Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #105

    Hej Steen

    Jeg er klar over det, og har ved flere lejligheder nævnt det, indsidder køb er et klart budskab til markedet, om at retningen er den rigtige, og alt går efter planen

    Man kan altid håbe

    Mvh

    1 Reply Last reply
    4
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123
      wrote on sidst redigeret af
      #106

      Måske ikke købe lige under 10, muligvis kan den komme ned i 8,9$ så jeg afventer, der er under alle omstændigheder shorts restriktioner i morgen

      Ellers skal der ske et mirakel:)

      1 Reply Last reply
      3
      • M Offline
        M Offline
        Milito
        wrote on sidst redigeret af
        #107

        Nede med 20 procent i dag.

        1 Reply Last reply
        3
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #108

          Ja en god dag bortset fra kursen 🙂

          Lige inden luk blev et gap ned i 9,57 lukket - bevidst mål i dag måske.

          Ingen ved hvad dagen i morgen bringer !

          Godnat

          1 Reply Last reply
          6
          • B Offline
            B Offline
            Boersboe
            wrote on sidst redigeret af
            #109

            Anavex
            @vestasfan

            Jo, naturligvis. Men nu har jeg alligevel fulgt Anavex i nogen tid, og tidligere CCs + præsentationer har ikke altid været lige kønne...

            Men denne gang må jeg nok trække lidt i land efter jeg har hørt Misslings præsentation dd. Jeg har dog kun hørt Misslings gennemgang og ikke eksperternes efterfølgende dom.

            Der dukkede lidt spm. op hos mig undervejs. Har fundet svar på nogle af dem. Blandt andet ved at gå tilage og se lidt af CTAD præsentationen igen. Dertil lidt læsning på clinicaltrails.gov.

            1. Ønsker forklaring på hvorfor de har poolet de to 2-73 grupper i deres analyse. Det er uskønt efter min mening, men OK forklaring af Missling. Særligt hvis det er angivet på forhånd.

            2. Blev protokollen mht op- og nedtitrering fulgt? - Ja; nævnt på CTAD.

            3. Var baseline characteristics for patienter i Aduhelm og 2-73 studiet ens? - stort set. Alderen lidt højere hos Aduhelm.

            4. Aduhelm havde længere follow-up, hvilket giver Aduhelm en fordel over 2-73, ifølge Missling. Men er det nu også korrekt? Spekulation: Ja, det giver medicinen længere tid til at virke, men Alzheimers er typisk - medmindre 2-73 ændrer noget her - en progressiv tilstand. Er Aduhelm så egentlig mere potent end feks 2-73, når den kan holde sygdommen i ave længere? Her er jeg klar over, at Aduhelm studiet havde lavere kriterier for et positivt udfald (binært event). I øvrigt vigtig pointe, at de har taget odds ratio analyse grundet binært event. Det synes jeg ikke fremgik så klart ved CTAD. Omvendt kan Aduhelm være mindre potent end 2-73, da det har taget længere tid at opnå signifikant forskel. Jeg ved ikke hvilken af ovenstående jeg køber, men bivirkningsmæssigt ved jeg godt hvilken jeg vil prøve. Særligt hvis 2-73 virker bedre over en ligeså lang periode. Det vil tiden vel vise.

            5. Langt bedre gennemgang af rå data, hvor det blev tydeliggjort, at der var anvendt en t-test. Det var det jeg håbede og gættede på i fredags. Det er en rimelig skudsikker og anerkendt analyse, som er svær at manipulere med. Super positivt.

            6. Hvad er n i de to grupper? (n = antal patienter i hhv placebo og 2-73 gruppen) Som regel har man et chart, som viser dropouts eller ekskluderede patienter. Dernæst tydelig angivelse af n i tabellerne. Det er vigtig info, så vi ved om analysen indeholder alle patienter eller en selekteret gruppe. På CTAD viser slides vist omkring 248 i 2-73 gruppen samt >100 i placebo gruppen (husker ikke præcise antal). Nu de har haft ekstern firma til at analysere, så antager jeg, at de ikke skjuler noget her.

            Så alt i alt noget mere positiv nu. Til gengæld fatter jeg nu endnu mindre af, hvorfor Anavex bliver slagtet på børsen. Ak, men hvad ved en sølle sundhedsfaglig som mig? Jeg ved verden generelt er korrupt og med lav moral. Jeg ved også, at penge styrer meget, så hvorfor alle løber mod exit eller shorter den aktie aner jeg simpelthen ikke. Hvad laver de enkelte store fonde, som har penge i Anavex?

            1 Reply Last reply
            17
            • B Offline
              B Offline
              BioShare
              wrote on sidst redigeret af
              #110

              Kan bestemt anbefale at få eksperternes kommentarer i Q&A med 🙂

              1 Reply Last reply
              6
              • V Offline
                V Offline
                vestasfan
                wrote on sidst redigeret af
                #111

                Virkelig fine og valide pointer du fremfører Boersboe. Dog skal vi alle huske een ting; Data fra studiet er frigivet så sent, at flere spørgsmål melder sig på banen. Hvis ikke man havde sat denne dato på CTAD, (som allerede blev bekendtgjort medio oktober), ja så havde man haft mere tid til at præsentere dette ordentligt og gennemanalyseret - dette er ikke tilfældet nu, og derfor bliver alting en gang "forklar mig røv", og kritikerne høvler svarene ned. Det var det samme med Rett data, her druknede alt også i ændring af protokol m.v. Som du ved mere end nogen anden, så lever videnskaben af troværdighed og maksimal objektivitet. Jeg håber for Anavex og patienterne, at de kommende måneder bliver brugt, på at få udgivet peer reviews, og få sat skeptikerne på plads.

                1 Reply Last reply
                5
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #112

                  Jeg kan tilslutte mig din tvivl, boersboe, angående validering af Misslings sammenligning med Aduhelm.

                  Men hvorfor sammenligner han med Aduhelm for det stof er dømt ude. Spildt besvær og egentligt nyttesløst.

                  Eksperter var jo ikke i tvivl om, at en pille er at foretrække fremfor iv med opfølgende scanninger.

                  Når Missling finder en partner kommer vi ud af suppedasen - senest på det tidspunkt.

                  1 Reply Last reply
                  8
                  • J Offline
                    J Offline
                    jkj
                    wrote on sidst redigeret af
                    #113

                    nogle kommentar til denne

                    Access to this page has been denied

                    px-captcha

                    favicon

                    (seekingalpha.com)

                    1 Reply Last reply
                    5
                    • U Offline
                      U Offline
                      Urban
                      wrote on sidst redigeret af
                      #114

                      "Investorer, der ønsker at tage en chance med Anavex, bør forstå, at det er et selskab i klinisk fase. Uden nogen godkendte produkter at sælge, tabte virksomheden 48 millioner dollars i løbet af dets regnskabsår 2022, som sluttede i september.

                      Anavex vil sandsynligvis bede FDA om at godkende 2-73 til behandling af Alzheimers sygdom. I betragtning af dets problematiske fase 3-resultater har den dog næsten ingen chance for at opnå godkendelse".

                      Link Preview Image
                      Is Anavex Life Sciences a Smart Stock to Buy Now? | The Motley Fool

                      The company's Alzheimer's disease drug just succeeded in a clinical trial. Or did it?

                      favicon

                      The Motley Fool (www.fool.com)

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • OccamO Offline
                        OccamO Offline
                        Occam
                        wrote on sidst redigeret af
                        #115

                        Og vi kan tage konklusionen fra The Motley Fool med: "Without a clear path forward, it's probably best to keep your distance from this stock." - Det gjorde Mr. Market så i går, hvorved kursen faldt 20%.

                        Jeg finder det også bekymrende, at Anavex forkludrer udsigten til en milliardforretning med fejl i formel statistik. Hvis det volder dem vanskeligheder, hvordan skal de så kunne begå sig i pharma-industrien med alle dens krav til kvalitetssikring?

                        1 Reply Last reply
                        6
                        • E Offline
                          E Offline
                          elssan
                          wrote on sidst redigeret af
                          #116

                          Skribenten Georgejjl har fundet dette link om den ene ekspert, George Perry, som var meget positiv over for resultaterne fra Anavex.
                          Han ser ud til at være meget kompetent på området.

                          https://en.wikipedia.org/wiki/George_Perry_(neuroscientist)

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • J Offline
                            J Offline
                            jkj
                            wrote on sidst redigeret af
                            #117

                            Mayomobile kommer med en update den 7 December. Han er stadigvæk meget begejesteret. Han mener at de flest ikke forstår dataene. han mener ikke at det fulde datasæt vil komme ud i år, da det vil kræve big pharma power and lot off money

                            1 Reply Last reply
                            8
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #118

                              Husk nu at holde fokus på data og træf en afgørelse ud fra dem. Best in claas og ikke tidligere set !

                              Der er mange der vil have jeres aktier 🙂

                              Der skal bigpharma ind over og Mayomobile havde en snak med en senior employee fra et top 5 pharma på CTAD. Og de var opmærksomme på Anavex og han havde selv en rimelig portion aktier i Anavex.

                              Shorterne vil til det sidste prøve at slippe ud af deres fejltagelse.

                              1 Reply Last reply
                              9
                              • V Offline
                                V Offline
                                VærKritisk
                                wrote on sidst redigeret af
                                #119

                                Hvis dataene holder, hvis de vitterlig er "best in class" eller sensationelle, som den ene af de uafhængige eksperter sagde, så er der ingen shorter, der kan holde dem nede i længden. Så bliver det langt hen af vejen et spørgsmål om tålmodighed.

                                1 Reply Last reply
                                7
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #120

                                  Rørende video om rett og hvad Blarcamesine har gjort.

                                  Fuck FUD's og shorteren i medicinalbranchen !

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • E Offline
                                    E Offline
                                    elssan
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #121

                                    https://en.wikipedia.org/wiki/George_Perry_(neuroscientist)
                                    Linket virker på min Pc, men ikke her.
                                    Der står bl.a.:

                                    He is distinguished as one of the top Alzheimer's disease researchers[1][2] with over 1000 publications, one of the top 100 most-cited scientists[3] in Neuroscience & Behavior and one of the top 25 scientists in free radical research.[4] Perry is highly cited (over 82,000 times;H=136;ISI/over 111,000 times;H=164;Google Scholar) and is recognized as an ISI highly cited researcher.[5]

                                    Perry is the current and founding editor-in-chief for the Journal of Alzheimer's Disease, an international multidisciplinary journal that specialises in Alzheimer's disease.[6] He is also a member of the Alzheimer's Foundation of America Medical, Scientific, and Memory Screening Advisory Board. [7]

                                    1 Reply Last reply
                                    7
                                    • SolsenS Offline
                                      SolsenS Offline
                                      Solsen
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #122

                                      Her nogle pts fra Alzheimersforsøget. Og der er flere end dem

                                      1 Reply Last reply
                                      4
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #123

                                        Anavex 40 % bedre end Lecanemab ved 48 uger!

                                        Solsen - Missling henviste også til Lecanemab - (ikke kun Aduhelm)

                                        Ca. 19 min. inde i webcastet den 5. dec.:
                                        https://video.wixstatic.com/video/79bcf7_6566f1d485d2424eadf745c64a05ff7a/480p/mp4/file.mp4

                                        Missling sammenlignede her data fra Anavexs 48 ugers forsøg med Lecanemab, som var på 18 mdr. og en 27 % bedre end placebo. Her interpolerede man de 18 mdr. så de svarede til Anavexs 48 uger.
                                        Resultater blev at 2-73 (30 mg + 50 mg) var 40 % bedre end Lecanemab.

                                        Når engang vi får udspecificeret resultaterne alene fra 50 mg gruppen, hvor vi også har superresponserne, der reverserede, så må vi få endnu større forskel mellem 2-73 og Lecanemab!

                                        Ja - frustrerende at se kursen ikke afspejle resultaterne og anerkendelse fra kapaciteter som George Perry - det understreger bare hvor korrupt og manipuleret markedet er.
                                        Som en skrev, så blev Anavex behandlet som var det et Nordkoreansk scam selskab.
                                        Selv hvis Anavex havde påvist, at de kunne genoplive mennesker, så havde de fået samme behandling, fordi shorterne har så unaturlig mange aktier i klemme.
                                        Selv større potentielle investorer/fonde kan have en interesse i at drive kursen ned, for at kunne optimerer et bedre køb af aktier i Anavex.

                                        Vil gerne se Missling gøre alvor af hans udtalelse om, at Anavex aggressivt vil presse de forskellige myndigheder i US, EMA, AUS mm. for at få 2-73 hurtigt på markedet.
                                        En større BP, som f.eks Roche (MC på 252 milliarder $), der lige har fejlet og nu afvikler deres Alzheimer program. Har udtalt, at de vil søge partnerskaber inde for området.
                                        En BP ville kunne hjælpe rigtig meget i processen med myndighederne allerede nu og BP burde også have tilstrækkelig med data fra Anavex, at en aftale kan indgås på nuværende tidspunkt.

                                        Videnskaben i Anavex og hele platformen er innovativ og banebrydende.
                                        Er helt overbevist om, at selskabet værdisættes svarende til dette på sigt.

                                        Husk også at PDD OLE er lovet inden udgangen af 2022!

                                        1 Reply Last reply
                                        7
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #124

                                          Rett video. Helt ny.

                                          Linket burde virke.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger