Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • P Offline
    P Offline
    poppelkongen
    wrote on sidst redigeret af
    #402

    Så kom der lidt gode nyheder vedrørende. Patent. SÅ skal ikke have en tråd tak .den her 6 måneder gammel nu

    1 Reply Last reply
    3
    • F Offline
      F Offline
      Fandel
      wrote on sidst redigeret af
      #403

      Ja poppelkongen det er da gode nyheder. Såer det på plads.

      1 Reply Last reply
      2
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01
        wrote on sidst redigeret af
        #404

        Alzheimer's disease: major drug trial results to watch in 2022 and beyond

        Fin artikel om AD og Anavex er prominent nævnt fordi de bruger en anden metode end de 3 andre nævnte pharma giganter som alle bruger Amyloid beta metoden.

        Because the Sigma-1 receptor is a drastically new target in AD, Perry says the upcoming results will be key to determining if this approach could work: "This new target is promising, but the proof is in the pudding."

        Link Preview Image
        Page not found - Clinical Trials Arena

        favicon

        Clinical Trials Arena (www.clinicaltrialsarena.com)

        1 Reply Last reply
        6
        • E Offline
          E Offline
          elssan
          wrote on sidst redigeret af
          #405

          God artikel, Kyed. Men den bidrager også lidt til usikkerheden, ligesom flere andre links. Håber på Tasso snart kommer med et skriv, der får troen på Anavex tilbage på sporet i denne lange ventetid.

          1 Reply Last reply
          3
          • M Offline
            M Offline
            Makingmoney
            wrote on sidst redigeret af
            #406

            Det er ligegyldigt hvad tasso skriver uagtet hans store viden. Der ER usikkerhed i biotek. Det er der til et afgørende fase 3 har opfyldt endpoints. Trods det kan der forlanges et mere. Derefter er der usikkerhed til der ligger en godkendelse.

            Det er ikke godt kun at læse/vægte det positive, slet ikke.

            Pøj Pøj til os

            1 Reply Last reply
            5
            • K Offline
              K Offline
              Kyed01
              wrote on sidst redigeret af
              #407

              Fuldt ud enig MM.

              Selvom mange skriver positivt om 2-73 er der overhovet ikke sikkert at det virker så godt godt som mange tror, har som MM sagde ikke noget med casen at gøre overhovet hvad vi/andre siger, det er kun resultaterne (data/endpoints meet) der tæller.

              Det er derfor jeg rigtigt godt kan lide Investor2014 posts på Ihub, han er det man kan kalde forsigtig optimistisk.
              God bless you George er blevet rasende på ham flere gange og skrev sågar på Stocktwist at han er en shorter, ha-ha, hylende morsomt, at nogle bliver dybt fornærmet hvis man skriver negativt om en aktie er vildt grinagtigt, jeg læser faktisk de negative posts lidt mere nøje så man ikke selv bliver alt for selvsikker og sågar måske overveje sin position hvis den negative post er bekymrende.

              Man kan jo ikke basere sine investeringer på at folk gejler hinanden helt vildt op.

              1 Reply Last reply
              5
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user
                wrote on sidst redigeret af
                #408

                Anavex Ja - Tråden er blevet for lang.

                Tænker at lave en ny tråd indenfor de næste dage, selvom der ikke skulle komme nyheder.

                Har desværre været hænget ekstrem meget op den seneste tid, da jeg arbejder indenfor energisektoren - så behøver jeg hvis ikke at uddybe nærmere!!!

                Investering i Biotek er meget risikofyldt, dette gælder også for Anavex.
                Vi kan ikke gøre andet end afvente data og det tager bare den tid det tager.
                TLD tager min.3-5 mdr. for AD, så vi er snart indenfor målområdet.
                Det eneste vi kan støtte os på, er alle de udelukkende positive data/forskning man har fremvist indtil nu og så de udtalelser ledelsen giver os. Samtidig har bl.a. FDA, der jo har set samme data givet deres positive tilkendegivelser i form af forskellige designations fasttrack mm. - bivirkningsprofilen i samtlige forsøg er også blevet godkendt af eksterne myndigheder.
                De relative få analytikere, der burde have en baggrund for at vurderer casen, estimerer et kursmål på ca. 40 $ - tiden vil vise om disse eller et gennem manipuleret aktiemarkedet får ret.

                I sidste ende tæller kun resultaterne i afgørende fase 3 forsøg og det kan kun være op til den enkelte at vurderer, hvor stor risiko man tør at løbe.

                Læser meget mindre på IHUB, som efterhånden har udviklet sig til lidt af en hysterisk hønsegård med personangreb mm.
                Der er dog meget dygtige skribenter, der godt kan analyserer konkrete data, når vi forhåbentlig meget snart får nogle igen.

                Jeg tror dog stadig fuld og fast på casen, men kan ikke afvise, at jeg ville tage lidt af toppen ved en større stigning, vi har jo kun for ofte set, at selv rigtig gode data kan fordrejes af div. elementer!

                1 Reply Last reply
                8
                • F Offline
                  F Offline
                  Fandel
                  wrote on sidst redigeret af
                  #409

                  Fint skriv Tasso1

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #410

                    Anavex...MayoMobile, som vi også har med på PI, er kommet med denne vigtige post på Ihub

                    Link Preview Image
                    Anavex Life Sciences Corp (AVXL): My Expectation for CTAD 2022 1. Late...

                    MayoMobile: My Expectation for CTAD 2022 1. Late breaking abstract submitted and reflected on CTAD webpage in the first few weeks of October. 2. Stellar dat...

                    favicon

                    InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

                    Han har sat sig ind i tingene og mere end måske alle andre.

                    Hans påstand er at også de pts med APOE-4 varianten kommer positivt ud af det offentliggjorte fase 2a forsøg.

                    Det har jeg ikke kunne se på kurverne, men peer review artiklen om forsøget viser, at over tid forbedres også disses tilstand med en sandsynlighed på p<0,0001 som jeg lige husker.

                    MayoMobile må meget gerne rette mig !!!

                    En ting er sikkert og det er at selv en halmstrå af signaler der forbedrer blot 10-20% af pts tilstand kan være meget værd for aktionærerne.

                    Med den store mængde data man har på hver pts vil det nok være muligt, at identificere de pts der vil have gavn af blacamesine. Dermed vil blot 20% respondere guld værd. Myndighederne skal kun bruge penge på pts der har gavn af behandlingen....

                    Men det er biotek så der er jo ikke garanti, men dog god sandsynlighed 😉

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • F Offline
                      F Offline
                      Fandel
                      wrote on sidst redigeret af
                      #411

                      Det bliver vildt spændende...

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123
                        wrote on sidst redigeret af
                        #412

                        Indsidder rykker godt

                        106308_9F470460_4E48_4C1D_B05C_C6405909DD60.jpeg

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #413

                          Anavex...En opfølgning på mit tidligere indlæg i dag.

                          Jeg håber på omkring 20% super responderes i 50 mg gruppen i forestående Alzheimers forsøg.

                          Mindre vil også være en succes.

                          Kan nævne, at Genmab udviklede Amivantamab til JNJ. I forsøg gik stoffet efter EGFR mutationen Exon-20, som kun er repræsenteret i 4% af NSCLC (lungekræfttype). Mutationen havde en dårlig prognose og var det man kalder en "unmet medical need" sygdom (mangler behandlingsmulighed). Amivantamab er i dag godkendt behandling.

                          Derfor kan en lille gruppe respondere være "gode resultater" idet Alzheimers også er en unmet need sygdom.

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • M Offline
                            M Offline
                            Makingmoney
                            wrote on sidst redigeret af
                            #414

                            Helt sikkert, det tager bare en stor del af omsætningen væk. Hvis der har en virkning er det forhåbentlig på flere, hvilket jeg da også tror på. Ellers var jeg ude

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #415

                              Anavex...next apple.

                              Jeg tror også på mange indikationer. Vi skal blot have nogle resultater der åbner for første approval.

                              Det kunne godt være en delmængde af AD patienterne, men forhåbentlig 80%

                              Anavex er på forkant med opsamling af store datamængder på patienterne, hvorfor man har god mulighed for, at kunne beskrive/identificere, hvilke pts der responderer på Blarcamesine

                              https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=170012004
                              Nogen drømmer stort 🙂

                              1 Reply Last reply
                              4
                              • F Offline
                                F Offline
                                Fandel
                                wrote on sidst redigeret af
                                #416

                                Det er bare så godt. Jeg håber virkelig det lykkedes for ham, og alle de mennesker som er ramt af sygdommene.

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • M Offline
                                  M Offline
                                  Makingmoney
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #417

                                  Next Apple, ja hvorfor ikke. Nogen skal jo ramme jackpot. I disse tider ville det være fedt med en solstråle ned i potten af ynkeligt afkast. Kommer vi på 3 cifre, som jo ikke er utænkeligt, om det virker, kunne man ligefrem flotte sig, give kage på job.Dette inden man sætter sig ud i bilen og kører hjem for sidste gang. Dette uagtet et tab i alle fremtidige pensionsudbetalinger på 17%.

                                  God weekend

                                  1 Reply Last reply
                                  7
                                  • F Offline
                                    F Offline
                                    Fandel
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #418

                                    Skøn scenarie. Også god weekend herfra...

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • SolsenS Offline
                                      SolsenS Offline
                                      Solsen
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #419

                                      Midt i de optimistiske indlæg skal vi huske, at der ingen fuld sikkerhed er for at det går som forventet.

                                      Sæt ikke hus og hjem over styr i en alt for stor satsning !

                                      God weekend herfra.

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Makingmoney
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #420

                                        Denne har vist ikke været delt, synes heller ikke at huske at Alzheimer's har været nævnt som en auto immune sygdom https://neurosciencenews.com/alzheimers-autoimmune-disease-21456/

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • T Offline
                                          T Offline
                                          Thorkild01
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #421

                                          "Tags" nederst i artiklen henviser til en masse aktuelle studier, der antyder man p.t. har flere forskellige teorier om årsagerne til AD, PD o.a. aldersbetingede sygdomme.

                                          Var i mandags til foredrag med den danske "wunderkid" der er forfatter til bestselleren "Gopler ældes baglæns". Nogle af de teorier, der omtales i artiklen, er også nogle af de spor Nicklas Brendborg præsenterede i foredraget.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger