Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kyed01
    wrote on sidst redigeret af

Helt enig Tasso med alle dine synspunkter.

God volumen i dag, ser ud til at den bliver den højeste i lang tid og market tar godt imod nyheden!

Saa surt for Adam Frankenstein at han ikke kan skrive noget, ikke et pip, ha-ha, det har han sgu vel fortjent, han har sikkert allerede en kladde klar, narhat!

1 Reply Last reply
    8
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen

Jeg kunne forestille mig, at den lille youtube med Missling omkring start af Fragile X forsøget også kunne være et hint om, at nu starter vi for alvor turen.

Jeg er dog først rolig, når vi ser data 🙂

1 Reply Last reply
      8
      • F Offline
        F Offline
        Fandel

Enig Kyed01

1 Reply Last reply
        6
        • M Offline
          M Offline
          Milito

Jeg vil nu ellers gerne i gang med julegave indkøbene snart 🙂

1 Reply Last reply
          7
          • B Offline
            B Offline
            Boersboe

Der bliver solgt en masse skind uden nogen bjørn.

1) Man flyver gerne 10 timer for at præsentere et stort dobbelt-blinded studie selvom data er negative.

2) Man udgiver også peer-reviewed artikler med studier, hvor resultaterne viser ingen forskel mellem grupper. Særligt i dobbelt-blinded velgennemførte studier. Jeg kan henvise til adskillige. Sådan har praksis ikke altid været, men der er kommet mere fokus på, at det faktisk er det rette at gøre - ellers ender man med et enormt publication bias med tiden. Noget man aktuelt søger væk fra.

Vi må vente på data. Alt andet er spekulation.
            Jeg har fortsat mine aktier, og anser muligheden for positive resultater for gode - uden at sætte tal på.

1 Reply Last reply
            12
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen

Vi kan da glæde os over dagens stigning på små 20%

Jeg vil nok tvivle på, at ledelsen gider reklamere med peer review artiklen, hvis de vidste, at det var det et totalt fejlet AD-forsøg 🙂

1 Reply Last reply
              6
              • B Offline
                B Offline
                Boersboe

Nuvel, der er større incitament til at skrive en artikel, hvis der er interessante resultater. På den anden side er arbejdet og pengene næsten totalt spildt, hvis man ikke udgiver en artikel. Artiklen tjener det formål at undgå andre går samme vej samt præsentere et flot studie. Der ligger mange penge og meget arbejde bag et multicenter dobbelt-blindet studie.

• I videnskabelig optik kan studiet aldrig fejle.
                1 Reply Last reply
                8
                • BudweisB Offline
                  BudweisB Offline
                  Budweis

Adam Feuerstein og Jesse Beodkin er godt igang med at varme op på Twitter. De toner i det mindste rent flag inden vi overhovedet har set data.

https://twitter.com/adamfeuerstein/status/1582170099456217089?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ

https://twitter.com/jesse_brodkin/status/1582175414520512512?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ

https://twitter.com/jesse_brodkin/status/1582098468562038785?s=46&t=Aakmu6HwTozCVfYEhvIuBQ

1 Reply Last reply
                  5
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen

Der er sikkert stadig 10 mio aktier short så der skal arbejdes....

Kun topline data kan give klarsyn for investorerne.

1 Reply Last reply
                    6
                    • BudweisB Offline
                      BudweisB Offline
                      Budweis

Ja det kan godt blive lidt af en omgang. 13,1% af aktierne er shortet. Andelen er øget med 5,3% den seneste måned, så der er nogle der lever livet farligt!

Link Preview Image
                      Anavex Life Sciences (AVXL) Short Interest & Short Float | Updated Jun 2026 $AVXL

Are hedge funds shorting Anavex Life Sciences (NASDAQ:AVXL) stock? View the latest AVXL short interest ratio, short volume, and more at MarketBeat.

favicon

(www.marketbeat.com)

1 Reply Last reply
                      6
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user

Anavex. Intet er sikkert før positive resultater.

Køber bare ikke tanken om, at man gerne vil udstille sig med et fejlslået forsøg på nok en af de største AD konferencer - og så i en "Late Breaking"! Og ville CTAD tildele Anavex denne attraktive udstillingsplatform, hvis ikke de mente at data var af en positiv karakter? - villle en poster eller en alm. fremlægning så ikke have været bedre på sin plads?
                        Med min oprindelige primære tekniske baggrund, giver det f.eks. heller ikke nogen mening at udgive og blive accepteret til et fagblad på et højere niveau, hvis teknologien ikke havde sin gang på jorden.

Synes egentlig Anavex har udformet deres PR for deltagelsen på CTAD meget elegant. De har ikke givet banditter som AF og JB noget at arbejde med.
                        Shorterne skal i de næste uger skulle tage stilling til, hvor meget de tør spille på et negativt udfald og der vil givetvis ske manipulation begge veje.
                        Det eneste, der betyder noget er om resultaterne holder vande eller ej.

1 Reply Last reply
                        11
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel

Meget enig Tasso1...

1 Reply Last reply
                          2
                          • K Offline
                            K Offline
                            Kyed01

Han kunne alligevel ikke holde hans kæft ham der Adam Frankenstein og hans tro følgesvend Jesse.
                            Jeg kiggede på svarene og undtagen Jesse er de alle negative og jeg gav ham også et skud for boven.
                            30 "likes" er heller ikke noget at prale af.

Naa never mind, kun data tæller!

Alle peer reviewed artikler indtil nu om 2-73 (blarcamesine) har været positive så vidt jeg ved, så det lover godt synes jeg.

1 Reply Last reply
                            4
                            • V Offline
                              V Offline
                              vestasfan

Kan vi få een ting på det rene; Er der nogen overhovedet som får hints om data eller decideret resultater, før disse bliver offentliggjort? Altså, hvornår tilgår data til Missling og teamet, og hvornår skal dette meddeles marked?

1 Reply Last reply
                              4
                              • B Offline
                                B Offline
                                Boersboe

Anavex

Jeg har stor respekt for dine skriv, Tasso1. Det er din fortjeneste, at jeg investerede i Anavex i første omgang - så må vi se hvor meget jeg "skylder" om ½-1 år 🙂

Men det er altså en forkert antagelse, at man ikke fremlægger data, hvor outcome er "negativt". Alene begrebet "negative resultater" bør bruges med omhu - for hvad er negativt ifm. videnskab? At man ikke påviser nogen forskel er bare sådan det er. Så er der ingen effekt af medicinen/stoffet og så må man lede efter noget andet. Derfor er det lige så vigtigt at præsentere og belyse "positive" som "negative" resultater. Det er den eneste måde, hvorpå man undgår at andre undersøger det samme om nogle år - til ingen verdens nytte.

Fagblade af høj standard har forstået ovenstående, hvorfor større velgennemførte kliniske studier også får spalteplads her på trods af ikke-signifikante data - eller mulighed for at præsentere "late-breaking" på større konferencer (har jeg selv oplevet på større konferencer). Det er ikke en fallit erklæring at præsentere data som ikke viser nogen forskel. Det er ærgerligt, da ens teori ikke viser sig at holde stik - men sådan er videnskab. Og sådan er/bør sundhedsfaglig videnskab anno 2022 være.

Jeg mener dog stadigvæk, at der er god sandsynlighed for at der bliver en forskel mellem grupperne i studiet. Så jeg er forsigtig optimist.

1 Reply Last reply
                                11
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen

Du har helt ret Boersboe.

Med nærmest ingen succes i AD forsøg vil der være plads til late breaker alene på et fase 2b/3 selv uden succes.

Peer review ligeså.

Men at der reklameres for et peer review kan vel nok tolkes positivt.

Nå lad os se om køberne kan komme nu eller shorterne igen får overtaget.

Håber jeg kommer til at opleve en rigtig "grim" shortsquezze 😉

1 Reply Last reply
                                  5
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user

Anavex. Tilbagemelding fra IR - med alle mulige forbehold!

Fra Stocktwits:

I followed up with Andrew (IR) this morning for clarification on CTAD embargo policy. Here is his response:

1. CTAD presentation is a separate event run by the lead investigator of the trial
                                    2. Company will release the TLR through PR and 8-K when it's available.
                                    3. Presentation at CTAD does not restrict the timing of PR release.

Skal man tro på denne tilbagemelding, så kan/vil Anavex offentliggøre TLD, når de er klar/gennemgået og når det passer dem - uafhængig af CTAD fremlæggelsen!
                                    Synes ikke det passer helt sammen forseglingsreglerne for CTAD.
                                    Man skal holde tungen lige i munden den næste tid, da der vil blive intensivt skrevet og manipuleret i begge retninger de næste uger.

1 Reply Last reply
                                    8
                                    • SolsenS Offline
                                      SolsenS Offline
                                      Solsen

Der findes flere videoer fra patienter på Blarcamesine - senest en opslået på Stockwits

En 5-6 år gl. video med Macfarlain og en patient i første AD forsøg

Ufatteligt det er så lang tid siden, at man så disse første resultater !

1 Reply Last reply
                                      3
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Makingmoney

Ufattelige der ikke er kommet flere. Undskyld ?

1 Reply Last reply
                                        4
                                        • BudweisB Offline
                                          BudweisB Offline
                                          Budweis

Shorterne kæmper en brav kamp. Det er stærke kræfter der arbejder med den store shortandel.

1 Reply Last reply
                                          4

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger