Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #196

    Lyttede til Guggenheim præsentationen en gang til.

    Missling gjorde særlig opmærksom på, at Anavex's tilgang med upstream behandling i AD var meget bedre end konkurrenternes grundet sygdommens kompleksitet. Han pointerede, at 30 mg stoppede AD og 50 mg forbedrede tilstanden hos AD pts.

    Han er helt i skoven, hvis ikke der venter os noget fornuftigt fredag.

    I min optik et raid fra en stor spiller for at få de der ryster på hånden til at sælge.

    1 Reply Last reply
    4
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123
      wrote on sidst redigeret af
      #197

      Ryster ikke på hånden her, mere bekymret over udviklingen...

      Har købt en smule i 8,4/som et lille swing

      1 Reply Last reply
      2
      • F Offline
        F Offline
        Fandel
        wrote on sidst redigeret af
        #198

        Er det i morgen eller fredag vi får data?Jeg synes der er delte meninger!!

        1 Reply Last reply
        2
        • TDT123T Offline
          TDT123T Offline
          TDT123
          wrote on sidst redigeret af
          #199

          Mange prøver at analyser sig frem til hvad der sker:
          https://seekingalpha.com/article/4561424-anavex-life-sciences-earnings-market-unimpressed-alzheimers-data-readout-arrives?mailingid=29847482&messageid=2800&serial=29847482.4879&utm_campaign=rta-stock-article&utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&utm_term=29847482.4879

          108211_447818CF_AF3A_464B_AC0B_8510E3E99BF2.jpeg
          108211_182BDFA8_D511_469F_9297_DFE9180212EA.jpeg

          1 Reply Last reply
          2
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123
            wrote on sidst redigeret af
            #200

            D 1 december

            108212_D8C71991_ADB1_4A9F_A32C_555033B0DCC2.jpeg

            1 Reply Last reply
            2
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #201

              Tak TDT. Mente også det var i morgen...

              1 Reply Last reply
              3
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #202

                Fredag dansk tid 1:30

                1 Reply Last reply
                4
                • F Offline
                  F Offline
                  Fandel
                  wrote on sidst redigeret af
                  #203

                  ok. så skal jeg sove en dag mere, en jeg havde regnet med. LOL

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #204

                    Yes men efter børslukketid som Solesen også skriver (fredag dk 01.30)
                    Så der sker ikke noget før fredag på Børsen ...

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #205

                      Ja eller også skal du ikke i seng torsdag/fredag 😉

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #206

                        Kan du i det hele taget sove 🙂

                        En Ihubskribent har set, at AD er ikke et target for 3-71 længere.

                        Link Preview Image
                        Therapeutic Candidates | Anavex Life Sciences

                        Explore Anavex's innovative therapeutic candidates targeting CNS disorders like Alzheimer's and Parkinson's, driven by cutting-edge precision medicine research.

                        favicon

                        Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                        Kunne være et godt tegn.

                        "Vi har det vi skal bruge"

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel
                          wrote on sidst redigeret af
                          #207

                          Jeg går på rødvin fra nu af til data foreligger.

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • P Offline
                            P Offline
                            poppelkongen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #208

                            Der må da komme en offentliggørelse af data inden de går på late news.
                            Spørgsmål er så om de kommer før børsen åbner eller efter.

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • P Offline
                              P Offline
                              Pharmafar
                              wrote on sidst redigeret af
                              #209

                              Zinfandel?

                              1 Reply Last reply
                              3
                              • F Offline
                                F Offline
                                Fandel
                                wrote on sidst redigeret af
                                #210

                                yes Pharmafar! Er i gang...

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #211

                                  Trading helt efter bogen.

                                  I går ned til kraftig og gammel modstand i ca 8,9. Testet flere gange tidligere.

                                  I dag presses under 8,9 og den holdes under akkumulation indtil luk.

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #212

                                    Anavex...så er datoen kommet for release 🙂

                                    Vedlagt chart over aktiekursen der viser den voldsomme tur aktien har været igennem.

                                    Mayomobile er på CTAD og giver nogle meget interessante updates fra forskellige indlæg.

                                    De bliver offentliggjort den 7. december, så der er lidt at glæde sig til. Intet afgørende nyt fra Anavex, men en understregning af, at man hos Big Pharma er på vildspor mht behandling af AD. Spændende at man måske allerede 30 år forinden AD manifesterer sig kan forudsige det. Passer som fod i hose til Misslings opfattelse af at Blarcamesine kan benyttes profylaktisk.

                                    God dag og vi må være tæt på at Tasso opretter en ny tråd 🙂

                                    108229_FD6D16A7_9213_488E_8E57_47829A29A1E0.png

                                    1 Reply Last reply
                                    9
                                    • SolsenS Offline
                                      SolsenS Offline
                                      Solsen
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #213

                                      Anavex...Lecanemab.

                                      Interessant at det er mænd der driver responserne.

                                      https://twitter.com/bucklr01/status/1598122092796706817?s=61&t=FAFhDFlG2XkTjKn-405nSA

                                      1 Reply Last reply
                                      6
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #214

                                        Anavex Ingen PR. Kl 13.00!

                                        Forventer en offentliggørelse af TLD kl. 01.25 i nat - 5 min. Før Anavex går på Late Breaking på CTAD.

                                        Igen kun kvaliteten af data tæller, men at gå på live i spotlight på verdens største Alzheimer konference, med kun 15 min. til rådighed og så fortælle at skidtet ikke virker, uden tid til at redde de kastanjer, der måske kunne reddes - det ville virke som det rene selvmord for Anavex!
                                        Dette ville de have gjort på en CC i egen regi med tid til at gennemgå mulighederne fremadrettet eller som minimum have varskoet det i en PR. før Late Breaking.

                                        Anavex har valgt fuldstændig tavshed inden prof. Steve Macfarlane, der er uafhængig af Anavex, tager ordet og redegør for resultaterne fra 2-73 og AD.
                                        Alt er muligt, men kan simpelthen ikke se hvordan Anavex ville lade en udenforstående og anerkendt professor tage skraldet, hvis der var dårlige/fejlede data!!

                                        Da Danmark alligevel valgte at boykotte VM, ved at spille som en sæk kartofler med håndbremsen trukket i tre kampe, så var det træneren og spillerne, der tog skraldet og ikke ham der kridter banen op.

                                        Håber og tror på, at Anavex tager roven på Biogen, BP og Wall Street og præsenterer en reel mulighed for en behandling af Alzheimer, uden at patienterne skal lide og slås ihjel, mens BP tjener kassen.

                                        Har stillet væguret til kl. 01.00 i nat og kobler mig på Super MAYO`s transmission fra CTAD.

                                        1 Reply Last reply
                                        15
                                        • P Offline
                                          P Offline
                                          poppelkongen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #215

                                          Held og lykke til alle
                                          Og så må vi se om det er 2usd eller 20usd i morgen, eller lige ud i 8-9usd stykker

                                          1 Reply Last reply
                                          9

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger