Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!
-
Mange prøver at analyser sig frem til hvad der sker:
https://seekingalpha.com/article/4561424-anavex-life-sciences-earnings-market-unimpressed-alzheimers-data-readout-arrives?mailingid=29847482&messageid=2800&serial=29847482.4879&utm_campaign=rta-stock-article&utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&utm_term=29847482.4879

-
Kan du i det hele taget sove

En Ihubskribent har set, at AD er ikke et target for 3-71 længere.
Therapeutic Candidates | Anavex Life Sciences
Explore Anavex's innovative therapeutic candidates targeting CNS disorders like Alzheimer's and Parkinson's, driven by cutting-edge precision medicine research.
Anavex Life Sciences (www.anavex.com)
Kunne være et godt tegn.
"Vi har det vi skal bruge"
-
Der må da komme en offentliggørelse af data inden de går på late news.
Spørgsmål er så om de kommer før børsen åbner eller efter. -
Anavex...så er datoen kommet for release

Vedlagt chart over aktiekursen der viser den voldsomme tur aktien har været igennem.
Mayomobile er på CTAD og giver nogle meget interessante updates fra forskellige indlæg.
De bliver offentliggjort den 7. december, så der er lidt at glæde sig til. Intet afgørende nyt fra Anavex, men en understregning af, at man hos Big Pharma er på vildspor mht behandling af AD. Spændende at man måske allerede 30 år forinden AD manifesterer sig kan forudsige det. Passer som fod i hose til Misslings opfattelse af at Blarcamesine kan benyttes profylaktisk.
God dag og vi må være tæt på at Tasso opretter en ny tråd


-
Anavex...Lecanemab.
Interessant at det er mænd der driver responserne.
https://twitter.com/bucklr01/status/1598122092796706817?s=61&t=FAFhDFlG2XkTjKn-405nSA
-
Anavex Ingen PR. Kl 13.00!
Forventer en offentliggørelse af TLD kl. 01.25 i nat - 5 min. Før Anavex går på Late Breaking på CTAD.
Igen kun kvaliteten af data tæller, men at gå på live i spotlight på verdens største Alzheimer konference, med kun 15 min. til rådighed og så fortælle at skidtet ikke virker, uden tid til at redde de kastanjer, der måske kunne reddes - det ville virke som det rene selvmord for Anavex!
Dette ville de have gjort på en CC i egen regi med tid til at gennemgå mulighederne fremadrettet eller som minimum have varskoet det i en PR. før Late Breaking.Anavex har valgt fuldstændig tavshed inden prof. Steve Macfarlane, der er uafhængig af Anavex, tager ordet og redegør for resultaterne fra 2-73 og AD.
Alt er muligt, men kan simpelthen ikke se hvordan Anavex ville lade en udenforstående og anerkendt professor tage skraldet, hvis der var dårlige/fejlede data!!Da Danmark alligevel valgte at boykotte VM, ved at spille som en sæk kartofler med håndbremsen trukket i tre kampe, så var det træneren og spillerne, der tog skraldet og ikke ham der kridter banen op.
Håber og tror på, at Anavex tager roven på Biogen, BP og Wall Street og præsenterer en reel mulighed for en behandling af Alzheimer, uden at patienterne skal lide og slås ihjel, mens BP tjener kassen.
Har stillet væguret til kl. 01.00 i nat og kobler mig på Super MAYO`s transmission fra CTAD.
-
Held og lykke til alle
Og så må vi se om det er 2usd eller 20usd i morgen, eller lige ud i 8-9usd stykker -
@Tasso
Jeg var næsten bange for du var gået i flyverskjul!
Har kun få aktier - så må jeg se om jeg får kaffen galt i halsen i morgen tidlig. (af en eller den anden grund).Kan godt lide Boersboe tilgang, og konen siger teorien er plausibel - men ved ikke om den holder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
