Bavarian Nordic — April 2023
-
Kirt, det er to vidt forskellige teknologier. Rmna er en teknologi hvor du giver kroppen besked på hvordan et bestemt antistof skal se ud. Vlp som bavarians er et virus ligende partikel, alså et stof der ligner viuset ( men er helt død). Da det ligner viuset tror kroppen den er inficeret og begynder selv at bekæmpe "viruset". Dermed vil vlp formodentlig være mere bredspektret....måske

-
Det er kun ud fra politiske overvejelser, det er relevant hvorvidt den er monovalent. Det behøver ikke gøre nogen forskel, og når først vaccinen er godkendt, er det en smal sag, der tager få måneder, at udvikle den. Kernen er, at det er en anden og langt mere robust teknologi den bygger på. Derfor virker den langt bredere som udgangspunkt.
-
Dertil kommer de andre fordele, som langt færre bivirkninger, varighed og opbevaring m.v. M.h.t. Varighed er mRNA nok den ringeste teknologi, man kan forestille sig. Derfor var teknologien bortdømt inden Covid kom. Det var udviklingshastigheden der gjorde forskellen. Specielt omkring bivirkninger ved mRNA har vi slet ikke fået billedet endnu.
-
Tror ikke man skal være bekymret for langsigtede bivirkninger med mrna der som jeg forstår det netop neutraliseres i kroppen og derfor hurtigst mister effekten så et nyt skud med koden er nødvendig, Modsat VLP der efterlader en naturlig immunresponse i kroppen, som d
erigennem er betydelig mere længerevarende og bredspektret. -
Godmorgen

-
Jeg beklager meget, at jeg delte indholdet af en E mail fra Bavarian i går her på sitet. Har fået en repremande af Bavarian, da PengeOp åbenbart har kontaktet dem for at verificerer om jeg løj. Men det vil ikke ske mere fra min side. I øvrigt synes jeg nok, at PengeOp skylder mig en undskyldning for ikke at tro mig
-
Kirt - Nu kender jeg hverken sagen eller e-mailen men hvis du ikke er medarbejder og bare aktionær så bør selskabet ikke skrive en e-mail som ikke kan tåle at se dagens lys. Så den repremsnde lyder lidt malplaceret.
-
øv Kirt, tak for indsatsen alligevel, det har du bestemt ikke fortjent. Var nok mere deres irritation over at blive testet, end det at du delte den....
-
..har også flere gange, plejer dog at spørge om det er i orden...men ikke altid...og den passus må være kommet til efterfølgende.
-
*delt
-
Beklager, den passus står også i mine svar
-
Uanset hvad de skriver i disclaimer, må de ikke give dig info som stiller dig bedre and andre aktionærere, så derfor står der ikke noget i mailen der ikke må komme ud. Keg ville tage det ganske roligt. Problemet vil kun være det måske bliver sværere at få svar fra dem igen hvis de er blevet tøse-fornærmet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind