Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #102

    Tak for info omkring cc 🙂
    Jeg tager et nyt swing omkring de 10 helst lige under...
    Super ærgerligt med udviklingen, og alle os i tråden der var på vej mod the moon /^^ fik i stedet en våd klud i ansigtet.

    Iøvrigt burde indsidder køb nu, understøtte fremlagte resultater/Data
    Der er ingen restriktioner efter data er ude

    Mvh

    1 Reply Last reply
    4
    • S Offline
      S Offline
      Steen 0
      wrote on sidst redigeret af
      #103

      Der er så godt som aldrig insiderkøb i Anavex. Optioner er solgt i samme øjeblik som de er givet https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/avxl/insider-activity

      1 Reply Last reply
      5
      • V Offline
        V Offline
        vestasfan
        wrote on sidst redigeret af
        #104

        Just a moment...

        favicon

        (ih.advfn.com)

        1 Reply Last reply
        5
        • TDT123T Offline
          TDT123T Offline
          TDT123
          wrote on sidst redigeret af
          #105

          Hej Steen

          Jeg er klar over det, og har ved flere lejligheder nævnt det, indsidder køb er et klart budskab til markedet, om at retningen er den rigtige, og alt går efter planen

          Man kan altid håbe

          Mvh

          1 Reply Last reply
          4
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123
            wrote on sidst redigeret af
            #106

            Måske ikke købe lige under 10, muligvis kan den komme ned i 8,9$ så jeg afventer, der er under alle omstændigheder shorts restriktioner i morgen

            Ellers skal der ske et mirakel:)

            1 Reply Last reply
            3
            • M Offline
              M Offline
              Milito
              wrote on sidst redigeret af
              #107

              Nede med 20 procent i dag.

              1 Reply Last reply
              3
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #108

                Ja en god dag bortset fra kursen 🙂

                Lige inden luk blev et gap ned i 9,57 lukket - bevidst mål i dag måske.

                Ingen ved hvad dagen i morgen bringer !

                Godnat

                1 Reply Last reply
                6
                • B Offline
                  B Offline
                  Boersboe
                  wrote on sidst redigeret af
                  #109

                  Anavex
                  @vestasfan

                  Jo, naturligvis. Men nu har jeg alligevel fulgt Anavex i nogen tid, og tidligere CCs + præsentationer har ikke altid været lige kønne...

                  Men denne gang må jeg nok trække lidt i land efter jeg har hørt Misslings præsentation dd. Jeg har dog kun hørt Misslings gennemgang og ikke eksperternes efterfølgende dom.

                  Der dukkede lidt spm. op hos mig undervejs. Har fundet svar på nogle af dem. Blandt andet ved at gå tilage og se lidt af CTAD præsentationen igen. Dertil lidt læsning på clinicaltrails.gov.

                  1. Ønsker forklaring på hvorfor de har poolet de to 2-73 grupper i deres analyse. Det er uskønt efter min mening, men OK forklaring af Missling. Særligt hvis det er angivet på forhånd.

                  2. Blev protokollen mht op- og nedtitrering fulgt? - Ja; nævnt på CTAD.

                  3. Var baseline characteristics for patienter i Aduhelm og 2-73 studiet ens? - stort set. Alderen lidt højere hos Aduhelm.

                  4. Aduhelm havde længere follow-up, hvilket giver Aduhelm en fordel over 2-73, ifølge Missling. Men er det nu også korrekt? Spekulation: Ja, det giver medicinen længere tid til at virke, men Alzheimers er typisk - medmindre 2-73 ændrer noget her - en progressiv tilstand. Er Aduhelm så egentlig mere potent end feks 2-73, når den kan holde sygdommen i ave længere? Her er jeg klar over, at Aduhelm studiet havde lavere kriterier for et positivt udfald (binært event). I øvrigt vigtig pointe, at de har taget odds ratio analyse grundet binært event. Det synes jeg ikke fremgik så klart ved CTAD. Omvendt kan Aduhelm være mindre potent end 2-73, da det har taget længere tid at opnå signifikant forskel. Jeg ved ikke hvilken af ovenstående jeg køber, men bivirkningsmæssigt ved jeg godt hvilken jeg vil prøve. Særligt hvis 2-73 virker bedre over en ligeså lang periode. Det vil tiden vel vise.

                  5. Langt bedre gennemgang af rå data, hvor det blev tydeliggjort, at der var anvendt en t-test. Det var det jeg håbede og gættede på i fredags. Det er en rimelig skudsikker og anerkendt analyse, som er svær at manipulere med. Super positivt.

                  6. Hvad er n i de to grupper? (n = antal patienter i hhv placebo og 2-73 gruppen) Som regel har man et chart, som viser dropouts eller ekskluderede patienter. Dernæst tydelig angivelse af n i tabellerne. Det er vigtig info, så vi ved om analysen indeholder alle patienter eller en selekteret gruppe. På CTAD viser slides vist omkring 248 i 2-73 gruppen samt >100 i placebo gruppen (husker ikke præcise antal). Nu de har haft ekstern firma til at analysere, så antager jeg, at de ikke skjuler noget her.

                  Så alt i alt noget mere positiv nu. Til gengæld fatter jeg nu endnu mindre af, hvorfor Anavex bliver slagtet på børsen. Ak, men hvad ved en sølle sundhedsfaglig som mig? Jeg ved verden generelt er korrupt og med lav moral. Jeg ved også, at penge styrer meget, så hvorfor alle løber mod exit eller shorter den aktie aner jeg simpelthen ikke. Hvad laver de enkelte store fonde, som har penge i Anavex?

                  1 Reply Last reply
                  17
                  • B Offline
                    B Offline
                    BioShare
                    wrote on sidst redigeret af
                    #110

                    Kan bestemt anbefale at få eksperternes kommentarer i Q&A med 🙂

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • V Offline
                      V Offline
                      vestasfan
                      wrote on sidst redigeret af
                      #111

                      Virkelig fine og valide pointer du fremfører Boersboe. Dog skal vi alle huske een ting; Data fra studiet er frigivet så sent, at flere spørgsmål melder sig på banen. Hvis ikke man havde sat denne dato på CTAD, (som allerede blev bekendtgjort medio oktober), ja så havde man haft mere tid til at præsentere dette ordentligt og gennemanalyseret - dette er ikke tilfældet nu, og derfor bliver alting en gang "forklar mig røv", og kritikerne høvler svarene ned. Det var det samme med Rett data, her druknede alt også i ændring af protokol m.v. Som du ved mere end nogen anden, så lever videnskaben af troværdighed og maksimal objektivitet. Jeg håber for Anavex og patienterne, at de kommende måneder bliver brugt, på at få udgivet peer reviews, og få sat skeptikerne på plads.

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #112

                        Jeg kan tilslutte mig din tvivl, boersboe, angående validering af Misslings sammenligning med Aduhelm.

                        Men hvorfor sammenligner han med Aduhelm for det stof er dømt ude. Spildt besvær og egentligt nyttesløst.

                        Eksperter var jo ikke i tvivl om, at en pille er at foretrække fremfor iv med opfølgende scanninger.

                        Når Missling finder en partner kommer vi ud af suppedasen - senest på det tidspunkt.

                        1 Reply Last reply
                        8
                        • J Offline
                          J Offline
                          jkj
                          wrote on sidst redigeret af
                          #113

                          nogle kommentar til denne

                          Access to this page has been denied

                          px-captcha

                          favicon

                          (seekingalpha.com)

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • U Offline
                            U Offline
                            Urban
                            wrote on sidst redigeret af
                            #114

                            "Investorer, der ønsker at tage en chance med Anavex, bør forstå, at det er et selskab i klinisk fase. Uden nogen godkendte produkter at sælge, tabte virksomheden 48 millioner dollars i løbet af dets regnskabsår 2022, som sluttede i september.

                            Anavex vil sandsynligvis bede FDA om at godkende 2-73 til behandling af Alzheimers sygdom. I betragtning af dets problematiske fase 3-resultater har den dog næsten ingen chance for at opnå godkendelse".

                            Link Preview Image
                            Is Anavex Life Sciences a Smart Stock to Buy Now? | The Motley Fool

                            The company's Alzheimer's disease drug just succeeded in a clinical trial. Or did it?

                            favicon

                            The Motley Fool (www.fool.com)

                            1 Reply Last reply
                            5
                            • OccamO Offline
                              OccamO Offline
                              Occam
                              wrote on sidst redigeret af
                              #115

                              Og vi kan tage konklusionen fra The Motley Fool med: "Without a clear path forward, it's probably best to keep your distance from this stock." - Det gjorde Mr. Market så i går, hvorved kursen faldt 20%.

                              Jeg finder det også bekymrende, at Anavex forkludrer udsigten til en milliardforretning med fejl i formel statistik. Hvis det volder dem vanskeligheder, hvordan skal de så kunne begå sig i pharma-industrien med alle dens krav til kvalitetssikring?

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • E Offline
                                E Offline
                                elssan
                                wrote on sidst redigeret af
                                #116

                                Skribenten Georgejjl har fundet dette link om den ene ekspert, George Perry, som var meget positiv over for resultaterne fra Anavex.
                                Han ser ud til at være meget kompetent på området.

                                https://en.wikipedia.org/wiki/George_Perry_(neuroscientist)

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • J Offline
                                  J Offline
                                  jkj
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #117

                                  Mayomobile kommer med en update den 7 December. Han er stadigvæk meget begejesteret. Han mener at de flest ikke forstår dataene. han mener ikke at det fulde datasæt vil komme ud i år, da det vil kræve big pharma power and lot off money

                                  1 Reply Last reply
                                  8
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #118

                                    Husk nu at holde fokus på data og træf en afgørelse ud fra dem. Best in claas og ikke tidligere set !

                                    Der er mange der vil have jeres aktier 🙂

                                    Der skal bigpharma ind over og Mayomobile havde en snak med en senior employee fra et top 5 pharma på CTAD. Og de var opmærksomme på Anavex og han havde selv en rimelig portion aktier i Anavex.

                                    Shorterne vil til det sidste prøve at slippe ud af deres fejltagelse.

                                    1 Reply Last reply
                                    9
                                    • V Offline
                                      V Offline
                                      VærKritisk
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #119

                                      Hvis dataene holder, hvis de vitterlig er "best in class" eller sensationelle, som den ene af de uafhængige eksperter sagde, så er der ingen shorter, der kan holde dem nede i længden. Så bliver det langt hen af vejen et spørgsmål om tålmodighed.

                                      1 Reply Last reply
                                      7
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #120

                                        Rørende video om rett og hvad Blarcamesine har gjort.

                                        Fuck FUD's og shorteren i medicinalbranchen !

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • E Offline
                                          E Offline
                                          elssan
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #121

                                          https://en.wikipedia.org/wiki/George_Perry_(neuroscientist)
                                          Linket virker på min Pc, men ikke her.
                                          Der står bl.a.:

                                          He is distinguished as one of the top Alzheimer's disease researchers[1][2] with over 1000 publications, one of the top 100 most-cited scientists[3] in Neuroscience & Behavior and one of the top 25 scientists in free radical research.[4] Perry is highly cited (over 82,000 times;H=136;ISI/over 111,000 times;H=164;Google Scholar) and is recognized as an ISI highly cited researcher.[5]

                                          Perry is the current and founding editor-in-chief for the Journal of Alzheimer's Disease, an international multidisciplinary journal that specialises in Alzheimer's disease.[6] He is also a member of the Alzheimer's Foundation of America Medical, Scientific, and Memory Screening Advisory Board. [7]

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger