ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Anavex ... Jeg tror, at den største udestående udfordring er dosering af patienterne.
Af patenterne kan man se, at en variabel dosering spøger.
Missling har også tidligere udtalt, at de pts der ikke opnår tilstrækkelig virkning måske skal have højere dosis. Andre patienter er måske dækket med lav dosering.
Mon ikke den seneste analyse på PDD forsøget har lidt på dette doseringsspørgsmål, idet der er to doser i spil hhv 30 og 50 mg.
Ikke noget afgørende for den videre proces, men en finetuning af behandlingen med en forhåbentlig objektiv analyse (blodprøve eller lign) som løsning.
-
Et par af de skrappe drenge på Ihub er nu ikke så sikker på at AD2/3 vil gå igennem men at et nyt AD3 forsøg er nødvendigt.
Vi må spændt vente på PDD TLD extension data som nævnt af Tasso nok kommer rimeligt snart.
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): So gene expression changes after A273 tr...
Doc328: So gene expression changes after A273 treatment clustered into 17 groups using weighted gene co-expression network analysis. That sounds good. The...
InvestorsHub (investorshub.advfn.com)
-
Det bliver kvaliteten på fase 2a/3 forsøget i alzheimers, der afgør skæbnen.
Alt andet er gætværk i min optik.
Intet i tidligere forsøg eller seneste analyse taler imod godkendelse - tværtimod.
Håber snart på start af FragileX forsøget. Det kan klares relativt hurtigt.
Mon ikke der kan komme lidt yderligere oplysninger ved forestående regnskab.
-
Det er præcis folk som ham i link 2 vi skal have fat i. Statistik er så svært at man nemt kan finde det svar man leder efter, eller i hvert fald undgå at fokusere på de svar man ønsker overset. Dette uden at vi almindelige mennesker opdager det.Jeg har for ikke længe siden, uden sammenligning i øvrigt, set et godt eksempel i en anden aktie VERU. De offentligtgjorde resultater med en reduktion i antal dødsfald på 55 % sammenlignet med placebo. CULPER,en hedgefond, har shortet aktien Max. Dette fordi de har skilt tallene fra fase 3 forsøget ad, mere end påvist bedragerisk brug af grundata og deres ophav.Vi skal virkelig passe på her, nu hvor flere lægger op til udskydelse af endelige resultater. Det ser jeg selv som en konsekvens hvis de virkelig vil bruge denne gentilgang om jeg så må sige. Det kan ikke nu, fremadrettet, undlade at medtage den tilgang. De er gået ned af en sidevej om jeg så må sige.
Jeg har ikke solgt endnuPøj pøj
-
Jeg er enig Mm, det lyder meget kompliceret det de har gang i men tror dog ikke at Anavex fusker med data (som SAVA jo er blevet beskyldt for!).
En anden skribent forklarer fint hvorfor Anavex ikke gik op i går og kun gennemsnitlig volumen:
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): This is mostly correct. Sometimes large...
Gator328: This is mostly correct. Sometimes large funds recognize they are late to the game, or that an upcoming catalyst is imminent and they’ll try to acquire...
This is mostly correct. Sometimes large funds recognize they are late to the game, or that an upcoming catalyst is imminent and they'll try to acquire cheap shares by "shaking the tree" and seeing who will sell to protect profits or minimize losses. Once they've taken a position the stock price will begin to climb toward intrinsic value.
But that's not what happened yesterday. Anavex was the victim of bad timing. A forced Sunday PR because of a weekend presentation + an overall down day in the market led to reduced momentum as money went to the sidelines as fears of recession grow stronger.
You are correct that had this news event been a revenue defining moment it would have had more buyers than sellers. The fact that Avxl closed red doesn't mean the PR data was negative or unimportant. It means that the data was not urgent.
Less sophisticated investors and most traders fail to understand the distinction.
Jeg vil vente på den næste PR før jeg vil tage en beslutning om jeg bliver nødt til at reducere min aktie beholdning (nok 50%) og minimere riskoen da jeg synes "det lugter lidt".
I min alder har jeg ikke tid til at vente i en alt evighed på deres forsøg, som trækker ud og ud. En stor partner nu kunne nok få sat gang i tingene men det ser ikke ud til at ske. -
Jeg har også noteret indlæg i link 2, da jeg læste det første gang.
Men det er nu alzheimersforsøget, der afgør skæbnen for 2-73 i første omgang og ikke PDD forsøgets analyse, som jo modsat ikke afkræfter, at 2-73 virker.
Jeg har svært ved at se, at fda ikke giver approval, hvis forud definerede endpoints opnås med statistisk sikkerhed i nævnte forsøg. Selv hvis det kun er i undergrupper der er signifikans på så er fda interesseret i, at få en behandling ud med meget få bivirkninger.
Alzheimers er virkelig en samfundskristisk sygdom med større og større udbredelse og uden reel behandlingsmulighed.
En anden meget dygtig skribet, som bl.a. skriver på stockwits er Peter Karol. På linket nedenfor og efterfølgende tråd på Ihub er hans mening.
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): From Pietrzkiewicz on Stockwits: $AVX...
crescentmotor: From Pietrzkiewicz on Stockwits: $AVXL there you have the Mechanism of Action. Another nail in the coffin of Plaque Theory. So the placebo (sick)...
Men intet er sikkert i biotech og manipulation skal man være på vagt overfor. Og hver investor skal jo gøre op med sig selv, om han/hun vil tage chancen/risikoen....
Jeg holder til enden, idet mange anekdotale historier også overbeviser mig om, at der er nok noget der virker. Samt at bivirkninger ikke er set som et problem.
-
Endnu en AAIC poster fra Anavex
An M1/sigma-1 receptor agonist prevents cognitive deficits, reduces amyloid plaques and neuroinflammation in a transgenic rat model of Alzheimer's amyloid pathology.
-
Anavex 3-71 effektiv i prækliniske forsøg med AD.
Håber ikke der bliver fodret 3-71 til rotterne generelt - de banditter er kloge nok i forvejen

Dette er endnu en brik, der understøtter videnskaben for Anavex`s tilgang, at stimulering af Sigma-1 receptorer spiller en meget afgørende rolle for behandling og endda præventiv behandling af CNS relaterede indikationer.
3-71 er endda nok mere potent og alsidig end 2-73.Måske vi kan ende i plus i dag - vildt!:)
-
Anavex 3 x forsat købsanbefalinger de sidste 3 dage.
Hhv. 40 $, 42 $ og 35 $
-
Anavex Q3 den 9. august!
Webcast kl. 22.30 DK-tid. den 9. aug. 2022.
Link til webcast på Anavex's website www.anavex.com.
Forventer en mere præcis status/tidshorisont på især PDD OLE og AD.
(Har et meget lille håb om TLD for PDD OLE inden den 9. aug.)
De burde også kunne sige noget mere konkret om møder med myndighederne/FDA og forventet opstart af de annoncerede forsøg i PD, Fragile X mm.
De må snart have samlet de nødvendige data for at kunne udforme protokollen i samarbejde med myndighederne for de forskellige forsøg.Håber også på kritiske/nærgående spørgmål fra analytiker, der aftvinger konkrete svar fra Missling.
Evt. nye analytiker, der kan gå lidt tættere/hårdere til CEO`en.Som udgangspunkt er disse lovpligtige Q webcasts ikke noget, der påvirker aktiekursen, men håber vi dog får lidt med noget kød på.
-
Anavex Ved disse Q CC`er er det næsten udelukkende analytiker, der får lov til at stille spørgsmål.
Ved at andre fra bl.a. IHUB har forsøgt at komme igennem, men tror aldrig det er lykkes på nær en enkelt gang.
Hvis bare de rigtig spørgsmål bliver stillet, så er det også fint med mig - synes bare ofte de kunne være lidt mere nærgående/kritiske. Der skal holdes en vis diplomatisk tone og tingene skal pakkes meget ind ved spørgerunden.
Har lykkes med at få skriftlige spørgsmål igennem, eller der blev i hvertfald stillet tilsvarende umiddelbar efter på andre typer CC`er.
Tror jeg efterhånden er blevet blacklistet på mailsiden, når jeg har været lidt for direkte og mindre diplomatisk i mine spørgsmål:)
Det er over et år siden sidste svar fra deres PR på mine mails - udover den årlige nytårshilsen. -
Anavex Deltager på en CC hos BTIG den 9. aug.
Samme dag som Anavex afholder Q3, deltager de på en konference hos en af de analytiker firmaer, som også dækker Anavex - kursmål 35 $.
Det afholdes som en "fireside chat", hvor man via. BTIG kan få en eksklusiv chat med Anavex.
Bliver ofte brugt til at div. interesserede selskaber, kapitalfonde mm. kan få en dialog med ledelsen, uden offentlighedens bevågenhed.
Efterfølgende kan man f.eks. se, at nye investorer har købt sig ind.
Det ikke noget man som mening mindre investor får adgang til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind