Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af
    #377

    Anavex. Annelise gør forsat fremskridt i RETT OLE.

    Link Preview Image
    Annelise Buda on Instagram: "Annelise did so well at physio today. Independant standing, fantastic sit to stands and awesome use of her hands and arms. Never under estimate this girl. She is so strong and never gives up. #rettstrong #annelisesarmy #rettsyndromeaustralia"

    22 likes, 2 comments - annelise.buda_ on August 29, 2022: "Annelise did so well at physio today. Independant standing, fantastic sit to stands and awesome use of her hands and arms. Never under estimate this girl. She is so strong and never gives up. #rettstrong #annelisesarmy #rettsyndromeaustralia".

    favicon

    Instagram (www.instagram.com)

    Hun er datter af formanden for RETT org. AUS og er forsat i Excellence OLE forsøget.
    Det var ham der fik Missling overtalt til at åbne RETT forsøg op i Australien.

    Anavex bruger også Instagram til for at få rettet opmærksom på deres case - indtil videre uden større held, hvis man skal dømme ud fra handelsaktiviteterne.

    Link Preview Image
    Instagram

    Create an account or log in to Instagram - Share what you're into with the people who get you.

    favicon

    Instagram (www.instagram.com)

    1 Reply Last reply
    7
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #378

      Anavex. Min. 7 milepæle på 4 mdr. iflg. sidste CC.

      Dvs. ca. 1 hver 14. dage i gennemsnit resten af året + det løse - evt. FDA udmeldinger, partneraftaler, større investorer mm.
      Tror dog at bl.a. Excellence først bliver i starten af 2023.
      Bare vi får gode data i Alzheimer fase 2/3 i år, så må resten godt trække ud for min skyld.

      1. Top-line data ANAVEX®2-73-AD-004: Potentially pivotal Phase 2b/3 AD clinical trial - expected fall 2022

      2. Data of 48-week OLE PDD Phase 2 study - expected by end 2022

      3. EXCELLENCE completion: Potentially pivotal Phase 2/3 pediatric RTT clinical trial - expected by end 2022

      4. Initiation of ANAVEX®2-73 imaging-focused Parkinson's disease clinical trial - expected 2022

      5. Initiation of potentially pivotal ANAVEX®2-73 Phase 2/3 Fragile X clinical trial - expected 2022

      6. Initiation of potentially pivotal ANAVEX®2-73 Phase 2/3 clinical trial for the treatment of a new, rare disease indication - expected 2022

      7. Initiation of ANAVEX®3-71 Phase 2 clinical trial for FTD, schizophrenias and Alzheimer's disease - expected 2022

      1 Reply Last reply
      11
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #379

        Anavex...Præsentation af Kaufmann i Rett (Canadisk rett organisation)
        https://youtu.be/ZZvPIFcrRFI

        London og Canada åbner eller har åbnet sites. Så nu er den endelige rekruttering begyndt til Excellence studiet, der tager 12 uger.

        Vi skal nok være heldige, hvis vi ser data i år. Men Kaufmann sagde dag, at de arbejdede med stringente timelines.

        God interesse fra deltagerne i at melde deres rett børn ind i studiet.

        Kaufmann sagde afslutningsvist, at hans motivation for at arbejde i Anavex var, at han besluttede sig for at skulle være en del af noget der kunne gøre en forskel - noget i den retning og meget opløftende for rett pts og investorer.

        1 Reply Last reply
        11
        • F Offline
          F Offline
          Fandel
          wrote on sidst redigeret af
          #380

          Meget meget spændende Solsen...

          1 Reply Last reply
          4
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123
            wrote on sidst redigeret af
            #381

            Vi er på vej mod mit supplerings område, desværre 😞
            Tror jeg forsøger med første skud omkring 8,6-8,3 og næsten gang omkring de 8

            Det bare som sidegevinst, mens vi afventer et eller andet

            Mvh

            1 Reply Last reply
            2
            • V Offline
              V Offline
              vestasfan
              wrote on sidst redigeret af
              #382

              Fra FB; https://www.facebook.com/AnnelisesArmy

              1 Reply Last reply
              2
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user
                wrote on sidst redigeret af
                #383

                Anavex Annelise i RETT - for os der ikke har FB.

                Annelise er som tidligere nævnt datter af formanden for RETT.org AUS og ham der fik Anavex og 2-73 til AUS - vi ved hun får 2-73 i et OLE forsøg.
                For en sygdom, som ellers kun går en vej, så virker det meget overbevisende, at hun endda oplever fremskridt - over en 3-4 årig periode.
                2-73 må alt andet lige spille en rolle i hendes fremskridt - træning og omsorg alene har også en stor betydning, men tror ikke ligefrem at det kan give en regenerering af RETT.

                A snippet of our day. Thank to to all who have helped make today a success.

                In 2018 Annelises scoliosis worsened and it was no longer safe for Annelise to be out of her wheelchair at school. 2018 was also the year Annelise had her first back surgery and lost her ability to walk independantly.
                It has been 4 years since Annelise was able to walk around her school, UNTIL TODAY!
                I am so incredibly proud of Annelise, The first few laps where with the assistance of her walker and she finished off with a final lap with just mum helping. This inspiring young lady bought some to tears to see her reach this accomplishment. Annelise was overjoyed and indeed was so proud of herself.
                In the past 4 years to reach this goal we have had a lot of help to get Annelise to where she is today, from her surgeon, her therapist, medications including Anavex 2-73 and most of all the love and support from our friends and family. annelise im so happy you stood tall today, you where so proud of yourself and so you should be, In the end all the hard work comes down to you. Your strength will and determination shone today. I am so proud of you.

                1 Reply Last reply
                7
                • F Offline
                  F Offline
                  Fandel
                  wrote on sidst redigeret af
                  #384

                  Det er en dejlig historie.

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #385

                    Smider en ordre ind i åbningen, den rammer mit target, om det fordi der er kommet data fra BIVI er ikke til at vide

                    Access to this page has been denied

                    px-captcha

                    favicon

                    (seekingalpha.com)

                    Mvh

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #386

                      Ser ikke ud til at min ordre bliver eksekveret i dag, selv man kan aldrig vide med avxl. Den har flere gange været i stort plus, men lukket i minus...

                      Håber dog ikke den ordre kommer hjem, og at vi snart kan begynde at se grønne dage, og rigtig mange i træk

                      På forhånd tak 😉

                      Mvh

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user
                        wrote on sidst redigeret af
                        #387

                        Anavex. SA Lane Simonian meget positiv på Anavex!

                        Han ser 2-73 som det bedste bud på en behandling i Alzheimer!
                        Nu er det over 2 mdr. siden forsøget blev afsluttet her i juni.
                        Om max knap 3 mdr. kender vi og resten af verden svaret - TLD måske noget før og detaljer på CTAD slut december 2022.

                        Access to this page has been denied

                        px-captcha

                        favicon

                        (seekingalpha.com)

                        The main take away for investors is that based on its likely efficacy and safety the FDA will probably grant Anavex's blarcamesine accelerated approval.

                        For the time being at least, this leaves Anavex's blarcamesine as the best current hope for the near stabilization of Alzheimer's disease over the long-term. Results from Anavex's 48 weeks phase 2b/3 trial may be known late in the Fall. It is possible that the company will be able to present the results at the CTAD conference in late November and early December. The pattern of early improvement in some patients that carried all the way through to 109 weeks should be replicated in a much larger trial at 48 weeks. From there even without U.S. trial centers, the FDA should grant accelerated approval, allowing for the sale of the drug, but with continued testing, with U.S. sites, over longer periods of time. Nothing is for certain, but all of this should give long-time investors in the company considerable optimism and perhaps draw a few new investors before the release of trial results.

                        1 Reply Last reply
                        8
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel
                          wrote on sidst redigeret af
                          #388

                          Det er virkelig positivt Tasso1...

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #389

                            Anavex. På hos HC Wainwright 12.-14. sep.

                            Desværre kun for større investorer.
                            Både fysisk og virtuel, samt mulighed for 1 on 1 møder - måske det kan få flere større spillere til at investerer og dermed give en positiv afsmitning på kursen.
                            Der er stadig mange, der end ikke kender til eksistensen af Anavex. Og med AD data inden for relativ kort tid, så må der absolut være nogle nye investorer, der måske vil med på vognen.
                            I "gl. dage" ville der være et naturligt opløb op til så vigtige data, men mange ting har ændret sig og "gamet" er blevet meget mere udspekuleret og manipuleret.

                            Link Preview Image
                            Page not found | Anavex Life Sciences

                            favicon

                            Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • P Offline
                              P Offline
                              poppelkongen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #390

                              Hold da op en laaaaaaaaaaaang tråd der må snart komme nogle nyheder,så vi kan få en ny

                              1 Reply Last reply
                              7
                              • T Offline
                                T Offline
                                Thorkild01
                                wrote on sidst redigeret af
                                #391

                                Ang. kursen som p.t. synes TOTALT resistent over for hvad der normalt må betragtes som positive nyheder.

                                Måske skulle man blot forsøge at plagiere "bedstemor" fra Annovis, der igår udsendte en pressemeddelelse indeholdende en pipeline update, og aktien steg ca. 20%, 🙂 se
                                https://finance.yahoo.com/quote/ANVS?p=ANVS&.tsrc=fin-srch

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kyed01
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #392

                                  Ha-ha Thorkild, de små bio tech er meget votale for at sige det mildt, hvis man kigger på et års grafen kan man se at de er raslet ned fra over 30$ men er helt enig i at AVXL burde værre over mindst 20-25$ på forventning af AD data men vi må håbe at raketten bliver startet snart.

                                  Jeg kan se at "Fireman" på Ihub har solgt meget ud af hans AVXL og gået kraftigt ind i NWBO (hans største investering nogen sinde i en enkelt aktie).
                                  Han skrev at han tjente 1.13mill $ på AVXL sidste år ifølge ham selv!
                                  Jeg kan godt lide ham Fireman, han posts er helt nede på jorden og han har "næse for det" er mit indtryk.
                                  Jeg er også ret kraftigt inde i NWBO (ca 40% af AVXL) men ikke på bekostning af mine Anavex aktier, jeg har fulgt den meget nøje over de sidste 2-3 måneder og synes det ser rigtigt godt ud, de har været i forsøg i 18 år med deres DCvax, yes 18 år sgu, så vi skal ikke pive for meget her på tråden, ha-ha.
                                  Ironisk nok er mine 2 største biotech investeringer nogle af Adam Frankensteins kæp heste!! Jeg er ret ligeglad med hvad idioten skriver men han er en irriterende karl!

                                  Tråden her er meget lang som før nævnt, lad os håbe at der snart kommer en "milestone" nyhed så Tasso kan åbne en ny tråd.

                                  1 Reply Last reply
                                  6
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Milito
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #393

                                    På Northwest Biotherapeutics hjemmeside er seneste video fra 2019. Er det ikke en døende patient?

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • K Offline
                                      K Offline
                                      Kyed01
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #394

                                      Milito , nej det er det i høj grad ikke efter min og mange andres mening, du bliver nødt til at researche mere, check bla Ihub, et af de mest debatterede firmaer der.

                                      Okay nok om NWBO.

                                      Anavex sluttede ugen i over 10$ så det er da dejligt.

                                      Lidt mere nyt om Anavex:

                                      We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let's look forward to their sharing.

                                      Link Preview Image
                                      #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #baw #chinamarket #drug #development #experience… | MSQ Ventures

                                      We are going to have Guangzhou Zhiyi Biotech, Senlang Biotechnology, Anavex Life Sciences Corp and Lonza to present at our BAW Global Cross-Border BioPharma event on September 20th at Knowledge Sharing part, they will share leading technology and trend in CGT/cell therapy/LBPs etc. Let’s look forward to their sharing. Register for attending this event now: https://lnkd.in/e6Qkmqtx #innovation #healthcare #china #collaboration #healthcare #biotechnology #fundraising #pharmaceuticals #biotech #creativity #technology #success #BAW #chinamarket #drug #development #experience #share #healthcare #raredisease #biopharma #china #oncology #investments #technology #opportunities #business #biotechnology #collaboration #innovation #creativity #immunology #china #crossborder #pharma #management #success #biotech #mentalhealth #neurology

                                      favicon

                                      LinkedIn (www.linkedin.com)

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Milito
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #395

                                        Når jeg læser op på NWBO kan jeg se at de længe har været i gang med et fase 3 studie. Første gang i 2006. Så igen i 2015, hvor FDA efterfølgende spærrede det i 2 år. Kommunikationen omkring hvad, hvornår og hvorfor fremgår ufattelig ringe af NWBOs ledelse. Selv er jeg rigelig træt af elendig kommunikation fra andre erfaringer, men derfor undrer det mig alligevel at du ser en case i NWBO. Det kan være at jeg finder lidt tid i aften til at læse lidt mere op. Hustruen er dog sat med terminsdato i morgen, så dagene her bruges primært på lidt andre ting 🙂

                                        Men enig lad os diskutere Anavex her.

                                        1 Reply Last reply
                                        2
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #396

                                          Så opstod muligheden igen, mon ikke vi går under 9$ I dag eller i morgen.... Market generelt er ikke noget at skrive hjem om, 1 grøn så alle lige trykker på købsknappen, og derefter 4 røde, så kaster alle deres depoter, derefter forfra osv.

                                          tror ikke resten af året bliver særligt opløftende på markederne generelt, der skal styr på Putin og hermed energikrisen før det lysner. 30% kontant her.

                                          Mvh

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger