Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #199

    Mange prøver at analyser sig frem til hvad der sker:
    https://seekingalpha.com/article/4561424-anavex-life-sciences-earnings-market-unimpressed-alzheimers-data-readout-arrives?mailingid=29847482&messageid=2800&serial=29847482.4879&utm_campaign=rta-stock-article&utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&utm_term=29847482.4879

    108211_447818CF_AF3A_464B_AC0B_8510E3E99BF2.jpeg
    108211_182BDFA8_D511_469F_9297_DFE9180212EA.jpeg

    1 Reply Last reply
    2
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123
      wrote on sidst redigeret af
      #200

      D 1 december

      108212_D8C71991_ADB1_4A9F_A32C_555033B0DCC2.jpeg

      1 Reply Last reply
      2
      • F Offline
        F Offline
        Fandel
        wrote on sidst redigeret af
        #201

        Tak TDT. Mente også det var i morgen...

        1 Reply Last reply
        3
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #202

          Fredag dansk tid 1:30

          1 Reply Last reply
          4
          • F Offline
            F Offline
            Fandel
            wrote on sidst redigeret af
            #203

            ok. så skal jeg sove en dag mere, en jeg havde regnet med. LOL

            1 Reply Last reply
            3
            • TDT123T Offline
              TDT123T Offline
              TDT123
              wrote on sidst redigeret af
              #204

              Yes men efter børslukketid som Solesen også skriver (fredag dk 01.30)
              Så der sker ikke noget før fredag på Børsen ...

              1 Reply Last reply
              2
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #205

                Ja eller også skal du ikke i seng torsdag/fredag 😉

                1 Reply Last reply
                3
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #206

                  Kan du i det hele taget sove 🙂

                  En Ihubskribent har set, at AD er ikke et target for 3-71 længere.

                  Link Preview Image
                  Therapeutic Candidates | Anavex Life Sciences

                  Explore Anavex's innovative therapeutic candidates targeting CNS disorders like Alzheimer's and Parkinson's, driven by cutting-edge precision medicine research.

                  favicon

                  Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                  Kunne være et godt tegn.

                  "Vi har det vi skal bruge"

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • F Offline
                    F Offline
                    Fandel
                    wrote on sidst redigeret af
                    #207

                    Jeg går på rødvin fra nu af til data foreligger.

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • P Offline
                      P Offline
                      poppelkongen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #208

                      Der må da komme en offentliggørelse af data inden de går på late news.
                      Spørgsmål er så om de kommer før børsen åbner eller efter.

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • P Offline
                        P Offline
                        Pharmafar
                        wrote on sidst redigeret af
                        #209

                        Zinfandel?

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel
                          wrote on sidst redigeret af
                          #210

                          yes Pharmafar! Er i gang...

                          1 Reply Last reply
                          2
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #211

                            Trading helt efter bogen.

                            I går ned til kraftig og gammel modstand i ca 8,9. Testet flere gange tidligere.

                            I dag presses under 8,9 og den holdes under akkumulation indtil luk.

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #212

                              Anavex...så er datoen kommet for release 🙂

                              Vedlagt chart over aktiekursen der viser den voldsomme tur aktien har været igennem.

                              Mayomobile er på CTAD og giver nogle meget interessante updates fra forskellige indlæg.

                              De bliver offentliggjort den 7. december, så der er lidt at glæde sig til. Intet afgørende nyt fra Anavex, men en understregning af, at man hos Big Pharma er på vildspor mht behandling af AD. Spændende at man måske allerede 30 år forinden AD manifesterer sig kan forudsige det. Passer som fod i hose til Misslings opfattelse af at Blarcamesine kan benyttes profylaktisk.

                              God dag og vi må være tæt på at Tasso opretter en ny tråd 🙂

                              108229_FD6D16A7_9213_488E_8E57_47829A29A1E0.png

                              1 Reply Last reply
                              9
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #213

                                Anavex...Lecanemab.

                                Interessant at det er mænd der driver responserne.

                                https://twitter.com/bucklr01/status/1598122092796706817?s=61&t=FAFhDFlG2XkTjKn-405nSA

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • D Offline
                                  D Offline
                                  deleted-user
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #214

                                  Anavex Ingen PR. Kl 13.00!

                                  Forventer en offentliggørelse af TLD kl. 01.25 i nat - 5 min. Før Anavex går på Late Breaking på CTAD.

                                  Igen kun kvaliteten af data tæller, men at gå på live i spotlight på verdens største Alzheimer konference, med kun 15 min. til rådighed og så fortælle at skidtet ikke virker, uden tid til at redde de kastanjer, der måske kunne reddes - det ville virke som det rene selvmord for Anavex!
                                  Dette ville de have gjort på en CC i egen regi med tid til at gennemgå mulighederne fremadrettet eller som minimum have varskoet det i en PR. før Late Breaking.

                                  Anavex har valgt fuldstændig tavshed inden prof. Steve Macfarlane, der er uafhængig af Anavex, tager ordet og redegør for resultaterne fra 2-73 og AD.
                                  Alt er muligt, men kan simpelthen ikke se hvordan Anavex ville lade en udenforstående og anerkendt professor tage skraldet, hvis der var dårlige/fejlede data!!

                                  Da Danmark alligevel valgte at boykotte VM, ved at spille som en sæk kartofler med håndbremsen trukket i tre kampe, så var det træneren og spillerne, der tog skraldet og ikke ham der kridter banen op.

                                  Håber og tror på, at Anavex tager roven på Biogen, BP og Wall Street og præsenterer en reel mulighed for en behandling af Alzheimer, uden at patienterne skal lide og slås ihjel, mens BP tjener kassen.

                                  Har stillet væguret til kl. 01.00 i nat og kobler mig på Super MAYO`s transmission fra CTAD.

                                  1 Reply Last reply
                                  15
                                  • P Offline
                                    P Offline
                                    poppelkongen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #215

                                    Held og lykke til alle
                                    Og så må vi se om det er 2usd eller 20usd i morgen, eller lige ud i 8-9usd stykker

                                    1 Reply Last reply
                                    9
                                    • BudweisB Offline
                                      BudweisB Offline
                                      Budweis
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #216

                                      Hvad jeg kan se så er Super MAYOs zoom tranmission først klokken 05.00 dansk tid.

                                      1 Reply Last reply
                                      6
                                      • F Offline
                                        F Offline
                                        Fandel
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #217

                                        Jeg vil også gerne ønske alle held og lykke. Det har været en lang og nervepirrende rejse, men i nat får vi vished for, om det var en god idé, at holde ved. Jeg tror det!!!!

                                        1 Reply Last reply
                                        8
                                        • H Offline
                                          H Offline
                                          Hyst
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #218

                                          @Tasso

                                          Jeg var næsten bange for du var gået i flyverskjul!
                                          Har kun få aktier - så må jeg se om jeg får kaffen galt i halsen i morgen tidlig. (af en eller den anden grund).

                                          Kan godt lide Boersboe tilgang, og konen siger teorien er plausibel - men ved ikke om den holder.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger