Genmab — Februar 2022
-
I bund og grund er det vel lige meget om Janssen benytter optionen i år eller næsten - det afgørende er om de gør det eller ej ! Janssen er jo dækket ind mange år frem, så er meget enig med troldmanden i, at de selvfølgelig venter til datapakken er stærkest mulig, altså en gang i 2023.
-
Enig - som jeg tidligere skrev, er det væsentlige i denne sammenhæng data. Hvornår optionen, hvis, indløses er underordet. @Sukkeralf, du må også gerne forklare, hvordan det er et es i ærmet for JnJ. Kan du gøre det uden et "hvis" er der ekstra point.
-
Genmab har en forventning om, at være dækket lige så lang tid som JnJ, mens JnJ anskuer det lidt anderledes. Indtil videre må det henstå uvist, hvem af partnerne der har den bedste og længste dækning, hvis jeg skal analysere den aktuelle situation

-
Det er jo meget kompliceret og handler jo også om, hvorledes Janssen forpligter sig ved udnyttelse af optionen, hvilket vi ikke har indsigt i. Personligt har jeg i højere grad set HexaBodyCD38 som et LCM for Genmab/Janssen - troede dog også oprindeligt at det har et hexaboost af daratumumab. Derfor har det stor betydning om Janssen vedbliver med at betale royalty til Genmab eller ej efter Genmabs patenter slutter.
-
Hvis Genmab taber patentlevetid, så skal HexaCD38 enten virker markant bedre end Darzalex Fastpro generelt i MM eller i indikationer hvor daratumumab ikke virker - ingen af delene tror jeg super meget på, før jeg har set data der bekræfter dette.
-
Enig i kompleksiteten og derfor, er jeg også stærkt tilbageholdende med, at udtale noget definitivt og med 100 % sikkerhed, Som gammel regnskabsmand, skal der altid være et forbehold indarbejdet.
-
Sidst men ikke mindst handler det jo også om konkurrenceforholdene på CD38 området eller om der dukker noget endnu bedre op. Jeg håber bare vi får de 5 år mere, så er mulighederne med hexaCD38 større......og frem for alt er det ikke lige så presserende for Genmab, at få nye store produkter på markedet (og at Horizon ikke finder på noget lignende med Tepezza).
-
Sidst Genmab tabte over 37% fra toppen (ja, corona crashet), genererede Genmab et afkast på 190% på ca. 600 dage. Tager vi det afkast fra bunden i 1950 ish, kunne vi se 3700 ish inden for 600 dage. corona crashet tog omkring 20 dage. Dette 37% fald tog omkring 110 dage. Så der kan sagtens argumenteres for, at man ikke bør sammenligne de 2. Ikke desto mindre begynder lange tekniske signaler at sige køb, fundamentalt har Genmab aldrig set bedre ud. Solen skinner. God dag

-
Mon ikke shorterne begynder at liste ud igen, så kursen kan få et mere “normalt” forløb….helt vildt at den blev presset fra 3100 til 1950…
uden dårlige nyheder -
Der er vist ikke nogen større shortning af aktien.
-
USA/åbning: Stor usikkerhed og fald - opkøb sender bank til tops https://proinvestor.com/investornyt/788309/usa-abning-stor-usikkerhed-og-fald-opkob-sender-bank-til-tops
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind