Genmab — Februar 2022
-
Hvis Genmab taber patentlevetid, så skal HexaCD38 enten virker markant bedre end Darzalex Fastpro generelt i MM eller i indikationer hvor daratumumab ikke virker - ingen af delene tror jeg super meget på, før jeg har set data der bekræfter dette.
-
Enig i kompleksiteten og derfor, er jeg også stærkt tilbageholdende med, at udtale noget definitivt og med 100 % sikkerhed, Som gammel regnskabsmand, skal der altid være et forbehold indarbejdet.
-
Sidst men ikke mindst handler det jo også om konkurrenceforholdene på CD38 området eller om der dukker noget endnu bedre op. Jeg håber bare vi får de 5 år mere, så er mulighederne med hexaCD38 større......og frem for alt er det ikke lige så presserende for Genmab, at få nye store produkter på markedet (og at Horizon ikke finder på noget lignende med Tepezza).
-
Sidst Genmab tabte over 37% fra toppen (ja, corona crashet), genererede Genmab et afkast på 190% på ca. 600 dage. Tager vi det afkast fra bunden i 1950 ish, kunne vi se 3700 ish inden for 600 dage. corona crashet tog omkring 20 dage. Dette 37% fald tog omkring 110 dage. Så der kan sagtens argumenteres for, at man ikke bør sammenligne de 2. Ikke desto mindre begynder lange tekniske signaler at sige køb, fundamentalt har Genmab aldrig set bedre ud. Solen skinner. God dag

-
Mon ikke shorterne begynder at liste ud igen, så kursen kan få et mere “normalt” forløb….helt vildt at den blev presset fra 3100 til 1950…
uden dårlige nyheder -
Der er vist ikke nogen større shortning af aktien.
-
USA/åbning: Stor usikkerhed og fald - opkøb sender bank til tops https://proinvestor.com/investornyt/788309/usa-abning-stor-usikkerhed-og-fald-opkob-sender-bank-til-tops
-
Mandagens aktier: Vestas og Ørsted trak fra på fokus til energi - KORR https://proinvestor.com/investornyt/788432/mandagens-aktier-vestas-og-orsted-trak-fra-pa-fokus-til-energi-korr
-
Det ved jeg ikke, men har i mit virke såmænd prøvet både voldgift og juridiske sager. Dara er det aktive stof, Genmab havde gang i dosering mv til SC formulering inden JJ kom med. Og JJ har ikke tilført noget som helst selvstændigt udviklet andet end kendt teknologi. Det er Dara det handler om og Halo er blot en tillægsydelse til Dara. Enhver logik siger at Genmab står pænt. Men nogle elsker jo at tale worst case, sådan er det altid.
-
Bulder - bør du så ikke også spørge, hvorfor man skal betale royalty for patenter og licenser, man ikke har ejerskabet af og skal Genmab nu også betale halvdelene af administrationen og markedsføringen til JnJ for, at føre Dara frem? Du kigger vist kun på halvdelen af regnskabet

-
Så tror jeg sengen kalder pensionisten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind