Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • B Offline
    B Offline
    BSinvest
    wrote on sidst redigeret af
    #87

    Jeg tænkte det nok, men det er godt at få det fastslået det med udgangspunktet.

    Man skal i denne sammenhæng tænke på, at Alzheimers ofte forværres langsomt. Det vil siger, at forbedringen i nogle tilfælde ikke behøver at være særlig stor for at patienten bliver bedre end i udgangspunktet.

    1 Reply Last reply
    7
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør
      wrote on sidst redigeret af
      #88

      Enig BS. Det var præcis det jeg også tænkte på.

      1 Reply Last reply
      4
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #89

        Alzheimers patienter forbedres hidtil aldrig over tid.

        Med Blarcamesine i 50mg gruppen vil vi sandsynligvis se mange "helbredt"

        Antallet af helbredte/superrespondere bliver uhyre spændende og vil være dem, der sætter fda skakmat - de bliver nødt til at acceptere ansøgning om godkendelse ellers blive de slagtet igen.

        1 Reply Last reply
        6
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user
          wrote on sidst redigeret af
          #90

          Anavex Lyder ikke til at du har Alzheimer tæt på - B Sinvest??
          Kan hilse og fortælle, at der sker rigtig meget på 48 uger og ville give en formue for at bare at kunne stoppe udviklingen hos et nært familiemedlem!

          1 Reply Last reply
          9
          • B Offline
            B Offline
            BSinvest
            wrote on sidst redigeret af
            #91

            Det har jeg haft i høj grad Tasso. Både med min far og onkel.
            I min fars tilfælde skete udviklingen i de første to år langsomt efter diagnosen var stillet. Min onkel havde derimod et anderledes hurtigt og slemt forløb.

            1 Reply Last reply
            3
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user
              wrote on sidst redigeret af
              #92

              Anavex Det er jeg ked af at høre BSinvest, men så forstå jeg slet ikke dit første indlæg?

              Lad os bare forholde os til Anavex og udviklingen af casen!

              1 Reply Last reply
              6
              • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                Helge_LarsenPI-redaktør
                wrote on sidst redigeret af
                #93

                Min mor fik diagnosen i 2003. Klarede sig fint alene i eget hjem frem til midt i 2005. Derefter måtte jeg træde til frem til 2010. Her kom hun på plejehjem frem til hendes død i 2018. Forløbet var således usædvanligt langstrakt med et mildt forløb i de første to år.

                PS; Jeg opfattede, at det som BSinvest mente med indlægget var, at patienter som ikke var særligt hårdt ramt i starten af forløbet og undervejs, lettere ville respondere så positivt på behandlingen, at de blev bedre end udgangspunktet..

                1 Reply Last reply
                6
                • B Offline
                  B Offline
                  BSinvest
                  wrote on sidst redigeret af
                  #94

                  Tasso, Jeg ved ikke rigtigt, hvordan du ikke forstår mit indlæg. Ville blot pointere, at der som i al anden sygdom og lægevidenskabelige forsøg kan være individuelle forskelle på patienternes forløb og deres reaktion på behandlingen. Det gælder generelt under alle omstændigheder, at iværksætte effektiv behandling, så hurtigt som muligt efter at en diagnose foreligger.

                  1 Reply Last reply
                  6
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #95

                    Shorterne har valgt at spille højt spil.

                    Mon ikke nogle fornuftige investorer snart vil øge om end december måske ikke er måneden der etableres nye positioner.

                    God aften og ro på efter dagens CC

                    1 Reply Last reply
                    8
                    • M Offline
                      M Offline
                      Milito
                      wrote on sidst redigeret af
                      #96

                      Nede 7%. Markedet er absurd.

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • V Offline
                        V Offline
                        vestasfan
                        wrote on sidst redigeret af
                        #97

                        Marked og erhvervs medier, reagerer som om at det er nyheder fra et Nordkoreansk pharma selskab, altså fup data. Hvis en medie darling af en kommentator nævner et papir som Anavex, og kommer i Business class, ja så skriver Børsen og Euroinvestor om det næste dag, ellers glem det.. Det er bare i en dansk kontekst. jeg betragter det som en købs lejlighed..Tak for tilbuddet Mr. Market.

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • B Offline
                          B Offline
                          Boersboe
                          wrote on sidst redigeret af
                          #98

                          Anavex

                          Havde desværre ikke selv mulighed for at se dagens møde kl 1430, men hvad søren blev der sagt siden Anavex blot ryger fluks tilbage hvor den kom fra?

                          Umiddelbart gætter jeg på at Missling blot præsenterede samme inkomplette analyse igen? Omend bakket op af "eksperter" jf tidl indlæg her.

                          Jeg synes firmaet gør det uendeligt dårligt. Det må jeg sige. De tager pis på alle der har knoklet i et stort randomiseret studie ved at samle alle 2-73 patienter i én gruppe. Bryder mig heller ikke om at nogle skifter dosis undervejs eller skifter fra én gruppe til en anden. Er der nogen der ved om det står i den oprindelige protokol?

                          Jeg er lidt målløs over at de præsenterer halvfærdige analyser og datasæt- igen - hvis det er tilfældet.

                          Med forbehold for jeg ikke se dagens cc/møde.

                          Jeg er skuffet over håndteringen. Ganske enkelt. Ingen tror på Anavex, hvilket er sørgeligt. Særligt fordi det er svært at "fixe" et velgennemført randomiseret blindet studie... spørgsmålet er så hvor velgennemført det er, når deres analyser virker som noget miskmask.

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #99

                            Dagens CC kommer på replay så du kan høre det.

                            Lad os nu se de endelige data og få fda m.fl. i snak

                            Dårlig kursudvikling skal ikke slå dig ud, boersboe 🙂

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • V Offline
                              V Offline
                              vestasfan
                              wrote on sidst redigeret af
                              #100

                              Hmm., hvis du ikke har hørt gennemgangen, så er det vel svært at danne sig en selvstændig mening om resultatet - eller hvad? Lad vær med at gætte.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #101

                                Her er replay:
                                https://video.wixstatic.com/video/79bcf7_6566f1d485d2424eadf745c64a05ff7a/480p/mp4/file.mp4

                                Der er ikke pts der skifter dosis. Ca 90% nåede den tiltænkte dosis. De der mangler kunne ikke tåle 30 eller 50 mg men kun en mindre dosis.

                                Va 80% skulle nedsættes i dosis på et tidspunkt selv om de havde nået hhv 30 og 50 mg.

                                https://79bcf7a1-8b8e-483b-b7cf-f5c5192a6d63.usrfiles.com/ugd/79bcf7_0f2d70718aec4c2a90a37e20a5d92c2f.pdf side 24

                                Helt som kendt på forhånd fra deres fase 2a, hvor man så valgte at analysere pts efter indhold i blodet.

                                1 Reply Last reply
                                8
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #102

                                  Tak for info omkring cc 🙂
                                  Jeg tager et nyt swing omkring de 10 helst lige under...
                                  Super ærgerligt med udviklingen, og alle os i tråden der var på vej mod the moon /^^ fik i stedet en våd klud i ansigtet.

                                  Iøvrigt burde indsidder køb nu, understøtte fremlagte resultater/Data
                                  Der er ingen restriktioner efter data er ude

                                  Mvh

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • S Offline
                                    S Offline
                                    Steen 0
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #103

                                    Der er så godt som aldrig insiderkøb i Anavex. Optioner er solgt i samme øjeblik som de er givet https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/avxl/insider-activity

                                    1 Reply Last reply
                                    5
                                    • V Offline
                                      V Offline
                                      vestasfan
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #104

                                      Just a moment...

                                      favicon

                                      (ih.advfn.com)

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #105

                                        Hej Steen

                                        Jeg er klar over det, og har ved flere lejligheder nævnt det, indsidder køb er et klart budskab til markedet, om at retningen er den rigtige, og alt går efter planen

                                        Man kan altid håbe

                                        Mvh

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #106

                                          Måske ikke købe lige under 10, muligvis kan den komme ned i 8,9$ så jeg afventer, der er under alle omstændigheder shorts restriktioner i morgen

                                          Ellers skal der ske et mirakel:)

                                          1 Reply Last reply
                                          3

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger