Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T Offline
    T Offline
    Thorkild01
    wrote on sidst redigeret af
    #186

    Jeg tro, ligesom Boersboe, man bare skal slå koldt vand i blodet og afvente AVXL's data. I går, d. 28.11. steg AXSM ca. 35% på offentliggørelsen af fase 3 AXS-05 resultater fra deres Accord studie, se nedenstående. Hvem ved om man ikke vil kunne se samme reaktion på AVXL's orale præsentation på CTAD.

    Kilde:
    https://finance.yahoo.com/news/axsome-axsm-gains-alzheimers-agitation-175705737.html

    1 Reply Last reply
    6
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123
      wrote on sidst redigeret af
      #187

      Godmorgen

      Det skal da som minimum også ske, med en kursstigning på de procenter, så vi ikke engang i nærheden af de 15,3$ som vi var i omkring udmeldingen af CTAD deltagelse

      Hvilket ville være noget af en skuffelse efter min mening

      Mvh

      1 Reply Last reply
      2
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #188

        Anavex...Ja 35% på gode data vil være skuffende !

        Voucheren der evt følger rett approval holder stadig prisen på ca $100 mln https://www.proinvestor.com/investornyt/910144/argenx-to-acquire-fda-priority-review-voucher-quick-facts

        Men der går mindst et år før det evt. kan komme Anavex tilgode.

        Husk stadig, at AD ikke er eneste skud Anavex har 🙂

        1 Reply Last reply
        4
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #189

          Anavex...Lecanemab på CTAD.

          Stoffet tager overskrifterne i dag i pressen - er blevet præsenteret på CTAD.

          Eisai og Biogen har stoffet i udvikling. Men det er svenske BioArctic, der har "opfundet" stoffet https://www.bioarctic.se/sv/lecanemab-alzheimers-sjukdom-2473/

          Hovedtal viser en 20-40% forsinkelse i sygdommens ved brug af stoffet i forskellige endpoints.

          Dødsfald i forsøget er registreret, men ikke nødvendigvis pga behandlingen.

          Hjerneskrumpning hindres tilsyneladende ikke.

          Samme progression i AD pts ses ved 18 og 25 mdr i hhv ubehandlende og behandlede pts.

          Tror og håber, at Blarcamesine viser bedre takter.

          Men resultaterne giver håb i en sygdom uden håb.

          1 Reply Last reply
          6
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #190

            Anavex...Lecanemab med abstract https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2212948

            Glemte at nævne alvorlige sideeeffects med Lecanemab - evt dødsfald, 14% hjerneblødninger etc.

            Jeg håber for patienterne at Blarcamesine bliver foretrukne behandling.....

            1 Reply Last reply
            6
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #191

              Ja det må vi håbe!!

              1 Reply Last reply
              3
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #192

                Dette fundet på "endpoints" med henvisning til et udleveret skriv:

                "In the paper, which was released in conjunction with presentations at an Alzheimer's conference, trial investigators write that a definition of clinical meaningfulness "has not been established." And the relative lack of new information, following topline data unveiled in September, left experts asking for more - setting up a potential showdown to precisely define how big a difference the drug makes in patients' lives"

                ....

                1 Reply Last reply
                3
                • V Offline
                  V Offline
                  vestasfan
                  wrote on sidst redigeret af
                  #193

                  Kan du lige uddybe, hvilket endpoints - tak?

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #194

                    Et tidsskrift 🙂

                    https://endpts.com/eisais-expanded-alzheimers-data-leave-open-questions-about-safety-and-clinical-benefit/

                    BBC og andre kalder det et gennembrug. Uha godt med fremskridt. Men er det meningsfyldt for AD patienterne ?

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #195

                      Hvem havde troede at muligheden for at købe nede omkring 8, for bare et par uger siden skulle opstå igen, jeg forsøgte sidste gang vi nærmede os 8 at smide en ordre i 8,6....

                      Afventer lige dagens udvikling, før der tænkes i de baner igen.

                      Mvh

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #196

                        Lyttede til Guggenheim præsentationen en gang til.

                        Missling gjorde særlig opmærksom på, at Anavex's tilgang med upstream behandling i AD var meget bedre end konkurrenternes grundet sygdommens kompleksitet. Han pointerede, at 30 mg stoppede AD og 50 mg forbedrede tilstanden hos AD pts.

                        Han er helt i skoven, hvis ikke der venter os noget fornuftigt fredag.

                        I min optik et raid fra en stor spiller for at få de der ryster på hånden til at sælge.

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • TDT123T Offline
                          TDT123T Offline
                          TDT123
                          wrote on sidst redigeret af
                          #197

                          Ryster ikke på hånden her, mere bekymret over udviklingen...

                          Har købt en smule i 8,4/som et lille swing

                          1 Reply Last reply
                          2
                          • F Offline
                            F Offline
                            Fandel
                            wrote on sidst redigeret af
                            #198

                            Er det i morgen eller fredag vi får data?Jeg synes der er delte meninger!!

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • TDT123T Offline
                              TDT123T Offline
                              TDT123
                              wrote on sidst redigeret af
                              #199

                              Mange prøver at analyser sig frem til hvad der sker:
                              https://seekingalpha.com/article/4561424-anavex-life-sciences-earnings-market-unimpressed-alzheimers-data-readout-arrives?mailingid=29847482&messageid=2800&serial=29847482.4879&utm_campaign=rta-stock-article&utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&utm_term=29847482.4879

                              108211_447818CF_AF3A_464B_AC0B_8510E3E99BF2.jpeg
                              108211_182BDFA8_D511_469F_9297_DFE9180212EA.jpeg

                              1 Reply Last reply
                              2
                              • TDT123T Offline
                                TDT123T Offline
                                TDT123
                                wrote on sidst redigeret af
                                #200

                                D 1 december

                                108212_D8C71991_ADB1_4A9F_A32C_555033B0DCC2.jpeg

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #201

                                  Tak TDT. Mente også det var i morgen...

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #202

                                    Fredag dansk tid 1:30

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #203

                                      ok. så skal jeg sove en dag mere, en jeg havde regnet med. LOL

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #204

                                        Yes men efter børslukketid som Solesen også skriver (fredag dk 01.30)
                                        Så der sker ikke noget før fredag på Børsen ...

                                        1 Reply Last reply
                                        2
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #205

                                          Ja eller også skal du ikke i seng torsdag/fredag 😉

                                          1 Reply Last reply
                                          3

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger