Anavex NY TRÅD SEPTEMBER 2025!
-
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): Like a different poster, I was also info...
MayoMobile: Like a different poster, I was also informed that a topic of interest for the oral explanation was ADCS-ADL. It is my humble opinion based on regul...
InvestorsHub (investorshub.advfn.com)
Interessant indlæg fra MayoMobile
-
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg, hvor han rammer helt rigtigt ift. vurderingen af ADCS-ADL. Skalaen er jo notorisk upræcis i tidlig Alzheimer og både FDA og EMA anerkender, at funktionelle mål ofte fejler i stadie 2-3 også selv når der er klar kognitiv effekt. Derfor står et ADL-miss ikke i vejen for godkendelse, når de kognitive og globale endpoints er så stærke som her. OE handler sandsynligvis om at få det uddybet og ikke om at data er utilstrækkelige.
-
Sælen skrev: "@Søren: havde ikke læst kommentarerne"
Sælen !! du er da vist i vildfarelse se hvad jeg skrev !!
"Interresant debat lige under artiklen :−)"Læste de fleste af indlægene under din artikkel -- derfor min kommentar i håb om at flere ville læse kommentar/dabatten under artiklen, som var positive for Blarcamesine.
For de interesserede købte shorter 306.885 aktier tilbage i går

Ikke længe til Fredag

Søren
-
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ansøgningen hos EMA:
-
@Søren: Sorry, det var uklart formuleret. Pointen var, at jeg ikke selv havde set kommentarerne under artiklen, - og at det var cool at du gjorde opmærksom på dem, da de imødegik meget af kritikken. Er der en forklaring på hvorfor aktien har været shortet 25-35% i årevis?
-
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før, men tanker fra US.
Fra US
"Dette var informationen, som Audrey Gabelle fra Memory Research and Resources Center, University of Montpellier, Institute of Neurosciences, forklarede den 7. november 2025 på Swiss Dementia FORUM 2025.Dette var de samme data, som Anavex ville have præsenteret i den mundtlige forklaring.
Tjek de sammenlignende responsdiagrammer. Blarcamesin, på tværs af alle doseringer og tidsperioder, slår alt, der i øjeblikket er kendt af videnskaben (eller godkendt af FDA).
Tjek derefter de små p-værdier for at se, om disse data muligvis var ikke-repræsentative artefakter af ren tilfældighed, ikke autentiske lægemiddelforårsagede positive terapeutiske resultater.
De positive terapeutiske responser var ikke forårsaget af tilfældigheder, kunne ikke have været "placeboeffekter". De er autentiske; de var specifikt et resultat af lægemidlet blarcamesin"
Sitat slut.Der kan være mange årsager til at Aktien bliver Shortet, men vel mest fordi at troen på en godkendelse ligger fjernt, den blev vel afvist af FDA på et tidspunkt (mener at have læst på tidligere tråde her) så det var vel brænde på Short bålet og der blev lugtet blod.
Kanske nogle har bedre bud på shorten, jeg har aldrig selv dyrker det.
Når jeg ser på Short handelsmønster hver dag ser det ud som de laver penge ind i mellem, spændende hvordan de dækker den kæmpe post ind ved godkendelse, som de ligger med, vel rundt 32% af udestående aktier. En ting er helt sikker, de ER dækket ind på en eller anden måde, så skuden ikke går ned ved godkendelse --- skulle det modsatte vise sig er de godt nok modige.
Anavex er da selvsikre

https://www.brightfocus.org/alzheimers/resource-search/zoom-in-on-dementia-alzheimers/register-for-zoom-in-on-dementia-alzheimers/Og EMA

Ændrede godkendelses regler -- kommer vi ind her
https://www.raps.org/news-and-articles/news-articles/2025/8/ema-proposes-updating-guideline-for-alzheimer-s-diVi på Tråden er også modige

Søren
-
Der henvises nok til RETT ansøgningen, som blev afvist, grundet datagrundlaget.
-
Jeg er ikke bruger på X
Er der nogen der kan se hvad ham gutten her har gang i ?
https://x.com/MartinShkreli?fbclid=Iwb21leAOC6qVleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR7mRiIY1LSEFUlxghApMehv6uHBt37fSq3FnsUxZP_pCIFWuDQO1mWbhJOopQ_aem_VCYz4KZcWVfJIof0OdAPyg -
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder sammen med Martin Shkreli's - den dømte forbryder - short angreb på aktien. Har er en meget kendt person (med næsten 400.000 følgere) lige siden han lavede det berømte Price hike på livsnødvendig aids-medicin
-
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!
Ligner mere et koordineret shortangreb for at få inddækket nogle positioner inden vi højst sandsynligt for nyt i morgen.
Havde der været dårlige nyheder, så var kursen gået meget længere ned.
Banditten MS blev ikke engang dømt for at mangedoble livsvigtig AIDS-medicin til fattige i ulande, men fik senere 7 års fængsel for anden aktiemanipulation - så ikke uventet forsøg på at manipulerer Anavex lige før den vigtig udmelding.
Jeg tror stadig 100 % på casen

-
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne dømte forbryder starter er shortangreb. Nu kan han kort tid efter risikofrit genkøbe aktierne til meget lavere kurs. Jeg håber de amerikanske børsmyndigheder tager affære. Hold godt fast på dine aktier.
Manden ved jo intet om hvorvidt Anavex ender med en godkendelse. -
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide i bukserne og forsøger at redde så meget som muligt.
Det vil jo være en skandale af dimensioner, hvis han ved noget, som andre ikke ved og ikke mindst MEGET STRAFBART.
Svindleren er online her:
https://x.com/MartinShkreli/status/1989006064147402802?s=46Har i øvrigt lige sagt til lytterne, at de ikke må blive sure på ham, hvis det bliver godkendt.
GOSH !!!
Update: Han er lige stoppet her kl. 18:57 - nu har han jo også opnået det han ville - et fald på 25% 10 minutter efter hans tweet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind