Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #410

    Anavex...MayoMobile, som vi også har med på PI, er kommet med denne vigtige post på Ihub

    Link Preview Image
    Anavex Life Sciences Corp (AVXL): My Expectation for CTAD 2022 1. Late...

    MayoMobile: My Expectation for CTAD 2022 1. Late breaking abstract submitted and reflected on CTAD webpage in the first few weeks of October. 2. Stellar dat...

    favicon

    InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

    Han har sat sig ind i tingene og mere end måske alle andre.

    Hans påstand er at også de pts med APOE-4 varianten kommer positivt ud af det offentliggjorte fase 2a forsøg.

    Det har jeg ikke kunne se på kurverne, men peer review artiklen om forsøget viser, at over tid forbedres også disses tilstand med en sandsynlighed på p<0,0001 som jeg lige husker.

    MayoMobile må meget gerne rette mig !!!

    En ting er sikkert og det er at selv en halmstrå af signaler der forbedrer blot 10-20% af pts tilstand kan være meget værd for aktionærerne.

    Med den store mængde data man har på hver pts vil det nok være muligt, at identificere de pts der vil have gavn af blacamesine. Dermed vil blot 20% respondere guld værd. Myndighederne skal kun bruge penge på pts der har gavn af behandlingen....

    Men det er biotek så der er jo ikke garanti, men dog god sandsynlighed 😉

    1 Reply Last reply
    4
    • F Offline
      F Offline
      Fandel
      wrote on sidst redigeret af
      #411

      Det bliver vildt spændende...

      1 Reply Last reply
      2
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #412

        Indsidder rykker godt

        106308_9F470460_4E48_4C1D_B05C_C6405909DD60.jpeg

        1 Reply Last reply
        1
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #413

          Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

          Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

          Mindre vil også være en succes.

          Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

          Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

          1 Reply Last reply
          7
          • M Offline
            M Offline
            Makingmoney
            wrote on sidst redigeret af
            #414

            Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude

            1 Reply Last reply
            3
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #415

              Anavex...next apple.

              Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.

              Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%

              Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine

              https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
              Nogen drømmer stort 🙂

              1 Reply Last reply
              4
              • F Offline
                F Offline
                Fandel
                wrote on sidst redigeret af
                #416

                Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

                1 Reply Last reply
                3
                • M Offline
                  M Offline
                  Makingmoney
                  wrote on sidst redigeret af
                  #417

                  Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

                  God weekend

                  1 Reply Last reply
                  7
                  • F Offline
                    F Offline
                    Fandel
                    wrote on sidst redigeret af
                    #418

                    Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #419

                      Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

                      Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

                      God weekend herfra.

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • M Offline
                        M Offline
                        Makingmoney
                        wrote on sidst redigeret af
                        #420

                        Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • T Offline
                          T Offline
                          Thorkild01
                          wrote on sidst redigeret af
                          #421

                          "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

                          Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #422

                            Anavex Har indtil den 30. sep. med "Late Breaking" på CTAD nov./dec 2022.

                            Iflg. IHUB:

                            CTAD abstract submission deadline - Fri. Sept. 30
                            CTAD presenting author registration deadline - Mon. Oct. 10

                            Forudsat at Anavex har data fra AD fase 2/3 forsøget her 3 mdr. efter afslutning i juni, så har Anavex indtil fredag den 30. sep. til at ansøge/at blive optaget som evt. "Late Breaking" indslag på CTAD.
                            Dette kræver selvfølgelig også, at CTAD komiteen mener, at resultaterne er gode nok til at opfylde kriterierne.

                            Håber at kunne starte en ny tråd med en annoncering af CTAD deltagelse med AD resultater en af de kommende dage.
                            Andre selskaber er begyndt at annoncerer deres deltagelse på CTAD.

                            Det ville kunne starte en større interesse og forventning til et positivt udfald på AD forsøget - for hvem går på CTAD i "Late Breaking" med fejlede resultater!
                            Anavex var på CTAD i 2021 med deres PDD resultater, selvom det egentlig er forbeholdt Alzheimer relateret forskning.

                            Spørgsmålet er bare, om Anavex kan nå at få min. AD TLD inden fristen?

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • T Offline
                              T Offline
                              Thorkild01
                              wrote on sidst redigeret af
                              #423

                              Bioartic er p.t. oppe 152% efter offentliggørelsen af Esais' AD data som viser en reduktions effekt på 27%. Hvor stor vil stigningen mon blive, hvis/når AVXL kommer med data som har en endnu større effekt? 🙂

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • BudweisB Offline
                                BudweisB Offline
                                Budweis
                                wrote on sidst redigeret af
                                #424

                                Link Preview Image
                                Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer’s disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                                Stockholm, September 28, 2022 – BioArctic AB’s (publ) (Nasdaq Stockholm: BIOA B) partner Eisai

                                favicon

                                News Powered by Cision (news.cision.com)

                                Lecanemab phase 3 Clarity AD study in early Alzheimer's disease meets primary and all key secondary endpoints with high statistical significance

                                1 Reply Last reply
                                4
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kyed01
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #425

                                  Jeg tror at Anavex's data bliver bedre end 27% bremsning i AD.
                                  Vi har jo disse så kaldte "super responders" som får det bedre, så hvis ca 20% på den høje dose for det bedre burde det blive et home run for Anavex.
                                  Resten på den høje dose får vel en næsten 100% bremsning i sygdommen? Okay gaetvaerk fra min side!

                                  Glemte at nævne bi-effekterne, her står 2-73 fra Anavex også meget stærkere med næsten ingen, det kan FDA rigtigt godt lide!

                                  Håber at vi kommer med til CTAD men okay hvis dataene er ikke klar, så er de ikke klar.

                                  Pre-market:

                                  AVXL: 4%
                                  SAVA: 12%
                                  BIIB: 42%

                                  Frankfurt:
                                  EISAI: 64%

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #426

                                    Bindegalt med de stigninger til BIIB og Eisai. Men viser blot hvor sulten markedet er for noget der virker.

                                    Nu må de gerne komme med data fra Anavex så vi ved om Blarcamesine har en fremtid i AD !

                                    Jeg tror på, at superresponderes kan trække en godkendelse alene.

                                    1 Reply Last reply
                                    9
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #427

                                      Ja nu begynder det at kilde i maven...

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • V Offline
                                        V Offline
                                        vestasfan
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #428

                                        Hej gode folk; hvad er primary endpoints for 2-73 fase 2/3 i Alzheimers?

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #429

                                          Anavex Vigtigt at markedet igen har fået troen på at behandling i AD er mulig.

                                          Med alle de skandaler vi har haft indenfor Alzheimer den sidste tid, har mange investorer ikke ville rører Alzheimer aktier med en ildtang.
                                          Det er derfor opløftende at se, at en behandling i en eller anden grad er mulig.
                                          Anavex skal nu bare bekræfte deres resultater fra de mindre forsøg i det ventede AD fase 2/3 forsøg, så slår de nemt de 27 % reduktion i ovennævnte forsøg.
                                          Vi har dog fået en lille ide om, hvad der venter os ved et positivt udfald.
                                          4 eller 40 $ inden udgangen af 2022!

                                          1 Reply Last reply
                                          9

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger