ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Anavex...R&D video.
Vel ikke noget revolutionerende nyt.
Anavex poisoned for significant success var et af udsagnene

Et andet at patienter vil kunne undgå alzheimers, parkinson, demens ets ved profylaktisk at indtage Blarcamesine/2-73
Flere ansatte deltog og var overbevisende.
Ikke sikkert det rykker på kursen.
Min tid tillader desværre ikke mere lige nu. Men mon ikke nogle mere kloge end jeg har noget mere end dette.
-
Anavex her et link til vores ven Jesse's side hvor han fremhæver det han synes er positivt https://www.sotcanalytics.com/update-compendium
Jesse er Mayamobile by the way
-
Anavex Jeg tog sidste år noget gevinst hjem, og genkøbte (desværre for tidligt) efterfølgende. Nu står vi så overfor den mest afgørende periode i selskabets historie. Ved positive resultater i ALZ 2b/3 inden længe vil kursen helt sikkert langt overstige sidste års max lige rundt 30 dollar. Derfor skal vi,i hvert fald jeg selv til at overveje en strategi i.f.t at tage yderligere gevinst. Kommer der gode resultater er risikoen taget ud,og så alligevel, der kan altid komme noget uventet i biotek.
Mener i stadig at de kan undgå opkøb (poison pill intakt?). En partner, som jo er nem at få i dette tilfælde, vil jo i udgangspunktet være af det gode. Det vil dog så være evig slut med at gå alene tænker jeg. Altså vi kommer i mine øjne, over tid, til at dele hele biksen med denne partner hvis Missing ikke er skarp.Tanker anyone
-
Goddag fra Langeland
Enig Fandel, alle er meget optaget af Alz som jo bekendt er den store pengemaskine men folk glemmer at alle indikatorer vil give gode penge til det firma som faar noget på market. En Rett godkendelse boer give en aktie kurs på ca 30-40 for Anavex, Fragile X er ca 8 gange mere hyppigt end RETT, så man kan jo hurtigt regne ud at den kan give mange penge i kassen.
Et opkøb er ikke ønskeligt efter min mening, et opkøb er typisk ca X2 af MC når de begynder at forhandle, dog i enkeltle sjælene tilfælde X5 men det sker ikke ofte. Når man tænker på hvad Anavex har på hylden som ikke rigtigt er testet endnu vil et opkøb værre meget dårlig for os men lad os da endelig faa nogle partnere ind saa vi kan fremskride processen og BP har forbindelser til FDA og allerede folk til markedsføring på plads.
-
Sidste gang, der kom positivt resultatnyt fra Anavex, faldt aktien som en sten. En banalitet om ændre endpoints (som egentlig gjorde resultatet bedre) gjorde, at gode nyheder blev dårlige nyheder. Indtil Anavex har en godkendt fase 3, så er jeg ikke sikker på noget som helst, men jeg krydser fingre og håber.
-
Hvis man er til mere faverige twits :
https://stocktwits.com/symbol/AVXL -
Anavex med pricetarget $40 fra Berenberg https://quantisnow.com/insight/3061069
Kunne vi komme over $10 på den analyse ?
-
Anavex. Super "salgsvideo" fra Anavex og øget fokus.
Hilsen fra ferielandet.
Med disse to links kan man på relativ kort tid få et overblik over casen Anavex:
På dette tidspunkt sidste år fik vi super data fra PDD fase 2 for 14 uger - og en kursstigning til ca. 30 $.
Derfor burde vi kunne forvente data fra PDD OLE 48 uger her 1 år senere.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04575259Samtidig må AD fase 2/3 forsøget også være afsluttet inden for de næste uger.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03790709Vi ved også at nogle patienter fra AD forsøget nu er på +2 år i ekstension, hvor Anavex har adgang til udviklingen/effekten over en længere periode.
Sammen med øget opmærksomhed fra anerkendte analytiker, der nu kun vil øges fremadrettet, så bliver Anavex svært at komme udenom for investorer, der har fokus på biotek og for nogle af de allerstørste indikationer overhovedet.Anavex er en tikkende bombe - både for investorer, men især også for de ca. 8.500.000 shortede aktier, der vil kunne smide benzin på bålet ved inddækning som følge af evt. gode nyheder i den nærmeste fremtid.
Spænd sikkerhedsselen og nyd turen! -
Anavex Positiv og sammenfattende artikel pr. 24. juni.
AVXL is among the most compelling stories in small caps targeting the holy grail of medicin!!
-
Anavex HYST - tænkte at starte en ny tråd ved først kommende lejlighed - forhåbentlig med noget godt nyt/milepæl allerede i denne uge.
Der er efterhånden en del gode link mm. i denne tråd, f.eks. R & D linket - håber I så evt. vil tage de vigtigste med over i en ny tråd, som I finder nødvendige.
Finder det vigtig, at en evt. ny investor får hovedpunkterne i casen fra starten af i en ny tråd.
Tasso1 -
Anavex...Da selskabet står overfor store data readouts og vi må forvente gang i kursen - op og ned i kommende måneder - kunne det måske være en ide, at spørge Helge om en chat. Med historik knappen i chatten vil man kunne se hele chatten igennem så langt den har eksisteret.
Hvad mener I ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind