Genmab — Januar 2019
-
you tell me. Jeg noterer mig bare, at man bruger risikovillige penge til at finansiere et risikofyldt projekt.
-
kunne vi ikke hoppe over alle "bedømmelserne"
-
og i stedet springe til argumenter, der rent faktisk har noget med casen at gøre?
-
lige præcist - gode penge efter "dårlige" for nu at omskrive et godt gammelt ordsprog
-
Men i Genmabs tilfælde bruger Jan lidt af Dara overskud til at udvikle et produkt hvor genmab investors selv skummer alt fløden hvis det går godt. Det håber vi så det gør og hvis man ikke vil løbe den risiko det er må man jo finde noget der passer til ens temperamant
-
lidt = 110%
-
Jeg kunne tænke mig at vide om du har en form for insiderviden siden du kan sige at Genmab's pipeline er så ringe. Vi ved at et produkt fra ph 1 til godkendelse tager mange år, og så vidt jeg ved har Genmab ikke skrottet noget særligt. De har meldt ud at de satser på 2-3 fremtidige håb og så bliver pengene jo brugt på dem. Men at sige de andre kandidater ikke virker er lige lovlig arrogant. De kunne jo blive udlicenceret, selv om du ikke tror på deres partnerskaber.
-
kan vi ikke aftale, at du behandler mine argumenter nogenlunde loyalt? Derefter skal jeg nok svare dig
-
jamen - fortæller 13:56 ikke alt? Hvad der bliver skrevet her på PI, bliver ikke rigtig reflekteret i markedet
-
når pipelinen ikke producerer kliniske resultater og der bliver committet flere midler, vil den blive værdisat lavere
-
når der er luftkasteller i pipelinen, så er det sammenhængen mellem knock your socks off og manglende kliniske resultater
-
...og siden du ikke har fanget det, så fejlede dara rent faktisk i solide - oven i købet dagen efter at studiet var udvidet med flere patienter
-
skriver
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind