Genmab — Juli 2019
-
FYI: Det her er ikke en behandling der pt. bliver solgt i stor stil som brugerbetaling, det er forsikringen der betaler behandlingen. I de fleste tilfælde vil man (forsikringsselvskabet) vælge lægens anbefaling, da man ellers kan risikere en retsag, hvor man så skal forklare hvorfor man (forsikringsselvskabet) mener at en behandling er bedre end en anden når lægen har anbefalet noget andet end det man (forsikringsselvskabet) vælger.
-
Hvis janssen sætter prisen ret meget op på SC så bliver den ikke solgt. Så vil forsikrings selskaberne som betaler regningen bare sige IV. Bare 1% pris stigning er mere end besparelsen på den reducerede tid i en stol
-
forsikringen vil vælge en behandling der skåner patienten således der ikke opstår nye og potientielt dyre behandlingskrævende tilstande, dertil skal tillægges at visse forsikringer også betaler for tabt indkomst i en lang sygdomsperiode. Så personligt tror jeg at forsikringerne bliver meget
glade for den nye mulighed -
Forsikring er generelt ikke glade for at betale mere end højest nødvendig
-
Nohope. En side note. Vidste ikke du interessere dig for batterier

-
Men igen - er alle ikke pænt bevidste om fordelene ved SC. Hvis ikke alle arbejder for den gamechanger alle ved SC kan betyde for patienter, forsikring, belægning, etisk, flow, find selv på flere, - så ved jeg ikke hvad. Der vil blive kastet alt ind på denne løsning..
-
-
Jeg vil da heller ikke som patient betale 20.000$ mere for at slippe for st sidde i en stol en dag. Tænkt på det sådan og der vil være meget få der har råd til det
-
Gense evt. dagens video https://www.youtube.com/watch?v=i6J6PcRWOdY
-
Nej men sådan vil forsikringen tænke. Som der også bliver sagt i videoen. Lægerne vil uden tøven anbefale SC. MEN det er afgørende hvordan den bliver prissat (læs hvis den bliver ret mere dyre så er det no go)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind