Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    Hyst
    wrote on sidst redigeret af
    #156

    Ja, 1. og derfor var de jo tvungen til at udsende meddelelsen, og der er jo ikke kommet en rettelse på grund af evt. fejl i statistikken.
    Der er således ikke tale om at tage chancen, men et tvunget valg.

    https://app.quotemedia.com/data/downloadFiling?webmasterId=90423&ref=117096737&type=PDF&symbol=AVXL&companyName=Anavex+Life+Sciences+Corp.&formType=8-K&formDescription=Current+report+pursuant+to+Section+13+or+15(d)&dateFiled=2022-12-02&CK=1314052

    Herudover tror jeg at det samlede antal aktier der holdes i Danmark er forholdsvis beskeden, men alt er jo relativ.

    1 Reply Last reply
    3
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #157

      Husk Anavex ikke er en one trick pony.

      Rett resultater i Q223 ligger ikke langt væk og det ligner for mig, at fda er i gang med at se på data i rett fra de tidligere forsøg.

      Så om godt et års tid er der måske $100 mln i voucher og en godkendelse til Anavex.

      1 Reply Last reply
      5
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #158

        Anavex Værdisætning - alene cashbeholdningen udgør ca. 2 $ af kursen.

        Fratrækkes de 150 mill. $ de har på bogen, værdiansætter markedet Anavex`s fremskreden Pipeline til sølle 500 mill. $ - med vel og mærke udelukkende positive data hidtil i indikationer, hvor der ingen reel behandling er pt - er dette en fair prissætning?

        Link Preview Image

        AXSM har lige haft positive data i et stof, der dæmper urolig adfærd i Alzheimer. Dette udgør langt det største bidrag til deres MC på 3,27 milliarder $ - er dette en fair prissætning, at en dæmpning af følgevirkninger af Alzheimer værdiansættes til ca. 4 X værdien af at kunne bremse og endda reverserer sygdommen (+ PDD, RETT, FRagile X mm.)??

        Link Preview Image
        Axsome (AXSM) Gains as Alzheimer's Agitation Study Meets Goal

        Axsome's (AXSM) phase III ACCORD study evaluating AXS-05 for treating Alzheimer's disease agitation met the primary and key secondary endpoints. Shares rise.

        favicon

        Yahoo Finance (finance.yahoo.com)

        I de + 7 år jeg har været investeret i selskabet, har jeg oplevet kursudsving fra 1,25 - 31 $, så det er langt fra første gang vi har set disse voldsomme og fakta-stridige udsving.
        Videnskabsmæssig har vi dog aldrig stået stærkere end nu efter min beskedne mening. Man kan vælge at stole på ledelsen og data og den opbakning de har fået hidtil fra FDA, EMA,AUS og MJFF eller lade sig kyse af kursudsvingene og manipulationen, der foregår på flere plan.
        Uanset udfaldet fra CTAD, så synes shortangrebet at have været forprogrammeret og så længe casen ikke bliver understøttet af andre partnerskaber eller positive udmeldinger fra myndighederne om det videre forløb, så er Anavex jaget vildt.
        Dette kan dog ændre sig med en enkelt PR om partnerskab eller f.eks. en Provisional Approval fra AUS mm.
        En ting er 100 % sikkert kursen stiger igen på et tidspunkt - spørgsmålet er bare hvornår og fra hvilken bund.
        Jeg har set de nødvendige data, som i min optik understøtter min investering i Anavex.
        Spillet og cirkusset på aktiemarkedet kan man ikke kæmpe imod uanset, så jeg vil bare afvente og nyde julen sammen med familien, for videnskaben skal nok vinde i sidste ende.

        1 Reply Last reply
        14
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user
          wrote on sidst redigeret af
          #159

          Anavex MAYO MOBILE indlæg fra CTAD.

          Link Preview Image
          The new Google Sites

          favicon

          (www.sotcanalytics.com)

          Meget positiv!

          1 Reply Last reply
          10
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #160

            Anavex Vigtige punkter fra MAYO`s samtaler ved CTAD!

            Fra MAYO`s samtale med Marfarlane og den anonyme ansat fra det store BP:

            Macfarlane:

            I asked if there was any evidence at all for super-responders as seen in the 2a Alzheimer's trial (top two patients). He confirmed that despite not having the data (not an Anavex employee) he believed his clinic in Melbourne probably had 10-15% super responders based on observation. His clinic had 60 patients (of course, not all were dosed).

            (Stor og reel effekt hos 6-9 patienter bare i hans center - ud af 40 på 2-73 og 20 placebo)

            Overall Dr. Macfarlane was very pleased with the data and also made mention of the PDD motor data. He didn't go into detail about the PDD data but was surprised by the clinical outcome which was double the community standard for clinical meaning.

            (Vi kan forvente gode data i PDD OLE)

            BP ansat:

            Senior Manager at Top-5 BP: I requested to post this conversation with the condition of complete anonymity. During my venture at CTAD I met an enthusiastic representative of a top-5 BP whom has a >$1 million stake in Anavex and had some very nice insights into BP perception of the company amongst other things. He has worked at the BP for 20+ years and is a senior member of a major region.

            He was aware of his companies interest in Anavex - not to mention their worry of how Anavex may progress and beat them to market in multiple indications. He had further insight that other BP also had interest in Anavex for similar reasons.

            From his perspective Anavex has no interest in manufacturing and stated that they will partner, question is when - he theorized within 6 months.

            (Flere BP er interesseret i Anavex - Partneraftale formentlig indenfor 6 mdr.!)

            1 Reply Last reply
            8
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #161

              Mange tak Tasso1. Det er virkelig interes
              sant...

              1 Reply Last reply
              4
              • troldmandenT Offline
                troldmandenT Offline
                troldmanden
                wrote on sidst redigeret af
                #162

                Jeg "kalder" den BP ansat for BS.

                Dem fra BP der er involveret i mulige deals er en meget lille gruppe i Bizz development armen. Og det er jo generelt ekstrem kursfølsomme data, så de ved godt hvordan de skal holde mund. Så det vil en lande chef vide nada omkring.

                Så jeg vil kalde det som en der forsøger at manipulere kursen op

                Jvf CT så var der 54 centre der indrullerede patienter. Så at en enkelt klinik skulle have indrulleret 12% lyder vildt.

                Så lige et generelt oplysende spørgsmål. Kan det passe der ikke har været amerikanske centre involveret i studiet?

                ClinicalTrials.gov

                favicon

                (clinicaltrials.gov)

                1 Reply Last reply
                6
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #163

                  Er du interesseret i Anavex Troldmanden eller er du FUDer ?

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • troldmandenT Offline
                    troldmandenT Offline
                    troldmanden
                    wrote on sidst redigeret af
                    #164

                    Solsen du kender mig godt nok til du kender svaret derpå 🙂 Uden jeg egentlig ved hvad FUDer betyder.

                    Men ja jeg pitcher ind med min generelle indsigt i branchen over de 2 sidste årtier.

                    At man ser enkelte individer/selskaber blandt både shortere og dem der køber lang, forsøge at manipulere er jo ikke nyt.

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #165

                      Så kan jeg berolige dig med, at Mayomobile ikke er en af slagsen.

                      Fear, Uncertainty, Doubt står FUD for. Og det oplever vi på div fora pga høj shortandel i Anavex.

                      Du er selvfølgelig velkommen til at kommentere, men jeg synes din start i går var helt udokumenteret, hvilket jeg beviste med et par links.

                      Jeg kan også se, hvor du vil hen med dit spørgsmål i dag. I øvrigt kan du læse af dit link at US ikke er repræsenteret.

                      1 Reply Last reply
                      7
                      • troldmandenT Offline
                        troldmandenT Offline
                        troldmanden
                        wrote on sidst redigeret af
                        #166

                        Jeg kan så berolige med jeg ikke er short i aktien 🙂

                        Jeg står på mål for det jeg har skrevet.

                        Ingen tvivl om jeg ikke længere følger branchen med en tættekam som jeg gjorde tidligere. Og der derfor naturligvis også er processer der er blevet opdateret siden da.

                        En af dem der var for år tilbage var at FDA krævede amerikanske klinikker hvis et stof skulle godkendes i US. Bla for at sikre der er den rigtig fordeling af patienter på forskellige racer. (samme årsag Japan kræver japanske studier) Så ja derfor jeg studsede over kliniklisten. Kan så forstå FDA må have ændret det tidligere krav

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • TDT123T Offline
                          TDT123T Offline
                          TDT123
                          wrote on sidst redigeret af
                          #167

                          Har smidt den i skuffen, og sat en alarm 🙂 mistede interessen lidt idag, kursudviklngen virker manipulerende
                          Faktisk deprimerende latterlig...

                          Jeg tror ikke som nogle skriver: kursen falder fordi, nu skal produktion markedsgodkendelse og alt det andet der følger med koste mange penge, rigtig mange penge
                          og de hænger ikke på træerne

                          Genmab kørte kun en vej efter deres positive data blev fremlagt.

                          Der er et eller andet der virker bekymrende, om det anavex selv eller udefrakommende tilfældigheder, det kan jeg ikke rigtig greje/ den bliver shortet rigtig meget
                          ( det gjorde Fingerprint også, short havde ret hele vejen ned )

                          Jeg håber på en fuldstændig 100% afklaring inden for nærmeste fremtid, hvad er op og hvad er ned, en 100% bekræftelse på at data holde vand som udtalt af anavex.
                          (Det regner jeg dog med) der sker nok ikke mere i år, det bedste man så kan håbe på, er at short skrider over i et andet selskab.

                          Indtil da, så er det hen i skuffe med dem.

                          Og så det bare at vente igen igen

                          Dem der er de kloge herinde, har jeg den største respekt for, og tak for at dele jeres viden med os uvidende amatør på dette område BIO ( er dog blevet lidt klogere med tiden pga af jeres viden ) fortsæt endelig jeres fantastiske arbejde.

                          Tak tak tak

                          Alarm sat til 28$ ( der burde vi mindst være nu )

                          Mvh

                          Torben

                          1 Reply Last reply
                          11
                          • P Offline
                            P Offline
                            ProinvestorNEWS
                            wrote on sidst redigeret af
                            #168

                            Julerally på aktiemarkedet? På de sociale aktiemedier og finansmedier bliver der lige nu gættet på livet løs om, hvorvidt vi kommer til at se et julerally i år. Hvad tror Helge Larsen? Og hvorfor? Derudover kommer han ind på Equinor, laksesektoren, Anavex og Genmab.

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • DarvinD Offline
                              DarvinD Offline
                              Darvin
                              wrote on sidst redigeret af
                              #169

                              Kan høre at de fleste har valgt at sidde på hænderne. Selv har jeg valgt at købe. Må indrømme at jeg ikke overhovedet aner om det er klogt. Men syntes bottom Line er positiv, selv om der er slinger i måden de præsenterer.

                              I går blev så en pæn og stille grøn dag. Pre market, som jo ikke er et kompas, er i grønt igen idag. Mon bunden er nået?

                              Ikke sikkert, men i går satte jeg da en pæn købsordre inden åbning, i 8,34. Tænkte det var lidt vovet, men hov. Den gik igennem ved åbning, hvor jeg fik alle. Køb nr 2 de sidste dage og På sigt er jeg ret sikker på det var et godt køb.

                              Nu kan det så være at jeg selv skal til at holde nallerne fra den købsknap. Er mega spændt på dagen i dag 🙂

                              Andre der har købt ?

                              1 Reply Last reply
                              7
                              • F Offline
                                F Offline
                                Fandel
                                wrote on sidst redigeret af
                                #170

                                Jep jeg har suppleret...

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #171

                                  Jeg har et swing fra 8,5 ellers vil jeg mene jeg har rigeligt fra 2$ som som er freebee 🙂 jeg behøver ikke flere, men et swing her og der 🙂

                                  1 Reply Last reply
                                  2
                                  • K Offline
                                    K Offline
                                    klemmensen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #172

                                    supplerede også op, dog i forgårs 🙂 Sindsygt billigt - hvis man tror på det. Jeg kan ikke forstå at der ikke bliver skrevet om denne nyhed. Alene af den grund lugter det grimt af manipulation fra større spillere på markedet ... og når Anavex ikke har venner på WS.

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • SolsenS Offline
                                      SolsenS Offline
                                      Solsen
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #173

                                      Jeg fik også købt lidt flere for at par dage siden.

                                      Ærgerligt at man ikke kan følge shortandelen. Tvivler på, at de er blevet færre.

                                      Mere fyldestgørende data må komme inden jul. Hvorvidt det ændrer billedet ved jeg ikke, men de 50 mg bliver spændende at se.

                                      Gider dårligt at følge kursen 🙂

                                      1 Reply Last reply
                                      6
                                      • B Offline
                                        B Offline
                                        BioShare
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #174

                                        Vi får tal for shorts i morgen den 9/12 pr. 30/11. Forventningen er også at tallet er mere end de 10 mio (13%). Vi må desværre vente lidt med at se statistikken for 1 december og frem, men mon ikke det er en heftig short der er sat. Jeg har selv suppleret!

                                        1 Reply Last reply
                                        3
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #175

                                          Anavex. Når jeg kigger ned over min US portefølje, så er de næste synkront i en stor og støt stigning - undtagen vores kære Anavex, den blev lige stoppet lige da den lige vovede at komme i grønt og presset ned igen.
                                          Dette er for mig at se et tydelig tegn på, at udviklingen er kunstig styret - og samtidig er det nok den Aktie med størst potentiale i min portefølje.
                                          Havde Biogen præsenteret data som fra 2-73 og Anavex data fra Lecanemab med hjerneblødninger og døde, så havde kursudviklngen set ud som nu, blot med Anavex gående mod kurs nul. Biogen havde måske fordoblet sin værdi.
                                          Anavex er en milliard $ trussel mod BP og ville ikke undre mig, hvis Biogen og andre BP`er havde en finger med i dette beskidte spil. Tidligere i år indgik Biogen et forlig, hvor de var anklaget for aggressivt markedsføringsmetoder og indirekte bestikkelse/smørelse til læger for at fremme salget.
                                          Der blev ingået et forlig på godt 900 mill. $ - og dette kunne man end ikke se på deres kurs?
                                          Der er ikke samme spilleregler for små og store selskaber på børsen.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger