Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Jeg kan så berolige med jeg ikke er short i aktien

Jeg står på mål for det jeg har skrevet.
Ingen tvivl om jeg ikke længere følger branchen med en tættekam som jeg gjorde tidligere. Og der derfor naturligvis også er processer der er blevet opdateret siden da.
En af dem der var for år tilbage var at FDA krævede amerikanske klinikker hvis et stof skulle godkendes i US. Bla for at sikre der er den rigtig fordeling af patienter på forskellige racer. (samme årsag Japan kræver japanske studier) Så ja derfor jeg studsede over kliniklisten. Kan så forstå FDA må have ændret det tidligere krav
-
Har smidt den i skuffen, og sat en alarm
mistede interessen lidt idag, kursudviklngen virker manipulerende
Faktisk deprimerende latterlig...Jeg tror ikke som nogle skriver: kursen falder fordi, nu skal produktion markedsgodkendelse og alt det andet der følger med koste mange penge, rigtig mange penge
og de hænger ikke på træerneGenmab kørte kun en vej efter deres positive data blev fremlagt.
Der er et eller andet der virker bekymrende, om det anavex selv eller udefrakommende tilfældigheder, det kan jeg ikke rigtig greje/ den bliver shortet rigtig meget
( det gjorde Fingerprint også, short havde ret hele vejen ned )Jeg håber på en fuldstændig 100% afklaring inden for nærmeste fremtid, hvad er op og hvad er ned, en 100% bekræftelse på at data holde vand som udtalt af anavex.
(Det regner jeg dog med) der sker nok ikke mere i år, det bedste man så kan håbe på, er at short skrider over i et andet selskab.Indtil da, så er det hen i skuffe med dem.
Og så det bare at vente igen igen
Dem der er de kloge herinde, har jeg den største respekt for, og tak for at dele jeres viden med os uvidende amatør på dette område BIO ( er dog blevet lidt klogere med tiden pga af jeres viden ) fortsæt endelig jeres fantastiske arbejde.
Tak tak tak
Alarm sat til 28$ ( der burde vi mindst være nu )
Mvh
Torben
-
Julerally på aktiemarkedet? På de sociale aktiemedier og finansmedier bliver der lige nu gættet på livet løs om, hvorvidt vi kommer til at se et julerally i år. Hvad tror Helge Larsen? Og hvorfor? Derudover kommer han ind på Equinor, laksesektoren, Anavex og Genmab.
-
Kan høre at de fleste har valgt at sidde på hænderne. Selv har jeg valgt at købe. Må indrømme at jeg ikke overhovedet aner om det er klogt. Men syntes bottom Line er positiv, selv om der er slinger i måden de præsenterer.
I går blev så en pæn og stille grøn dag. Pre market, som jo ikke er et kompas, er i grønt igen idag. Mon bunden er nået?
Ikke sikkert, men i går satte jeg da en pæn købsordre inden åbning, i 8,34. Tænkte det var lidt vovet, men hov. Den gik igennem ved åbning, hvor jeg fik alle. Køb nr 2 de sidste dage og På sigt er jeg ret sikker på det var et godt køb.
Nu kan det så være at jeg selv skal til at holde nallerne fra den købsknap. Er mega spændt på dagen i dag

Andre der har købt ?
-
supplerede også op, dog i forgårs
Sindsygt billigt - hvis man tror på det. Jeg kan ikke forstå at der ikke bliver skrevet om denne nyhed. Alene af den grund lugter det grimt af manipulation fra større spillere på markedet ... og når Anavex ikke har venner på WS. -
Jeg fik også købt lidt flere for at par dage siden.
Ærgerligt at man ikke kan følge shortandelen. Tvivler på, at de er blevet færre.
Mere fyldestgørende data må komme inden jul. Hvorvidt det ændrer billedet ved jeg ikke, men de 50 mg bliver spændende at se.
Gider dårligt at følge kursen

-
Vi får tal for shorts i morgen den 9/12 pr. 30/11. Forventningen er også at tallet er mere end de 10 mio (13%). Vi må desværre vente lidt med at se statistikken for 1 december og frem, men mon ikke det er en heftig short der er sat. Jeg har selv suppleret!
-
Anavex. Når jeg kigger ned over min US portefølje, så er de næste synkront i en stor og støt stigning - undtagen vores kære Anavex, den blev lige stoppet lige da den lige vovede at komme i grønt og presset ned igen.
Dette er for mig at se et tydelig tegn på, at udviklingen er kunstig styret - og samtidig er det nok den Aktie med størst potentiale i min portefølje.
Havde Biogen præsenteret data som fra 2-73 og Anavex data fra Lecanemab med hjerneblødninger og døde, så havde kursudviklngen set ud som nu, blot med Anavex gående mod kurs nul. Biogen havde måske fordoblet sin værdi.
Anavex er en milliard $ trussel mod BP og ville ikke undre mig, hvis Biogen og andre BP`er havde en finger med i dette beskidte spil. Tidligere i år indgik Biogen et forlig, hvor de var anklaget for aggressivt markedsføringsmetoder og indirekte bestikkelse/smørelse til læger for at fremme salget.
Der blev ingået et forlig på godt 900 mill. $ - og dette kunne man end ikke se på deres kurs?
Der er ikke samme spilleregler for små og store selskaber på børsen. -
Tasso1 jeg er med dig hele vejen, og det du skriver er helt sikkert og ret sandsynligt meget muligt.
Min eneste anke med Anavex lige her og nu, er det oprigtigt og sandfærdigt det der oplyses til market, jeg har personligt ikke en kinamands chance for at kende ægteheden af det oplyste, jeg kan kun forholde og tror på det som i dygtige skribenter nedfælder på tekst, og tusind tak for det, men hvornår kan man 100% være sikkert på at data er som oplyst ?
Hvem og hvad skal der til før, at den er 100% vandtætHvilket organ skal godkende de fremlagte data, før at det er accepteret af Gud og hver mand, som valide og stensikker ?
Da der før har været rod i kurs følsomme information til market
Og ingen indsidderkøb/
Salg af optioner næsten samtidig som de tildeles
Udsættelse af lovet dataAlle disse ting, er med til at give en usikkerhed omkring Anavex
Deres CEO mfl. og short og alle mulige andre lever højt på denne usikkerhed.Ja vi kommer fra under 2$, det skal man ikke glemme
Var det vindmøller eller andet mere håndgribeligt, så var det da til at forstå.
Har skrevet det før, jeg skal ingen steder.
Mvh
Torben
-
Jeg er ret overbevist om, at Missling ikke øger pengeforbruget før han føler sig på sikker grund.
Derfor startes ingen forsøg lige nu.
At skulle skaffe penge nu vil være en katastrofe.
Vi må stærkt antage, at Missling taler sandt, når vi får data. Ellers er det umuligt at være investor.
At tidsfristerne skrider er ærgerligt. Men mon ikke vi ser, at en partneraftale får selskabet til at igangsætte mange forsøg.
Mht insiderkøb så er det vel fornuftigt ikke, at risikere egne penge, når man er med på optioner

-
Mht insiderkøb så er det vel fornuftigt ikke, at risikere egne penge, når man er med på optioner :−)
Plausibelt, og kan selvfølgelig være tanken, men (risikere) jamen der er jo ifølge Missling levet historiske data.
Og ifølge Missling, er aktionærene er vigtig del af virksomheden, det ville jeg mene lyder lidt hult, hvis man ikke selv er investeret i casen.
Men ja, nu leder jeg selvfølgelig efter huller i casen, fordi aktien ikke performe som forventet, hvis jeg troede det hele var varm luft, så var min investering videre og ude på arbejdsmarked.
@Solsen ved du hvordan data bliver verificeret ?
Mvh
Torben
-
Der er ikke mange i bestyrelse og ledelse i Genmab der har købt aktier i det åbne marked bortset fra direktøren selv. Mange sælger straks, når de tildeles aktier eller udnytter warrants. Husk de har ikke "vores" hjerte til aktier

Jeg tror, at data kommer ad et par gange. Først de væsentlige hoveddata og derefter peer review artiklen med alle data.
Førstnævnte håber jeg kunne komme i år.
-
Anavex - De er godt klar over, at de ikke skal vente med de samlede resultater til den Peer Review.
Om de når det inden jul bliver nok lidt stramt, tror de arbejder på overtid for at nå det - nu er det også i deres egen hænder.
Er også overbevist om, at vi kan stole på data 100 % TDT.PDD OLE er vi dog blevet lovet i år, men med Missling tidsregning nok ikke sandsynligt.
Når vi nu er så tæt på nytår, så passer det egentlig skattemæssigt meget godt, hvis vi først får en stigning i starten af 2023.
Mon ikke at vi snart har nået en bund, WS tjener flest penge på udsvingene både op og ned.BIVI med deres gode fase 2 forsøg på 28 dage i AD/PD, øgede først 50 % på data og faldt så dagen efter 50 % og er nu øget mere end 100 % siden - alt på 4-5 dage, velkommen til biotek.
BIVI har nu ca. halvdelen af MC som Anavex, der har en langt mere fremskreden Pipeline og de skal først igennem et større og længerevarende fase 3 forsøg. ( Har et frimærke i den )
Går dog heller ingen steder med Anavex:) -
Biovie har vel en ledelse som værner om sine investorers interesser. Uden at jeg kender selskabet. Jeg ærgrer mig dog over at jeg solgte ud i AXSM i kurs 42 for at være mere eksponeret mod denne, da jeg nok burde have læst endnu mere op på Mislinger og hans historik med passivitet.
-
Det har de faktisk også, sidste år lå Anavex og rodet rundt mellem 2,2-3$ så der er sket meget efter deres data begyndte at løbe ind/ med en højdespringer på 28$ på dagen.
Nu så fremskreden på alle igangværende forsøg/ og med en stor bred pipeline at den burde hedde 28$ lige nu.
Anavex langt længere på alle parametre, har penge nok, og ingen gæld.
Kender ikke Biovie, men jo længere man når i processen, jo mere cashburn kommer der, f3 er langt mere bekostelig end ex.f2
Har de udstående gæld har de penge på bogen.det næste utopi hvis der ikke skulle komme udvandring af eksisterende aktier, det koster boxen før man bare er næsten I mål.
Så det ren Casburn i denne branche, før man overhovedet kan nærme sig noget der virker (hvis man er så heldig) derefter er der stadigvæk lang vej til et produkt markedsføring
Og til sidste, en mulig indtægt.Mvh
Torben
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind