Genmab — August 2024
-
På Clinical Trials ændrede de også fra oktober til januar for nogle uger siden, hvilket fik kursen til at falde betydeligt. Nogle dage senere ændrede de tilbage fra januar til oktober. Det var en fejl, men markedet reagerede, og nogle ser det sikkert som et rødt flag. I hvert fald skaber den type fejl mere usikkerhed på markedet end stabilitet. Som sagt so mange tidligere kan man ikke altid regne med hvad analytikere og de sociale medier skriver. Men for jeg har regnet med mulig opt-ind
-
Men hvor jeg i 2023 regnede med en mulig opdatering i efteråret 2024, regner jeg nu med, at det tidligst bliver i slutningen af december 2024, og mere realistisk engang i Q1 2025. Derfor har jeg rykket mit kursmål på 3500 til H1 2025.
Beklager, hvis min kommunikation har været lidt misvisende, men nu skulle tingene være sat på plads. -
Her snakker de stadig om marts 2025 https://delta.larvol.com/Products/?ProductId=e3fb1b7f-5095-4b5c-ae19-4cb26d9068f4 som sagt igen igen man kan ikke altid regne med medierne
-
The GEN3014 safety trial, sponsored by Genmab, is currently recruiting participants for a Phase 1/2 study focused on relapsed or refractory hematologic malignancies. The trial aims to enroll 252 participants and has recently updated its primary completion date from March 2025 to October 2024.
-
Stadig?, det er en note fra maj måned, da ændringen skete. Men interessant hvorfor de først ændrede dato til 03-25 og så 3 dage senere ændrede dato tilbage til det oprindelige 10-24. Men jeg stoler på det når Jan gentager den oprindelige plan på Q2. Indtil andet kommunikeres er det business as usual.
-
@Stockbull Den har de ændret tilbage igen. https://clinicaltrials.gov/study/NCT04824794?tab=history&a=14&b=15#StudyPageTop
-
Var det ik på Gen3014 at de fik lov til at bruge Minimal Residual Disease (MRD) som outcome measure. Det står der intet om i outcome measures. Hvis vi nu skal spekulerer, så var det i mid april FDA sagde god for MRD og mid maj de gik ind og udskød dato med 5 mdr. Kan det være at Gmab ikke har mål MRD på pts og derfor skal ud og skalle data og troede de havde brug for 5 mdr mere?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind