Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • F Offline
    F Offline
    Fandel
    wrote on sidst redigeret af
    #416

    Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

    1 Reply Last reply
    3
    • M Offline
      M Offline
      Makingmoney
      wrote on sidst redigeret af
      #417

      Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

      God weekend

      1 Reply Last reply
      7
      • F Offline
        F Offline
        Fandel
        wrote on sidst redigeret af
        #418

        Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

        1 Reply Last reply
        3
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #419

          Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

          Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

          God weekend herfra.

          1 Reply Last reply
          5
          • M Offline
            M Offline
            Makingmoney
            wrote on sidst redigeret af
            #420

            Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

            1 Reply Last reply
            5
            • T Offline
              T Offline
              Thorkild01
              wrote on sidst redigeret af
              #421

              "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

              Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

              1 Reply Last reply
              5
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user
                wrote on sidst redigeret af
                #422

                Anavex Har indtil den 30. sep. med "Late Breaking" på CTAD nov./dec 2022.

                Iflg. IHUB:

                CTAD abstract submission deadline - Fri. Sept. 30
                CTAD presenting author registration deadline - Mon. Oct. 10

                Forudsat at Anavex har data fra AD fase 2/3 forsøget her 3 mdr. efter afslutning i juni, så har Anavex indtil fredag den 30. sep. til at ansøge/at blive optaget som evt. "Late Breaking" indslag på CTAD.
                Dette kræver selvfølgelig også, at CTAD komiteen mener, at resultaterne er gode nok til at opfylde kriterierne.

                Håber at kunne starte en ny tråd med en annoncering af CTAD deltagelse med AD resultater en af de kommende dage.
                Andre selskaber er begyndt at annoncerer deres deltagelse på CTAD.

                Det ville kunne starte en større interesse og forventning til et positivt udfald på AD forsøget - for hvem går på CTAD i "Late Breaking" med fejlede resultater!
                Anavex var på CTAD i 2021 med deres PDD resultater, selvom det egentlig er forbeholdt Alzheimer relateret forskning.

                Spørgsmålet er bare, om Anavex kan nå at få min. AD TLD inden fristen?

                1 Reply Last reply
                7
                • T Offline
                  T Offline
                  Thorkild01
                  wrote on sidst redigeret af
                  #423

                  Bioartic er p.t. oppe 152% efter offentliggørelsen af Esais' AD data som viser en reduktions effekt på 27%. Hvor stor vil stigningen mon blive, hvis/når AVXL kommer med data som har en endnu større effekt? 🙂

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • BudweisB Offline
                    BudweisB Offline
                    Budweis
                    wrote on sidst redigeret af
                    #424

                    Link Preview Image
                    Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer’s disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                    Stockholm, September 28, 2022 – BioArctic AB’s (publ) (Nasdaq Stockholm: BIOA B) partner Eisai

                    favicon

                    News Powered by Cision (news.cision.com)

                    Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer's disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01
                      wrote on sidst redigeret af
                      #425

                      Jeg tror at Anavex's data bliver bedre end 27% bremsning i AD.
                      Vi har jo disse så kaldte "super responders" som får det bedre, så hvis ca 20% på den høje dose for det bedre burde det blive et home run for Anavex.
                      Resten på den høje dose får vel en næsten 100% bremsning i sygdommen? Okay gaetvaerk fra min side!

                      Glemte at nævne bi-effekterne, her står 2-73 fra Anavex også meget stærkere med næsten ingen, det kan FDA rigtigt godt lide!

                      Håber at vi kommer med til CTAD men okay hvis dataene er ikke klar, så er de ikke klar.

                      Pre-market:

                      AVXL: 4%
                      SAVA: 12%
                      BIIB: 42%

                      Frankfurt:
                      EISAI: 64%

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #426

                        Bindegalt med de stigninger til BIIB og Eisai. Men viser blot hvor sulten markedet er for noget der virker.

                        Nu må de gerne komme med data fra Anavex så vi ved om Blarcamesine har en fremtid i AD !

                        Jeg tror på, at superresponderes kan trække en godkendelse alene.

                        1 Reply Last reply
                        9
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel
                          wrote on sidst redigeret af
                          #427

                          Ja nu begynder det at kilde i maven...

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • V Offline
                            V Offline
                            vestasfan
                            wrote on sidst redigeret af
                            #428

                            Hej gode folk; hvad er primary endpoints for 2-73 fase 2/3 i Alzheimers?

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • D Offline
                              D Offline
                              deleted-user
                              wrote on sidst redigeret af
                              #429

                              Anavex Vigtigt at markedet igen har fået troen på at behandling i AD er mulig.

                              Med alle de skandaler vi har haft indenfor Alzheimer den sidste tid, har mange investorer ikke ville rører Alzheimer aktier med en ildtang.
                              Det er derfor opløftende at se, at en behandling i en eller anden grad er mulig.
                              Anavex skal nu bare bekræfte deres resultater fra de mindre forsøg i det ventede AD fase 2/3 forsøg, så slår de nemt de 27 % reduktion i ovennævnte forsøg.
                              Vi har dog fået en lille ide om, hvad der venter os ved et positivt udfald.
                              4 eller 40 $ inden udgangen af 2022!

                              1 Reply Last reply
                              9
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #430

                                Anavex BIIB stiger ulogisk hele 40 % på Eisai data?

                                BIIB med deres dødsdømte og giftige Aduhelm, øger deres MC hele 12 milliarder $ i kølvandet på Eisai/Bioartic data - eller hele 17 gange MC på Anavex!!!
                                Manipulation i fuld udblæsning - FDA og andre har jo dumpet BIIB pga. manglende virkning og alvorlige bivirkninger!
                                Hvad skal MC på Anavex så være, hvis 2-73 endda stabiliserer og ikke kun bremser AD med 27 %?

                                1 Reply Last reply
                                8
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #431

                                  Endpoints slide 41 https://www.anavex.com/_files/ugd/79bcf7_3cc5b85e0f1d49bb84e60f933ecbbea8.pdf

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #432

                                    Anavex EIsai ikke meget bedre end BIIB!

                                    Aduhelm: 41% in high dose with brain swelling OR bleeding
                                    22% CDR-SB [slower decline]

                                    Lecanemab: 29.5% in high dose with brain swelling OR bleeding
                                    27% CD-SB [slower decline]

                                    På kurveform ligger Lecaemab lidt over og forskudt ifht. Aduhelm, men i praksis udskyder det den kristiske udvikling i AD med måske 6 mdr. til 8 mdr. ifht. placebo, men med risiko for alvorlige bivirkninger.
                                    Så bestemt ikke en mirakelkur, men nok tilstækkelig til, at FDA sandsynligvis vil godkende Lecanemab.

                                    Et rigtig fint tidspunkt for Anavex at præsenterer gode data, når der nu igen er fokus på Alzheimer.

                                    1 Reply Last reply
                                    7
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Makingmoney
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #433

                                      Anavex Sidste nye fra Mayo, lækkert skriv. Hvis i lytter til audioen så spids ører Ca 7 min 28 SEK inde https://www.sotcanalytics.com/update-compendium

                                      1 Reply Last reply
                                      9
                                      • F Offline
                                        F Offline
                                        Fandel
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #434

                                        Kom så med nogle gode data.

                                        1 Reply Last reply
                                        6
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #435

                                          Anavex Hvornår forventes TLD på AD?

                                          Fra sidste CC i august:
                                          Jones Trading asked about when Missling thinks the results would come out. He said something along the lines of End of Q3 "or JUST SLIPPING into Q4".

                                          Dvs i morgen den 1. oktober 2022, "slipper" vi over i Q4!
                                          Fristen for "Late Breaking" til CTAD udløber i dag.

                                          Ikke alle falder på halen over resultaterne fra Eisai - Lecanemab!
                                          Håber det igen vil tage fokus og forskningsresurser væk fra en reel behandling for AD, uden indsprøjtninger og blødninger i hjerner.
                                          Tror og håber på, at data fra Anavex er så overbevisende, at det vil ændre billedet og forståelsen for AD, men også for mange andre CNS indikationer.

                                          https://www.nature.com/articles/d41586-022-03081-0

                                          Amyloid is "associated with the problem, but it isn't 'the' problem", says George Perry, a neurobiologist at the University of Texas at San Antonio and a sceptic of the amyloid hypothesis. "If you modulate it, of course you can have some small benefit."

                                          1 Reply Last reply
                                          6

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger