med Anavex:)

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger